Die heeft griep.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:28 schreef Kadoc het volgende:
Waarom speelde Nevland niet?
Kerst in het uitvak, ook zo'n flut idee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:05 schreef DarkShine het volgende:
Kerst in het uitvak zal wel geslaagd zijn?

Wij hebben deze week al 3 niet verwachtte punten gepakt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kerst in het uitvak, ook zo'n flut idee.
Man, wat een klote dag zeg. Het leek bij vlagen weer op het oude vertrouwde degradatie voetbal..[afbeelding]
Bah!
Anyway hopen dat Roda dan maar flink op de bek gaat tegen Ajax, al vind ik het ook altijd wel weer leuk om Ajax op de bek te zien gaan..![]()
Wij ook...quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij hebben deze week al 3 niet verwachtte punten gepakt.
Wat hebben Polak en Wiedemeijer misdaan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:26 schreef venomsnake het volgende:
4-0 zat er niet echt in...![]()
Wat een zaadpot zeg, mien hemel.. [afbeelding]
Ik heb geen moment gedacht dat we gingen scoren..
wiedemeijer![]()
Polak![]()
Kerst![]()
Hij had gewoon van held veld gemoeten, Terol erin en die 2 minuten uitspelen. zomaar voor de rust fluiten sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:37 schreef Stpan het volgende:
Die 2 minuten in de 1e helft hadden dan pas kunnen beginnen na de warming-up van Terol.
Mwah....quote:Polak stapte al bloedend van het veld af, zo tevreden?
Geluk is met de dommen.quote:Ik vind alles wat Groningen is lievvvv vandaag. Al 10 jaar niet verloren (behalve 1 bekerpotje) in Grunn!
Saurez 90+2?quote:
Puur kwaliteit.!quote:
Volgens mij had je eerder gelijk met je eerdere uitspraak.quote:
Sparta heeft idd veel geluk gehad de afgelopen jaren ja..quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij had je eerder gelijk met je eerdere uitspraak.
Tja, waarom stelt Jans die lul dan ook op ipv Pannekoek...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
Ja, wat een slome vent is het ook, hij liep nergens op. Doei, Salmon, je neemt afcheid in stijl, drol.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Stpan,
*Wiedemeijer moest die vlag van de grensrechter eens hard in die man zijn poepert steken. Ook had ie nog 2 minuten door moeten laten spelen in de 1ste helft.
*Polak heb ik nooit gemogen, Suarez had wmb wel wat harder op zijn hakken mogen stampen.
*Alles wat Sparta is is vandaag![]()
En ja ik ben gefrustreerd!
volgens mij hadden wij daar gister wel aanspraak op.. meer dan sparta iigquote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
Zeker Sparta thuis op Spangen vergeten. zijn jullie ook met de 3 punten weggelopen zonder er enige aanspraak op te maken. Groningen uit, ik begrijp niet dat andere ploegen die 3 punten daar steeds achterlaten.
Oja Suarez, zwaar overschat. Een Vlug werkt tenminste voor zijn geld.
Op tv was ook duidelijk te zien dat Polak zich ongelofelijk aanstelde met z'n reactie. Alsof zn hele voet eraf lagquote:Op woensdag 27 december 2006 11:12 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap niet waarom die Groningers zo gefrustreerd zijn over Polak, terwijl op TV duidelijk te zien was dat Suarez op zijn hak trapte
Nee hoor, maar wat heeft die wedstrijd met de wedstrijd van gister te maken?quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
Zeker Sparta thuis op Spangen vergeten.
Neequote:Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef MaxPower het volgende:
venomsnake heb je ook een gifje van de sparta-goal? Heb het gisteren gemist en het schijnt een beauty geweest te zijn?

Laatste 3 wedstrijden in Euroborg is dat niet meer gebeurt. Je praat onzin. Daarnaast zijn jullie natuurlijk Sparta! Het beste team van Europa.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
Zeker Sparta thuis op Spangen vergeten. zijn jullie ook met de 3 punten weggelopen zonder er enige aanspraak op te maken. Groningen uit, ik begrijp niet dat andere ploegen die 3 punten daar steeds achterlaten.
Ach, iedereen heeft wel eens een mindere dag.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Oja Suarez, zwaar overschat.
Goede speler, maar zal ook wel een keer een mindere dag hebben. OVERSCHAT!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Een Vlug werkt tenminste voor zijn geld.
Ik neem aan dat die uitspraak alleen is om een beetje te jennen, want dat is natuurlijk kant en klare voetbalwetenschap. Al sinds de uitvinding van de bal, krijgen ploegen - zonder van samenstelling te veranderen - te kampen met ups and downs. In de ups worden Ajax, PSV, Feyenoord en AZ verslagen. In de downs ga je ten onder tegen Sparta, ADO en NAC.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Groningen uit, ik begrijp niet dat andere ploegen die 3 punten daar steeds achterlaten.
1. Arjen Robbenquote:Op woensdag 27 december 2006 13:36 schreef Cruoninga het volgende:
Huiskamervragen:
1. Wie maakte zijn debuut tijdens dat eerste gelijkspe in Waalwijkl?
2. Dankzij wiens doelpunt werd dat tweede gelijkspel uit Schoenlapperslaand weggesleept?
quote:Groningen lijkt magie van Euroborg kwijt
Waar FC Groningen maandenlang niet te kloppen was in Euroborg, daar lijkt de magie in de laatste weken verdwenen. Dinsdag leed de ploeg van coach Ron Jans zijn derde thuisnederlaag op rij.
In de Eredivisie had FC Groningen tot voor kort nog geen wedstrijd verloren in De Groene Kathedraal. Totdat ADO Den Haag op 26 november met 5-2 kwam winnen. Vervolgens bleken ook PSV (0-2) en Sparta Rotterdam (0-1) te sterk.
Voor deze slechte reeks begon, had FC Groningen sinds 21 september 2005 niet meer voor eigen publiek verloren in de competitie. Destijds was het Sparta dat ook in Het Oosterpark met 1-0 won.
'Het zijn van die mysterieuze krachten in de sport', zocht coach Jans naar een verklaring. 'Na een serie van 22 ongeslagen wedstrijden, verlies je zomaar drie keer achter elkaar. Thuisduels verliezen tegen ADO Den Haag en Sparta kan betekenen dat je aan het einde van het seizoen net de doelstelling mist.'
'Hoe dat komt? Omdat we ondanks de vele kansen die we creëren, niet veel scoren. Dan gaat het in een duel als vandaag om momenten. En dat was de wonderschone goal van Sparta', verwees Jans naar de treffer van Edwin van Bueren.
De trainer was niet tevreden met de inzet van FC Groningen: 'Zeker in een thuiswedstrijd moeten wij bepalen wat er gebeurt. We wilden vandaag een nieuwe serie beginnen, maar dan moet iedereen wel de volle negentig minuten honderd procent inzet tonen en niet 75 procent. Nu gebeurde dat alleen nadat we op achterstand waren gekomen.'
Venomsnake heeft gelijk als hij zegt dat dat kwaliteit is. Wellicht had ik me geloofwaardiger gemaakt als ik dit had beargumenteerd nadat een andere ploeg er zogenaamd lucky met de overwinning vandoor was gegaan in de laatste minuten, maar als je het logisch bekijkt slaat het nergens op dat een doelpunt in de 90e minuut van minder kwaliteit zou getuigen dan een treffer in - pakweg - de 26e. Sterker nog, als je zo dicht tegen het einde nog een doelpunt weet te forceren, getuigt dat misschien wel van extra kwaliteit gezien iedereen al een hele wedstrijd in de benen heeft, zowel fysiek als mentaal.quote:
Schenkel hing net zo hard aan Levchenko. Bovendien deed hij alsof hij zowat vermoord werd en viel hij bijzonder overdreven. (zie Polak)quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:25 schreef Stpan het volgende:
Wiedemeijer liet stevig spel toe wat helaas ook inhield dat Levchenko onbestraft een overtreding of 24 kon gaan (gechargeerd) en vergat Sparta een pingel te geven toen Levchenko aan Schenkel hing alsof ze samen onder de miseltoe stonden.
Ach kom op zeg, ze zitten beide achter de bal aan, Suarez trapt daarbij Polak op de hakken terwijl deze al afremt, vervolgens doet hij alsof hij zijn enkel gebroken heeft. Polak zat sowieso de hele wedstrijd te kankeren op alles en iedereen en probeerde constant kaarten aan te naaien. Wat mij betreft had Luis hem daadwerkelijk een gebroken enkel geschopt.quote:Als je Polak bedoelt toen hij ging liggen aan de zijlijn, Suarez trapte hem bewust op z'n enkel en ontsnapte dus aan een kaart, de videobeelden zullen het zo bewijzen.
Schenkel viel niet en bleef staan zoals het hoort. (zie de videobeelden) Als dat jouw interpretatie is van vallen en doen alsof je vermoord wordt dan wil ik wel weten wat je van de schwalbes van Suarez vond. (zie videobeelden)quote:Op donderdag 28 december 2006 11:48 schreef Prosac het volgende:
Schenkel hing net zo hard aan Levchenko. Bovendien deed hij alsof hij zowat vermoord werd en viel hij bijzonder overdreven.
Suarez keek naar de enkel en deed, laten we het zo maar zeggen, niet echt zijn best die te ontwijken. (zie videobeelden)quote:Ach kom op zeg, ze zitten beide achter de bal aan, Suarez trapt daarbij Polak op de hakken terwijl deze al afremt, vervolgens doet hij alsof hij zijn enkel gebroken heeft. Polak zat sowieso de hele wedstrijd te kankeren op alles en iedereen en probeerde constant kaarten aan te naaien. Wat mij betreft had Luis hem daadwerkelijk een gebroken enkel geschopt.
Goede speler inderdaad, volgens mij kan hij nog beter, hij heeft een goede techniek en een goed overzicht.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Bombardier het volgende:
Goran Lovre begint me op te vallen. Fantastische voetballer.
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef Stpan het volgende:
[..]
Schenkel viel niet en bleef staan zoals het hoort. (zie de videobeelden) Als dat jouw interpretatie is van vallen en doen alsof je vermoord wordt dan wil ik wel weten wat je van de schwalbes van Suarez vond. (zie videobeelden)
[..]
Suarez keek naar de enkel en deed, laten we het zo maar zeggen, niet echt zijn best die te ontwijken. (zie videobeelden)
Ach, waarom ga ik eigenlijk in discussie met iemand die hoopt dat er bewust enkels worden gebroken.![]()
Dan zou m'n eerste sketch gaan over wannebe-hooligans die teksten jatten van Millwall in de hoop dat dit indrukt maakt op anderen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je maakt mijn dag goed.
Ooit gedacht aan een carriere in de stand-up comedy?
Ok ik zal het proberen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dan zou m'n eerste sketch gaan over wannebe-hooligans die teksten jatten van Millwall in de hoop dat dit indrukt maakt op anderen.![]()
Maar misschien wil je ook inhoudelijk reageren?
Elke kaartennaaier en vrager mag van mij zijn enkels breken.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef Stpan het volgende:
Ach, waarom ga ik eigenlijk in discussie met iemand die hoopt dat er bewust enkels worden gebroken.![]()
Ja kick, wat vind je van m'n debuut als internethooligan?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef Eilanden het volgende:
Groningen - Sparta rellen in dit topic
Er gaan in ieder geval aardig wat man mee naar Waalwijk, denk ik. Ik zit 300 kilometer heen en terug in de bus met Noca en Clauw, al weten ze dat zelf nog niet. Nou ja, nu wel dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef sanniboi het volgende:
ach... misschien krijgen we wel een ommekeer in de prestaties van groningen... thuis verliezen, en uit de punten pakken .. om te beginnen tegen rkc .. 100% inzet zal het goed doen
Arme Noca en Clauquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Er gaan in ieder geval aardig wat man mee naar Waalwijk, denk ik. Ik zit 300 kilometer heen en terug in de bus met Noca en Clauw, al weten ze dat zelf nog niet. Nou ja, nu wel dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |