Nee, nee, in het Engels!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:35 schreef Tokay het volgende:
Zingt ze in het Nederlands?
Toen wel, in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:45 schreef Neleos het volgende:
Heeft ze de X-Factor?
Nee zeg, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:59 schreef Tokay het volgende:
Die trend hield toch niet in dat ze altijd op blote voeten optrad, hè?
En er is ook zo veel van haar om te zienquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef pyl het volgende:
Ze is vooral blij dat jij haar ook eens ziet, Scrut!
Ik zei: de vorm! Niet de omvang.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:46 schreef Tokay het volgende:
Ik ken geen liedjes over tenten.
Hmmm, ik vind ze vrij vormeloos.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:47 schreef pyl het volgende:
Ik zei: de vorm! Niet de omvang.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:48 schreef Bimmel het volgende:
Hot pants???
Of voor Fat Girls Suck van Real Big Fish?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:49 schreef Bimmel het volgende:
Schreef mevrouw wellicht de text voor het befaamde Queen nummer: Fat Bottomed Girls??
Die zijn voor na de vrijmibo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:52 schreef Tokay het volgende:
Niet om het een of ander, maar waren er op Google écht geen smakelijkere plaatjes van hotpants te vinden?!![]()
Het ís al vrijmibo-tijd, én het is bijna Kerst!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zijn voor na de vrijmibo.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Tokay het volgende:
Nee-hee jongens, pyl bedoelt natuurlijk dat die mevrouw altijd in hotpants optrad, en daarmee een trend zette.
Snap dat dan!
Ja dan weet ik het natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:10 schreef pyl het volgende:
Ze heet geen Tina.
quote:There's something about the weather
That everybody loves
They caII it the Indian Spring of Sacramento
And when the sun is up in the sky
The wind is blowin'
by the river side most everyday
You're in Sacramento a wonderful town
Sing sing sing din din din
There's something about the people
That everybody knows
That gives you a tender feelin' of confusion
You're feelin' lonely but you don't know
Until this other feelin'
here inside you starts to grow
You're in Sacramento, a wonderful town
Sing sing sing din din din.
Now that spring is here again
And you're thinkin' if only
you were not so lonely ooh ooh
But you can ease your restless mind
Ease your restless mind
All the people are a lovin' kind,
In Sacramento.
There's something about the weather
That everybody loves
They call it the Indian spring of Sacramento
You're feelin' Ionely, but you don't know
Until this other feelin'
here inside you starts to grow
You're in Sacramento, a wonderful town
Sing sing sing din din din.
Ik denk dat ik alleen kans maak het te raden met een ongeschikte afbeelding van haar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef pyl het volgende:
Ik kan nauwelijks geschikte afbeeldingen van haar vinden.![]()
[afbeelding]
Wat heeft haar stem nu met haar uitstraling te maken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Tokay het volgende:
O ja, die! De zangeres van Middle of the Road.
Met die wonderlijke, kinderlijke zangstem.
Chirpy chirpy cheep cheep.
Whehe. Ik moet lachen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:25 schreef pyl het volgende:
Ja!!!
Sally Carr
De vrouw die ervoor zorgde dat zelfs mijn vader plotseling, vanuit het niets, enige belangstelling voor popmuziek aan de dag ging leggen.
Of mijn moeder ook hot pants heeft gedragen, kan ik niet met zekerheid zeggen. Dat zal ik hebben verdrongen.![]()
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef pyl het volgende:
Wat heeft haar stem nu met haar uitstraling te maken?![]()
Nou....quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat heeft stem nu met uitstraling te maken?![]()
Mooie vrouw.... maar die stemquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:36 schreef Tokay het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind haar zo leuk, Fran Drescher.
new balls pleasequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:10 schreef pyl het volgende:
aan Bimmel wil ik vragen wat mevrouw Bimmel ervan vindt om zomaar in haar tennispakje hier ten toon te worden gesteld.
Dit wordt helemaal niks!quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:09 schreef pyl het volgende:
Caballero Huppeldepup?
Bravo!quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef pyl het volgende:
Belinda Carlisle, dat is wel iemand, dacht ik.
Downl Luister maar eens naar dat nummer Heaven Is A Place On Earth.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:17 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... ik heb het goede mens nog nooit gezien, noch gehoord.![]()
quote:Diogenes van Sinope (Oud-Grieks: Διογένης / Diogénês), kortweg Diogenes (404 v. Chr. - 323 v. Chr.) was een cynicus. Vermoedelijk zou hij, samen met zijn hond, geleefd hebben onder een steen in Athene. Zijn enige bezittingen waren een mantel, een kom om uit te eten en een nap om uit te drinken. Overdag zou hij met een lantaarn naar een "mens" gezocht hebben. Nadat hij iemand een stuk brood zag gebruiken als bord en zijn handen als nap, ontdeed hij zich ook van kom en zijn nap.
Alexander de grote was een grote fan van Diogenes. Hij maakte een lange reis om hem te zien. Op een zonnige dag kwam Alexander bij Diogenes. Toen vroeg Alexander aan Diogenes wat hij wilde hebben. Hij kon alles krijgen. Diogenes zei toen: "Als ik alles kan krijgen, wil je dan een stap opzij doen, want je staat voor de zon".
Hierop zei Alexander: "Als ik Alexander niet was, zou ik Diogenes willen zijn". Diogenes zei daarop: "Als ik Diogenes niet was, zou ik ook Diogenes willen zijn".
Ik word ook oud. Laatst ergerde ik mij ook aan harde muziek uit een mp3-speler van iemand die achter mij zat in de bus.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:47 schreef Gellius het volgende:
Ik zou zelf overigens graag in een wereld zonder draagbare muziekspelers willen leven. Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan geluidsoverlast sinds de opkomst van walkman en mp3-speler.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik word ook oud. Laatst ergerde ik mij ook aan harde muziek uit een mp3-speler van iemand die achter mij zat in de bus.
De proliferatiegraad... eehmquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
.
.
Toen ik nog niet oud was waren de koptelefoons een stuk beroerder. Toen ergerde ik me er ook aan, maar toen was de proliferatiegraad nog niet zo ver gevorderd.
Bonsoir, ici Paris! We hebben de gelegenheid om nog even een paar dagen in het oude appartementje van de mademoiselle te verblijven meteen aangegrepen. We hebben er al een flinke wandeling opzitten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:08 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, ik dacht dat jij naar de lichtstad was, Gwaenlios?
Of zit je daar nu?
Het is wel zo, sinds kort valt mij het op dat ik ouder ben dan andere mensen die ook al volwassen zijn. Dan ben ik echt oud aan het worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:07 schreef Tokay het volgende:
Een beetje zwaarmoedig, heren?
Oud, oud.Pffff, het mocht wat.
Ach, ik ook niet Neleos.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:11 schreef Neleos het volgende:
En ik ben nog niet eens afgestudeerd.
Ah.... dans cette bicyclette! Bonsoir à toi et ta copine!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:11 schreef Gellius het volgende:
Bonsoir, ici Paris! We hebben de gelegenheid om nog even een paar dagen in het oude appartementje van de mademoiselle te verblijven meteen aangegrepen. We hebben er al een flinke wandeling opzitten..
Aruba?!quote:
Dat waren ze 23 jaar geleden al, toen ik nog in Parijs woonde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:49 schreef Gellius het volgende:
Da's vast Johnny Hallyday. Daar zijn ze hier nogal wies mee.
Even de gratin in de oven zetten..
Franse rock.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:54 schreef Gellius het volgende:
Ik zweer het je: zonet op Bastille zag ik nog posters van hem hangen. Ik heb geen idee wat voor muziek hij eigenlijk maakt.
Oei.quote:
quote:
Benodigdheden
500 gram vastkokende aardappelen
500 gram reuzenchampignons
600 gram courgete
3 eieren
2.5 deciliter room
2.5 deciliter melk
1 teentje knoflook
versgemalen zwarte peper
100 gram roquefort
Bereiding
Schil en was de aardappelen en kook ze 15 minuten voor. Laat ze even afkoelen en snijd ze in plakken. Maak de champignons schoon en snijd ze in dunne plakken. Klop de eieren los met de room en de melk. Voeg het uitgeknepen teentje knoflooken de peper toe. Verkruimel de kaas. Leg in een beboterde schaal laag om laag de aardappelen, de champignons en de courgette. Bestrooi elke laag met wat kaas en giet er het eiermengsel overheen. Bak het gerecht in 20 minuten gaar in een op 200?C voorverwarmde oven.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:52 schreef Neleos het volgende:
Of of of Some Girls Are Bigger Than Others van The Smiths
Nope... wel alle kerstcadeautjes, nieuwe kleren enz. Vandaag nog kerstboodschappen doen, maar we zijn er 1e kerstdag niet, dus dat scheelt. Alleen voor 2e kerstdag en dan zijn we met zn drietjes, dus dat hoeft niet echt bijzonder/uitgebreid te zijn.... Jij wel?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:34 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan, heb je alle kerstboodschappen al in huis?
Nu over een maand of wat nog een prikje halen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut wat erg fijn dat de uitslagen van alle onderzoeken goed waren
Ow het valt voor jou dus allemaal gelukkig heel erg mee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu over een maand of wat nog een prikje halen.![]()
Hoe is het met jou?
Ik weet inmiddels wie degene is die open TBC heeft. Met haar heb ik in totaal maar een dag of zeven samengewerkt, schat ik. Weliswaar wel in een hele kleine ruimte, maar goed, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow het valt voor jou dus allemaal gelukkig heel erg mee.
Blij dat het het wel steeds wat beter gaat. Ik hoop dat je een lekker luie Kerst zult hebben, lekker nog wat uitrusten de rest van het jaar en gezond het nieuwe jaar in.quote:Het gaat redelijk, nog wel hoofdpijn en wat rugpijn, af en toe tintelingen/prikkels in mn arm, maar vooral toch wel moe. Slaap meestal smiddags nog min. een uurtje en dan ben ik 's avonds rond 22:00 uur alweer moe. Het gaat wel steeds wat beter gelukkig, maar ben er nog niet.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Kas van Iersel
Een acteur uit een televisieserie van vroeger.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef peaceman het volgende:
Acteur?
Ik heb trouwens vakantie tot 8 januari of had ik dat al gezegd?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Die uit Wonder Years!
Helemaal goed, dartfanaat!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:51 schreef dartfanaat het volgende:
Fred Savage, speelde Kevin Arnold.
Erg leuke serie!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:56 schreef peaceman het volgende:
hmm ik ken haar niet, meer plaatjes?
Jaaaaaa!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef wyccie het volgende:
Dat is het meisje uit de serie, Winnie.
Kunstzinnig Tokay, kunstzinnig!quote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef Tokay het volgende:
Sorry peace, geen semi-erotische foto's meer voor jou.
Nee, dat niet. Maar wel met z'n allen heel bekend van een ongelooflijk bekende film van vroeger.quote:Op zondag 24 december 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ook bekend van een tv-serie van vroeger?
quote:Op zondag 24 december 2006 00:20 schreef peaceman het volgende:
Kunstzinnig Tokay, kunstzinnig!
Trusten Wyccie. Omdat ik morgen nauwelijk on zal zijn wens ik jequote:Op zondag 24 december 2006 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ik val bijna om. Het was vandaag een heel erg drukke dag. Ik heb me kapot gewerkt. En morgen weer.
Ik ga lekker lang slapen.
Welterusten
Ik reken 'm goed hoor dart (ook omdat ik wil gaan slapenquote:Op zondag 24 december 2006 00:23 schreef dartfanaat het volgende:
Is dit de echte familie Von Trapp?
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 11:29 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Die meneer, van tong, is Brian De Palma
Yep. De eerste neger in F1 vanaf 2007.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Smirnov het volgende:
Een sporter dus?
Heb ik weerquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef Smirnov het volgende:
Geen idee, ik kijk nooit naar formule 1.
Er staat een hint op zijn jas. Dat het de eerste neger in F1 is, zou ook wel een hint kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk wel, maar deze ken ik niet.
Gaat ie bij Spiker rijden ?
Don Mercedes ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:47 schreef sooty het volgende:
Er staat een hint op zijn jas. Dat het de eerste neger in F1 is, zou ook wel een hint kunnen zijn.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:16 schreef Treinhomo het volgende:
Don Mercedes ?
Niet spotten met 'Rocky'.quote:
Zeer aangrijpend. Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
Niet spotten met 'Rocky'.![]()
Da's een behoorlijk aangrijpend nummer.
Als je vatbaar bent voor die flauwekul, that is...
quote:Ik weet nog toen ik achttien was, kwam zij hier steeds voorbij
Smalle schouders, donker haar, haar ogen stonden blij
Maar voor we echte vrienden waren, ja, dat duurde toch nog lang
We hebben nachtenlang gepraat tot de morgen kwam
Ze zei toen "Rocky, ik was toch nog nooit zo verliefd
Ik weet niet wat er gebeurt
Want er komt toch wel wat meer bij kijken dan wat kussen en een flirt"
Ik zei toen "kop op meisje, vertrouw op mij, onze liefde is echt
Want als je mij een beetje helpt komt alles wel terecht"
We zochten toen een kamer en bleven bij elkaar
Sliepen samen op de grond en zagen geen gevaar
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Tot ze op een dag vertelde dat er een baby kwam
Ze zei toen "Rocky, ik heb nog nooit een kind gekregen
Ik wil het jou graag geven
Maar het dromen is nu wel voorbij in ons jonge leven
Ik zei toen "kop op meisje, vertrouw op mij, al zal het moeilijk gaan
Ik help je toch zo goed ik kan, we kunnen het samen aan"
Ze schonk me toen een meisje, oh wat was ik trots op haar
We leefden in een paradijs en hielden van elkaar
Goede maar ook slechte tijden, we hebben alles gehad
Totdat die dag dat ik horen moest dat zij niet lang meer te leven had
Ze zei me "Rocky, ik ben zo bang om nu al te sterven
En wat hierna dan komt
Is er dan soms een heel nieuw leven achter de horizon"
Alleen m'n kleine meisje heb ik nu nog maar
Soms voel ik tranen branden want ze lijkt precies op haar
Maar als ik soms vertwijfeld ben en niet meer door wil gaan
Pakt ze steeds m'n hand en kijkt mij met grote ogen aan
Ze zegt dan "Pappie ik was toch nog nooit alleen
En weet nog niets van het leven
Ik ben toch nog zo klein en kan alleen maar liefde geven"
Ik zeg dan "kop op meisje, vertrouw op mij, al zal het moeilijk gaan
Ik help je toch zo goed ik kan, we kunnen het samen aan"
Yep !quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef Tokay het volgende:
...
en de Formule 1-meneer van Sooty is Lewis Hamilton.![]()
Okidoki. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:12 schreef Z het volgende:
Ik weet dat je niet zoveel voetballers kent, dit is ook meer een plaatje voor Tong80 denk ik. Ik ben overigens even koken/eten.
Humprey it is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef sooty het volgende:
Dan gok ik Mijnals, de eerste Surinamer in Oranje.
Vanuit het zuiden van het land sluit ik me hier graag bij aanquote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef Tokay het volgende:
Ik wens alle RJPvD'ers een heel gezellige jaarwisseling!
[afbeelding]
![]()
Voor jullie ook!quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen hele fijne jaarwisseling en een heel gelukkig, gezond en spetterend 2007 toegewenst van Peaceman, Diaan en Twan !!!
/mequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef pyl het volgende:
Da's Jac P. Thijsse, mensen. Wie kent hem niet?
Da's dus inderdaad Jac P. Thijsse, mensen. Niet veel mensen weten dat. Maar nu wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef pyl het volgende:
Da's Jac P. Thijsse, mensen. Wie kent hem niet?
Gelukkig nieuwjaar, Scrutinizer!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Een gezond en voorspoedig 2007 aan alle RjPvD-ertjes![]()
Tnx Tokay. Ik weet niet wie die schoenenmeneer van jou is. Hoewel ik nu hele mooie schoenen aan heb ben ik een mode-analfabeet.quote:
Mooie schoenen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tnx Tokay. Ik weet niet wie die schoenenmeneer van jou is. Hoewel ik nu hele mooie schoenen aan heb ben ik een mode-analfabeet.
Een soort sneaker, bedoel je?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwarte halfhoge Le Coq Sportif. Een hele slanke schoen met heel mooi stikwerk.
Yep, dat is Floris van Bommelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:47 schreef Z het volgende:
Is dat niet meneer kantoorsneaker, Van Bommel Jr.?
Dat is uiteraard goed - what was I thinking?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:09 schreef pyl het volgende:
Da's Arthur Miller, hè. Een van de meest benijde mannen van de twintigste eeuw.
En dan was hij ook nog eens getrouwd met Marilyn Monroe.
Goedemorgen, trouwens.
Yup, Arie & Sylvester iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:36 schreef Tokay het volgende:
Dat zijn Arie en Sylvester (van wie ik nog nooit een show heb gezien - zijn ze leuk?).
Ken jij haar dan, Bim?quote:
Ja, ze komt me wel erg bekend voor...quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ken jij haar dan, Bim?
Dat zou wel grappig zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |