abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:31:52 #51
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_44751390
Wat is het geworden?
pi_44751403
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:28 schreef Kadoc het volgende:
Waarom speelde Nevland niet?
Die heeft griep.

Verder kon je duidelijk zien dat Lindgren er niet bij was op het middenveld.

Zou leuk zijn als we binnenkort weer eens een fitte selectie hebben..
We missen een hoop spelers, Nevland, Lindgren, Kruiswijk, Fledderus, Matthijs (al deed die nu even mee)

Wat een kutdag!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:38:31 #53
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_44751457
Jezus, dit is toch om te janken. Sparta thuis moet toch zijn te verslaan.

Zoals al eerder gepost: ik kan wel janken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:05:57 #54
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44751804
Kerst in het uitvak zal wel geslaagd zijn?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44751987
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:05 schreef DarkShine het volgende:
Kerst in het uitvak zal wel geslaagd zijn?
Kerst in het uitvak, ook zo'n flut idee.

Man, wat een klote dag zeg. Het leek bij vlagen weer op het oude vertrouwde degradatie voetbal..
Bah!

Anyway hopen dat Roda dan maar flink op de bek gaat tegen Ajax, al vind ik het ook altijd wel weer leuk om Ajax op de bek te zien gaan..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:20:09 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44752037
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kerst in het uitvak, ook zo'n flut idee.

Man, wat een klote dag zeg. Het leek bij vlagen weer op het oude vertrouwde degradatie voetbal.. [afbeelding]
Bah!

Anyway hopen dat Roda dan maar flink op de bek gaat tegen Ajax, al vind ik het ook altijd wel weer leuk om Ajax op de bek te zien gaan..
Wij hebben deze week al 3 niet verwachtte punten gepakt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44752081
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wij hebben deze week al 3 niet verwachtte punten gepakt.
Wij ook...
Uitwedstrijden winnen is voor de FC bijzonder..
pi_44752105
Ik vind het opzich tamelijk idioot dat je je altijd bagger kan voelen over iets wat een stel andere mensen doet. Kut wedstrijd zeg, jezus. Dit seizoen glipt steeds verder uit de vingers.
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:25:16 #59
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_44752125
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:26 schreef venomsnake het volgende:
4-0 zat er niet echt in...

Wat een zaadpot zeg, mien hemel.. [afbeelding]
Ik heb geen moment gedacht dat we gingen scoren..

wiedemeijer
Polak
Kerst
Wat hebben Polak en Wiedemeijer misdaan?

Wiedemeijer liet stevig spel toe wat helaas ook inhield dat Levchenko onbestraft een overtreding of 24 kon gaan (gechargeerd) en vergat Sparta een pingel te geven toen Levchenko aan Schenkel hing alsof ze samen onder de miseltoe stonden.

Als je Polak bedoelt toen hij ging liggen aan de zijlijn, Suarez trapte hem bewust op z'n enkel en ontsnapte dus aan een kaart, de videobeelden zullen het zo bewijzen.
pi_44752239
Stpan,

*Wiedemeijer moest die vlag van de grensrechter eens hard in die man zijn poepert steken. Ook had ie nog 2 minuten door moeten laten spelen in de 1ste helft.

*Polak heb ik nooit gemogen, Suarez had wmb wel wat harder op zijn hakken mogen stampen.

*Alles wat Sparta is is vandaag

En ja ik ben gefrustreerd!
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:37:51 #61
73305 Stpan
pi_44752279
Die 2 minuten in de 1e helft hadden dan pas kunnen beginnen na de warming-up van Terol.

Polak stapte al bloedend van het veld af, zo tevreden?

Ik vind alles wat Groningen is lievvvv vandaag. Al 10 jaar niet verloren (behalve 1 bekerpotje) in Grunn!
pi_44752400
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:37 schreef Stpan het volgende:
Die 2 minuten in de 1e helft hadden dan pas kunnen beginnen na de warming-up van Terol.
Hij had gewoon van held veld gemoeten, Terol erin en die 2 minuten uitspelen. zomaar voor de rust fluiten sloeg nergens op.
quote:
Polak stapte al bloedend van het veld af, zo tevreden?
Mwah....
quote:
Ik vind alles wat Groningen is lievvvv vandaag. Al 10 jaar niet verloren (behalve 1 bekerpotje) in Grunn!
Geluk is met de dommen.
pi_44752646
Tsja...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:30:16 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44752963
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Geluk is met de dommen.
Saurez 90+2?

Planning:
-
pi_44752992
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Saurez 90+2?

Puur kwaliteit.!
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:33:26 #66
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44753048
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Puur kwaliteit.!
Volgens mij had je eerder gelijk met je eerdere uitspraak.
Planning:
-
pi_44753116
Zo, ook weer terug. Kutpot. Paultje viel goed in.

Zaterdag, gaat gezellig worden. Wat de uitslag gaat worden zien we dan wel weer.

Alleen het laatste kwartier speelden ze zoals het moet. Beetje laat, heren FC
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_44753328
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volgens mij had je eerder gelijk met je eerdere uitspraak.
Sparta heeft idd veel geluk gehad de afgelopen jaren ja..

Gewoon een kutdag dit, we mogen ons stinkende best gaan doen om nog bij de beste 9 te gaan eindigen want dat we een probleem hebben is nu wel duidelijk.!
Ik ben benieuwd wat er in Waalwijk gaat gebeuren, ik hoop dat Lindgren dan weer mee kan doen want die werd enorm gemist vandaag. Nevland ook trouwens.

Ow, en Salmon

pi_44753465
Ja, wat een slome vent is het ook, hij liep nergens op. Doei, Salmon, je neemt afcheid in stijl, drol.

Behalve een korte periode vorig jaar ben ik nooit weg van hem geweest
pi_44753899
Hij heeft een beetje last van een Harry uitstraling.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  dinsdag 26 december 2006 @ 21:46:58 #71
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_44754714
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
Ja, wat een slome vent is het ook, hij liep nergens op. Doei, Salmon, je neemt afcheid in stijl, drol.
Tja, waarom stelt Jans die lul dan ook op ipv Pannekoek...

Wiedemeijer was het lachertje van de middag. De hele wedstrijd Sparta tijd laten rekken een aangeven dat er tempo moet worden gemaakt maar wel elke keer weer weglopen. Het moment dat ie fluit voor rust is helemaal lachwekkend. Wat doet ie als zoiets in de 30e minuut gebeurt? Fluit ie dan ook maar gauw af?

Polak = stervende zwaan.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 27 december 2006 @ 03:08:30 #72
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_44761489
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Stpan,

*Wiedemeijer moest die vlag van de grensrechter eens hard in die man zijn poepert steken. Ook had ie nog 2 minuten door moeten laten spelen in de 1ste helft.

*Polak heb ik nooit gemogen, Suarez had wmb wel wat harder op zijn hakken mogen stampen.

*Alles wat Sparta is is vandaag

En ja ik ben gefrustreerd!

Zeker Sparta thuis op Spangen vergeten. zijn jullie ook met de 3 punten weggelopen zonder er enige aanspraak op te maken. Groningen uit, ik begrijp niet dat andere ploegen die 3 punten daar steeds achterlaten.

Oja Suarez, zwaar overschat. Een Vlug werkt tenminste voor zijn geld.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_44763704
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Zeker Sparta thuis op Spangen vergeten. zijn jullie ook met de 3 punten weggelopen zonder er enige aanspraak op te maken. Groningen uit, ik begrijp niet dat andere ploegen die 3 punten daar steeds achterlaten.

Oja Suarez, zwaar overschat. Een Vlug werkt tenminste voor zijn geld.
volgens mij hadden wij daar gister wel aanspraak op.. meer dan sparta iig
  woensdag 27 december 2006 @ 11:12:07 #74
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_44764145
Ik snap niet waarom die Groningers zo gefrustreerd zijn over Polak, terwijl op TV duidelijk te zien was dat Suarez op zijn hak trapte
pi_44764342
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:12 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap niet waarom die Groningers zo gefrustreerd zijn over Polak, terwijl op TV duidelijk te zien was dat Suarez op zijn hak trapte
Op tv was ook duidelijk te zien dat Polak zich ongelofelijk aanstelde met z'n reactie. Alsof zn hele voet eraf lag
Polak=sukkel
  woensdag 27 december 2006 @ 11:26:55 #76
26251 Eilanden
pi_44764391
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:23 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Polak=sukkel
Bovenstaande ga ik zeker ook niet ontkennen
pi_44765045
Kutwedstrijd gister...
pi_44765151
venomsnake heb je ook een gifje van de sparta-goal? Heb het gisteren gemist en het schijnt een beauty geweest te zijn?
pi_44765395
quote:

[..]

Zeker Sparta thuis op Spangen vergeten.
Nee hoor, maar wat heeft die wedstrijd met de wedstrijd van gister te maken?
Ik zie je punt niet helemaal..

quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef MaxPower het volgende:
venomsnake heb je ook een gifje van de sparta-goal? Heb het gisteren gemist en het schijnt een beauty geweest te zijn?
Nee
Hoef dat doelpunt ook niet nog eens te zien trouwens..
  woensdag 27 december 2006 @ 12:18:54 #80
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_44765470
Gisteren lieten ze bij Studio Voetbal de stand van vorig jaar rond deze tijd zien en die vergeleken ze met de huidige stand. Het kwam erop neer dat alle ploegen in de huidige top 9 ongeveer een gelijk aantal punten hadden gehaald, alleen Twente deed het 13 punten beter dan vorig seizoen en Groningen deed het 5 punten slechter .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 27 december 2006 @ 12:38:42 #81
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_44765945
quote:

[..]

Laatste 3 wedstrijden in Euroborg is dat niet meer gebeurt. Je praat onzin. Daarnaast zijn jullie natuurlijk Sparta! Het beste team van Europa.
quote:
Oja Suarez, zwaar overschat.
Ach, iedereen heeft wel eens een mindere dag.
quote:
Een Vlug werkt tenminste voor zijn geld.
Goede speler, maar zal ook wel een keer een mindere dag hebben. OVERSCHAT!
pi_44766147
quote:
Groningen uit, ik begrijp niet dat andere ploegen die 3 punten daar steeds achterlaten.
Ik neem aan dat die uitspraak alleen is om een beetje te jennen, want dat is natuurlijk kant en klare voetbalwetenschap. Al sinds de uitvinding van de bal, krijgen ploegen - zonder van samenstelling te veranderen - te kampen met ups and downs. In de ups worden Ajax, PSV, Feyenoord en AZ verslagen. In de downs ga je ten onder tegen Sparta, ADO en NAC.
Net zoals Sparta na een slechte seizoensstart nu weer met een opleving bezig is. Jullie hebben dan ook geluk dat je Groningen op dit moment treft, al is het natuurlijk kwaliteit om dat 'geluk' vervolgens in punten om te zetten.

Misschien dat de beroerde reeks sinds Twente-uit (6 punten uit 7 duels is ongeveer een 'nummer-15 gemiddelde') dit seizoen ook wel weer omgedraaid wordt, net zoals die Champions League-koers van begin dit seizoen kantelde. Als dat op tijd gebeurt, eindigen we wellicht alsnog bij de eerste 9, iets waar ik voor dit seizoen voor getekend had.

Al met al is het wel interessant om te zien hoe het nieuwe 'Euroborg-FC Groningen' omgaat met Oosterparkachtige resultaten.
Voor RKC-uit schat ik de kansen op 50-50. Sinds de promotie in 2000 hebben we daar ook maar 2 punten weten te bemachtigen.

Huiskamervragen:
1. Wie maakte zijn debuut tijdens dat eerste gelijkspe in Waalwijkl?
2. Dankzij wiens doelpunt werd dat tweede gelijkspel uit Schoenlapperslaand weggesleept?
pi_44766640
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:36 schreef Cruoninga het volgende:

Huiskamervragen:
1. Wie maakte zijn debuut tijdens dat eerste gelijkspe in Waalwijkl?
2. Dankzij wiens doelpunt werd dat tweede gelijkspel uit Schoenlapperslaand weggesleept?
1. Arjen Robben
2. ehhh, weet ik niet meer

stukje op VI,
quote:
Groningen lijkt magie van Euroborg kwijt

Waar FC Groningen maandenlang niet te kloppen was in Euroborg, daar lijkt de magie in de laatste weken verdwenen. Dinsdag leed de ploeg van coach Ron Jans zijn derde thuisnederlaag op rij.
In de Eredivisie had FC Groningen tot voor kort nog geen wedstrijd verloren in De Groene Kathedraal. Totdat ADO Den Haag op 26 november met 5-2 kwam winnen. Vervolgens bleken ook PSV (0-2) en Sparta Rotterdam (0-1) te sterk.

Voor deze slechte reeks begon, had FC Groningen sinds 21 september 2005 niet meer voor eigen publiek verloren in de competitie. Destijds was het Sparta dat ook in Het Oosterpark met 1-0 won.

'Het zijn van die mysterieuze krachten in de sport', zocht coach Jans naar een verklaring. 'Na een serie van 22 ongeslagen wedstrijden, verlies je zomaar drie keer achter elkaar. Thuisduels verliezen tegen ADO Den Haag en Sparta kan betekenen dat je aan het einde van het seizoen net de doelstelling mist.'

'Hoe dat komt? Omdat we ondanks de vele kansen die we creëren, niet veel scoren. Dan gaat het in een duel als vandaag om momenten. En dat was de wonderschone goal van Sparta', verwees Jans naar de treffer van Edwin van Bueren.

De trainer was niet tevreden met de inzet van FC Groningen: 'Zeker in een thuiswedstrijd moeten wij bepalen wat er gebeurt. We wilden vandaag een nieuwe serie beginnen, maar dan moet iedereen wel de volle negentig minuten honderd procent inzet tonen en niet 75 procent. Nu gebeurde dat alleen nadat we op achterstand waren gekomen.'

[ Bericht 32% gewijzigd door venomsnake op 27-12-2006 14:19:31 ]
  woensdag 27 december 2006 @ 16:49:56 #84
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_44767811
2. Arvid Smit
pi_44768629
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Saurez 90+2?

Venomsnake heeft gelijk als hij zegt dat dat kwaliteit is. Wellicht had ik me geloofwaardiger gemaakt als ik dit had beargumenteerd nadat een andere ploeg er zogenaamd lucky met de overwinning vandoor was gegaan in de laatste minuten, maar als je het logisch bekijkt slaat het nergens op dat een doelpunt in de 90e minuut van minder kwaliteit zou getuigen dan een treffer in - pakweg - de 26e. Sterker nog, als je zo dicht tegen het einde nog een doelpunt weet te forceren, getuigt dat misschien wel van extra kwaliteit gezien iedereen al een hele wedstrijd in de benen heeft, zowel fysiek als mentaal.
Die twee goals van Suarez hadden werkelijk waar geen hol met geluk te maken, net zoals de bijnaam 'lucky Ajax' nergens op slaat.
Hoe wil jij beredeneren dat scoren tegen het einde meer geluk vraagt dan scoren op een ander moment in de wedstrijd? Of lul je de massa na?
  woensdag 27 december 2006 @ 19:56:58 #86
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44772714
Goran Lovre begint me op te vallen. Fantastische voetballer.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_44788463
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:25 schreef Stpan het volgende:

Wiedemeijer liet stevig spel toe wat helaas ook inhield dat Levchenko onbestraft een overtreding of 24 kon gaan (gechargeerd) en vergat Sparta een pingel te geven toen Levchenko aan Schenkel hing alsof ze samen onder de miseltoe stonden.
Schenkel hing net zo hard aan Levchenko. Bovendien deed hij alsof hij zowat vermoord werd en viel hij bijzonder overdreven. (zie Polak)
Daarnaast heb ik 2 discutabele handsballen van Sparta gezien in de 16.
quote:
Als je Polak bedoelt toen hij ging liggen aan de zijlijn, Suarez trapte hem bewust op z'n enkel en ontsnapte dus aan een kaart, de videobeelden zullen het zo bewijzen.
Ach kom op zeg, ze zitten beide achter de bal aan, Suarez trapt daarbij Polak op de hakken terwijl deze al afremt, vervolgens doet hij alsof hij zijn enkel gebroken heeft. Polak zat sowieso de hele wedstrijd te kankeren op alles en iedereen en probeerde constant kaarten aan te naaien. Wat mij betreft had Luis hem daadwerkelijk een gebroken enkel geschopt.

En Wiedemeijer mag dan leuk steeds aangeven dat de Spartanen wat sneller die bal in het spel moeten brengen, maar durft er niet tegen op te treden. Met als dieptepunt Terol die bal al heeft neergelegd en toch besluit de bal van de andere kant van de goal te nemen en doodleuk die kant opwandelt.

De grensrechter was ook bagger, Salmon die de bal voor 2 verdedigers aangespeeld krijgt en aanneemt.. "buitenspel"
Alles was niet minimaal 1 meter voor de verdediging werd aangenomen, was buitenspel.

Bah kutwedstrijd, want ook de instelling van Groningen liet te wensen over, evenals het niveau van Sparta.
  donderdag 28 december 2006 @ 12:13:58 #88
73305 Stpan
pi_44789070
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:48 schreef Prosac het volgende:
Schenkel hing net zo hard aan Levchenko. Bovendien deed hij alsof hij zowat vermoord werd en viel hij bijzonder overdreven.
Schenkel viel niet en bleef staan zoals het hoort. (zie de videobeelden) Als dat jouw interpretatie is van vallen en doen alsof je vermoord wordt dan wil ik wel weten wat je van de schwalbes van Suarez vond. (zie videobeelden)
quote:
Ach kom op zeg, ze zitten beide achter de bal aan, Suarez trapt daarbij Polak op de hakken terwijl deze al afremt, vervolgens doet hij alsof hij zijn enkel gebroken heeft. Polak zat sowieso de hele wedstrijd te kankeren op alles en iedereen en probeerde constant kaarten aan te naaien. Wat mij betreft had Luis hem daadwerkelijk een gebroken enkel geschopt.
Suarez keek naar de enkel en deed, laten we het zo maar zeggen, niet echt zijn best die te ontwijken. (zie videobeelden)

Ach, waarom ga ik eigenlijk in discussie met iemand die hoopt dat er bewust enkels worden gebroken.
pi_44789963
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Bombardier het volgende:
Goran Lovre begint me op te vallen. Fantastische voetballer.
Goede speler inderdaad, volgens mij kan hij nog beter, hij heeft een goede techniek en een goed overzicht.
Hij mag alleen soms wel iets feller de duels in gaan.
  donderdag 28 december 2006 @ 13:05:33 #90
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_44790283
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef Stpan het volgende:

[..]

Schenkel viel niet en bleef staan zoals het hoort. (zie de videobeelden) Als dat jouw interpretatie is van vallen en doen alsof je vermoord wordt dan wil ik wel weten wat je van de schwalbes van Suarez vond. (zie videobeelden)
[..]

Suarez keek naar de enkel en deed, laten we het zo maar zeggen, niet echt zijn best die te ontwijken. (zie videobeelden)

Ach, waarom ga ik eigenlijk in discussie met iemand die hoopt dat er bewust enkels worden gebroken.
Je maakt mijn dag goed.

Ooit gedacht aan een carriere in de stand-up comedy?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 28 december 2006 @ 13:48:12 #91
73305 Stpan
pi_44791548
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Je maakt mijn dag goed.

Ooit gedacht aan een carriere in de stand-up comedy?
Dan zou m'n eerste sketch gaan over wannebe-hooligans die teksten jatten van Millwall in de hoop dat dit indrukt maakt op anderen.

Maar misschien wil je ook inhoudelijk reageren?
  donderdag 28 december 2006 @ 13:58:35 #92
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_44791876
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef Stpan het volgende:

[..]

Dan zou m'n eerste sketch gaan over wannebe-hooligans die teksten jatten van Millwall in de hoop dat dit indrukt maakt op anderen.

Maar misschien wil je ook inhoudelijk reageren?
Ok ik zal het proberen.

Het is duidelijk te zien dan Lev en schenkel elkaar beethebben [zie videobeelden], niet meer dan terecht dat de scheids daar niet voor fluit omdat er geen duidelijke overtreding van 1 kant is, aangezien beide spelers fout zitten. Anders zou er elke corner een penalty moeten worden gegeven, maar dat terzijde.

Dat jij op de videobeelden in het hoofd van Luis kan kijken vind ik fascinerend. Die tv wil ik ook graag, als je een verkoopadresje weet? Als je zelf voetbalt moet je kunnen begrijpen dat het onmogelijk is om polak nog te ontwijken als hij vaart verminderd, dat Luis daarbij op zijn hak trapt is ongelukkig, maar zeker niet met opzet en de manier waarop Polak reageert is niet omdat hij zoveel pijn heeft, maar puur om Luis een kaart aan te smeren.

*Mijn signature heeft niets met hooligan zijn te maken, niet te snel conclusies trekken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bullet-tooth op 28-12-2006 14:04:53 ]
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_44794928
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef Stpan het volgende:

Elke kaartennaaier en vrager mag van mij zijn enkels breken.

Jij vond de goal van Sneijder ook geen hands zeker. (als we toch andere zaken erbij gaan halen)
  donderdag 28 december 2006 @ 16:04:32 #94
73305 Stpan
pi_44796285
Sorry, heb gister geen voetbal gekeken, anders had ik het er graag bijgehaald om het niveau van de discussie nóg wat verder op te krikken. Maar goed dat je zo tegen kaarten naaien bent, ik ook. Vriendjes?

@bullet-tooth, Schenkel ging dus niet liggen, naaide niemand wat aan zoals de stelling was. En of er nou bij corners iedere keer een pingel zou moeten worden gegeven bij vasthouden (andere discussie) of niet, het was een overtreding. Van 2 kanten? Dan moet ik het nog eens bekijken, de commentator leek het anders met me eens te zijn.

En de videobeelden van Luis, zijn neus (en die was vrij duidelijk te zien, zeker zijn neus) wees richting de enkels van Polak, ook daar leek de commentator het bij het live-verslag van Tele2 het met me eens te zijn, ik weet niet wat ze bij Talpa hebben uitgezonden.
  donderdag 28 december 2006 @ 17:16:34 #95
26251 Eilanden
  donderdag 28 december 2006 @ 17:28:04 #96
73305 Stpan
pi_44798810
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef Eilanden het volgende:
Groningen - Sparta rellen in dit topic
Ja kick, wat vind je van m'n debuut als internethooligan?
pi_44798922
ach... misschien krijgen we wel een ommekeer in de prestaties van groningen... thuis verliezen, en uit de punten pakken .. om te beginnen tegen rkc .. 100% inzet zal het goed doen
pi_44820991
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef sanniboi het volgende:
ach... misschien krijgen we wel een ommekeer in de prestaties van groningen... thuis verliezen, en uit de punten pakken .. om te beginnen tegen rkc .. 100% inzet zal het goed doen
Er gaan in ieder geval aardig wat man mee naar Waalwijk, denk ik. Ik zit 300 kilometer heen en terug in de bus met Noca en Clauw, al weten ze dat zelf nog niet. Nou ja, nu wel dan.
pi_44821544
ik heb me ziek gemeld en denk ik dat ik me morgenmiddag wel weer goed genoeg voel om richting waalwijk te vertrekken
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:26:42 #100
26251 Eilanden
pi_44821560
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:04 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Er gaan in ieder geval aardig wat man mee naar Waalwijk, denk ik. Ik zit 300 kilometer heen en terug in de bus met Noca en Clauw, al weten ze dat zelf nog niet. Nou ja, nu wel dan.
Arme Noca en Clau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')