Nee, nee, in het Engels!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:35 schreef Tokay het volgende:
Zingt ze in het Nederlands?
Toen wel, in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:45 schreef Neleos het volgende:
Heeft ze de X-Factor?
Nee zeg, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:59 schreef Tokay het volgende:
Die trend hield toch niet in dat ze altijd op blote voeten optrad, hè?
En er is ook zo veel van haar om te zienquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef pyl het volgende:
Ze is vooral blij dat jij haar ook eens ziet, Scrut!
Ik zei: de vorm! Niet de omvang.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:46 schreef Tokay het volgende:
Ik ken geen liedjes over tenten.
Hmmm, ik vind ze vrij vormeloos.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:47 schreef pyl het volgende:
Ik zei: de vorm! Niet de omvang.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:48 schreef Bimmel het volgende:
Hot pants???
Of voor Fat Girls Suck van Real Big Fish?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:49 schreef Bimmel het volgende:
Schreef mevrouw wellicht de text voor het befaamde Queen nummer: Fat Bottomed Girls??
Die zijn voor na de vrijmibo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:52 schreef Tokay het volgende:
Niet om het een of ander, maar waren er op Google écht geen smakelijkere plaatjes van hotpants te vinden?!![]()
Het ís al vrijmibo-tijd, én het is bijna Kerst!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zijn voor na de vrijmibo.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Tokay het volgende:
Nee-hee jongens, pyl bedoelt natuurlijk dat die mevrouw altijd in hotpants optrad, en daarmee een trend zette.
Snap dat dan!
Ja dan weet ik het natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:10 schreef pyl het volgende:
Ze heet geen Tina.
quote:There's something about the weather
That everybody loves
They caII it the Indian Spring of Sacramento
And when the sun is up in the sky
The wind is blowin'
by the river side most everyday
You're in Sacramento a wonderful town
Sing sing sing din din din
There's something about the people
That everybody knows
That gives you a tender feelin' of confusion
You're feelin' lonely but you don't know
Until this other feelin'
here inside you starts to grow
You're in Sacramento, a wonderful town
Sing sing sing din din din.
Now that spring is here again
And you're thinkin' if only
you were not so lonely ooh ooh
But you can ease your restless mind
Ease your restless mind
All the people are a lovin' kind,
In Sacramento.
There's something about the weather
That everybody loves
They call it the Indian spring of Sacramento
You're feelin' Ionely, but you don't know
Until this other feelin'
here inside you starts to grow
You're in Sacramento, a wonderful town
Sing sing sing din din din.
Ik denk dat ik alleen kans maak het te raden met een ongeschikte afbeelding van haar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef pyl het volgende:
Ik kan nauwelijks geschikte afbeeldingen van haar vinden.![]()
[afbeelding]
Wat heeft haar stem nu met haar uitstraling te maken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Tokay het volgende:
O ja, die! De zangeres van Middle of the Road.
Met die wonderlijke, kinderlijke zangstem.
Chirpy chirpy cheep cheep.
Whehe. Ik moet lachen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:25 schreef pyl het volgende:
Ja!!!
Sally Carr
De vrouw die ervoor zorgde dat zelfs mijn vader plotseling, vanuit het niets, enige belangstelling voor popmuziek aan de dag ging leggen.
Of mijn moeder ook hot pants heeft gedragen, kan ik niet met zekerheid zeggen. Dat zal ik hebben verdrongen.![]()
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef pyl het volgende:
Wat heeft haar stem nu met haar uitstraling te maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |