Dan moet je er niet al te veel van verwachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Verder verwacht ik ook niks meer. Ja, winst op Vitesse, aub.
Baros zou ook op het lijstje staan van Werder Bremen maar die kost 10 miljoen.quote:'Suarez hoog op lijstje Werder Bremen'
Luis Suarez verkast komende zomer mogelijk naar Werder Bremen. De aanvaller van FC Groningen werd volgens het Dagblad van het Noorden al meerdere malen bekeken en maakte een grote indruk op de scouts van de Duitse topclub.
Ook bij de wedstrijden tegen Ajax en SC Heerenveen zal Suarez nog bekeken worden. Mocht hij ook hierin een goede indruk maken, dan wordt er komende zomer een bod op de Uruguayaan uitgebracht. In Bremen moet hij de opvolger worden van Miroslav Klose, die vrijwel zeker vertrekt.
Suarez ontpopte zich dit seizoen tot dé revelatie van de Eredivsie. Het 19-jarige talent werd door Groningen weggeplukt uit zijn vaderland en maakte sindsdien grote indruk met zijn scorend en technisch vermogen. Daarnaast liet hij ook zien dat hij met zijn snelheid en oog voor medespelers tevens in een counterploeg uitstekend zou passen.
Bron : Voetbalprimeur.nl
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Suarez zou ook op het lijstje staan van Werder Bremen maar die kost 10 miljoen.
quote:Suarez zou ook op het lijstje staan van Werder Bremen maar die kost 15 miljoen.
Zal wel Matthijs als linksback worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Kunnen ál die talenten doorstromen
quote:Voormalig jeugdinternational Martijn van der Laan (18) is wel een linkspoot. Van hem werd lange tijd gehoopt dat hij als linksback het eerste elftal zou kunnen halen. De technische staf heeft die hoop inmiddels laten varen. De vroegere linksbuiten maakt door een chronisch gebrek aan verdedigend inzicht achterin te vaak kapitale fouten. Ook voor de nationale jeugdteams wordt hij al enige tijd niet meer als linksback geselecteerd. Van der Laan speelt de laatste tijd in het beloftenteam als buitenste middenvelder in het 4-4-2 systeem. Daar komt de intuitieve aanvaller ook het best tot zijn recht.
Inderdaad naar de Zweedse landskampoioen is toch een mooie stap en ook nog CL spelen.quote:
Heel leuk en aardig, maar die afgunst van hem richting Nevland is toch wel minder. Wat een zielepoot. Mijn respect heeft ie niet meer en ik zal het applaus voor Salmon zeker aan me voorbij laten gaan. De schlemiel...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:03 schreef Thomas87 het volgende:
Ook voor Salmon gaan m'n handjes wel op elkaar hoor, een goede spits met een ongelukkig laatste seizoen hij de FC. In de jaren daarvoor de beste voetballer in de selectie, jammer dat hij voor de komst van Nevland altijd op een eiland stond. Het duo Salmon/Nevland is toch een gouden koppeltje (geweest), waar ik zeker van heb genoten.
Luirink, Kruiswijk, Sankoh...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef Art_Core het volgende:
Ze moeten eens op verdedigers gaan scouten in plaats van het omturnen van mislukte aanvallers naar verdedigers, dat is echt een Nederlandse trend.
Precies. Wat een flapdrol. Ik klap voor Florén wel ff wat harder en voor meneer Salmon fijn niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar die afgunst van hem richting Nevland is toch wel minder. Wat een zielepoot. Mijn respect heeft ie niet meer en ik zal het applaus voor Salmon zeker aan me voorbij laten gaan. De schlemiel...
Toch wel!quote:
Tja, de wedstrijden zonder registratie worden met de maand zeldzamer. Maar naar Feyenoord is het altijd vrij vervoer, dus ga ervoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:41 schreef Prosac het volgende:
nee dd ik ga niet. Moet toch eens een uitpot gaan bezoeken, maar ga liever met vrij vervoer en geen registratieshit
Euh jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:36 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Toch wel!
Dat vriendje van je had wat eerder moeten reageren, dan waren we samen gereisdKom je weer gezellig naast me staan? Is leuk voor de filmpjes...
KNVB Alaaf! Was ook met Heerenveen-Roda dit jaarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:36 schreef DarkShine het volgende:
Roda JC - FC Groningen van zaterdag 31 maart naar vrijdag 30 maart zodat wij live op tv komen ipv. Willem II.
Lekker op een vrijdag die afstand voor jullie
Ze moeten Groningen wel hebben qua Live TV. 2 februari de wedstrijd tegen Heerenveen live, daarna de pot tegen excelsior live, en dan die tegen Roda jc, goede zaak voor de thuisblijversquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:36 schreef DarkShine het volgende:
Roda JC - FC Groningen van zaterdag 31 maart naar vrijdag 30 maart zodat wij live op tv komen ipv. Willem II.
Lekker op een vrijdag die afstand voor jullie
quote:Uruguay roept Suárez voor het eerst op
Luis Suárez is voor het eerst opgenomen in de nationale selectie van Uruguay. De 19-jarige aanvaller van FC Groningen werd door bondscoach Óscar Tabárez geselecteerd voor de vriendschappelijke ontmoeting tegen Colombia op 7 februari.
Suárez kwam onlangs in het nieuws omdat Groningen hem niet wilde afstaan om deel te nemen aan het Zuid-Amerikaans kampioenschap Onder 20, dat momenteel aan de gang is in Paraguay. Hierdoor kan Suárez tegen Vitesse en Ajax gewoon aantreden voor de formatie van Ron Jans.
De voltallige selectie:
Doelman: Fabián Carini (Internazionale, ITA).
Verdedigers: Andrés Scotti (Argentinos Juniors, ARG), Jorge Cucile, (FC Porto, POR), Carlos Diogo (Zaragoza, SPA), Diego Lugano (Fenerbahce, TUR), Mauricio Victorino (Veracruz, MEX) en Darío Rodríguez (Schalke 04, DUI).
Middenvelders:: Omar Pouso (Charlton Athletic, ENG), Pablo García, Fabian Canobbio (Celta de Vigo, SPA), Diego Pérez (AS Mónaco, FRA), Gustavo Varela (Schalke 04, DUI) en Alvaro Recoba (Internazionale, ITA).
Aanvallers: Vicente Sánchez (Toluca, MEX), Fabián Estoyanoff (Deportivo La Coruña, SPA), Diego Forlán (Villarreal, SPA), Luis Suárez (Groningen, NED), Gonzalo Vargas (AS Mónaco, FRA) en Sebastián Abreu (San Luis, MEX).
Maar is het ook niet een beetje kut voor de FC. Die interlands zijn toch altijd op onmogelijke momenten of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:32 schreef Joagertje het volgende:
[..]
![]()
Geweldig voor zo'n jongen. Alleen maar goed voor de ervaring. Alleen zullen we hem wel missen voor de wedstrijd tegen Excelsior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |