abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44655316
Ineens over... kan dat?

Het vervolg op m'n vorige topicje.
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef As_33 het volgende:
Feit is gewoon dat veel mannen het slecht kunnen hebben als een meisje niet met hen naar bed wilde, maar wel met een ander. Ik vind het heel logisch dat ze met TS nooit all the way is gegaan, aangezien bij het uitmaken heeft aangegeven hem meer als goede vriend te zien, dat betekent dus dat het emotioneel misschien nog wel oke zat, maar dat de physieke aantrekkingskracht voor haar ontbrak. En als ze die wel met die andere gozer heeft, dan is het logisch dat ze met hem sneller in bed duikt. Ze zal vast ook wel altijd gemeend hebben dat ze die 'principes' had, maar misschien was ze gewoon nog nooit iemand tegen gekomen waar ze zich seksueel zo tot aangetrokken voelde.
Het mooie is dat die Mark nagenoeg een kloon van me is. Nou is dat ook weer overdreven, maar hij heeft exact hetzelfde postuur als ik, dezelfde gezichtsvorm, dezelfde kleur ogen, dezelfde kleur en stijl haar en dezelfde kledingstijl. We lijken verdacht veel op elkaar, vonden ook een aantal vrienden van me toen ik ze eenmaal een foto liet zien van 'm.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:48:44 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44655347
Mja of je het leuk vindt of niet, je zal het een en ander moeten gaan accepteren. C'est la vie.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_44655415
Jup, ik heb 't ook al geaccepteerd allemaal. Ze is veranderd en niet meer de meid waar ik van houd. En dat moet ik haar nog eventjes vertellen van mezelf en dan is 't finito.
pi_44655496
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:57:25 #5
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44655558
Je komt eerlijk gezegd over alsof je in de pre-acceptatie fase zit Daarnaast heeft focussen op die ene Mark niet zoveel zin. Of je vind het nog leuk met haar om te gaan, of niet. Als jij elke keer gekwetst wordt zou ik kiezen voor minder contact. Moeilijk maar wel het beste. Er zijn meer mensen op deze aardkloot
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:59:31 #6
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44655616
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Arokh86 het volgende:
Jup, ik heb 't ook al geaccepteerd allemaal. Ze is veranderd en niet meer de meid waar ik van houd. En dat moet ik haar nog eventjes vertellen van mezelf en dan is 't finito.
Waarom móet je haar dat vertellen?
... is a mismatch forever
pi_44655706
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:57 schreef livEliveD het volgende:
Je komt eerlijk gezegd over alsof je in de pre-acceptatie fase zit Daarnaast heeft focussen op die ene Mark niet zoveel zin. Of je vind het nog leuk met haar om te gaan, of niet. Als jij elke keer gekwetst wordt zou ik kiezen voor minder contact. Moeilijk maar wel het beste. Er zijn meer mensen op deze aardkloot
Ik ben qua verliefdheid over haar heen. Zoals zij is veranderd in 1 maand tijd, dat kan ik niet bevatten en is ontzettend jammer. Dat vinden dus ook haar vriendinnen. Ik wilde altijd met haar praten om dit te vertellen, maar nadat ik één keer redelijke argumenten had waarom dat dan zo was kon ze niets terugzeggen. Na het gesprek wilde ze niet meer praten, want ze zou dan geconfronteerd worden met m'n argumenten. En nu is 't te laat... jammer maar helaas. Ik was en ben verliefd op een fantastische meid, maar niet de meid die ze nu is. Dat maakt het makkelijk over haar heen te komen. En nee, ik zou het ook niet meer leuk vinden om met haar om te gaan. Vanaf nu kan ik overigens niet meer gekwetst worden denk ik (iig niet door haar), dus vanaf nu gaat 't alleen maar beter.

Het enige wat ik nog wil doen is haar vertellen hoe ik over haar denk. We hadden afgesproken om samen nog een filmpje te kijken als vrienden en ze weet niet dat ik weet dat ze met Mark naar bed is gegaan, dus daar confronteer ik haar op dat moment mee en dan vertel ik hoezeer ze is veranderd, dat ze beloftes die ze absoluut zelf zonder enige druk van mij heeft gemaakt, niet nakomt. Ik weet zeker dat dat toch stiekem wel een impact op haar heeft. Voorheen noemde ik dit anders, maar dat schoot niet bepaald in het goede keelgat.
pi_44655730
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:59 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Nou ja, dat je er helemaal overheen bent, en nu weer de coole jongen die zijn ex niet nodig heeft, dat moet ie natuurlijk wel kwijt aan iemand, zijn ex natuurlijk. Het gaat dag en nacht door zijn hoofd, hoe ontzettend hij er overheen is. Nee, hij boft maar, dat ie er zo ontezettend overheen is, en dat zal ie haar dus gaan vertellen ook, hoe ontzettend hij eroverheen is. Wat zal ze een spijt hebben als ze merkt wat een toffe coole gozer hij is en dat hij er al helemaal overheen is.

pi_44655759
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:03 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik ben qua verliefdheid over haar heen. Zoals zij is veranderd in 1 maand tijd, dat kan ik niet bevatten en is ontzettend jammer. Dat vinden dus ook haar vriendinnen. Ik wilde altijd met haar praten om dit te vertellen, maar nadat ik één keer redelijke argumenten had waarom dat dan zo was kon ze niets terugzeggen. Na het gesprek wilde ze niet meer praten, want ze zou dan geconfronteerd worden met m'n argumenten. En nu is 't te laat... jammer maar helaas. Ik was en ben verliefd op een fantastische meid, maar niet de meid die ze nu is. Dat maakt het makkelijk over haar heen te komen. En nee, ik zou het ook niet meer leuk vinden om met haar om te gaan. Vanaf nu kan ik overigens niet meer gekwetst worden denk ik (iig niet door haar), dus vanaf nu gaat 't alleen maar beter.

Het enige wat ik nog wil doen is haar vertellen hoe ik over haar denk. We hadden afgesproken om samen nog een filmpje te kijken als vrienden en ze weet niet dat ik weet dat ze met Mark naar bed is gegaan, dus daar confronteer ik haar op dat moment mee en dan vertel ik hoezeer ze is veranderd, dat ze beloftes die ze absoluut zelf zonder enige druk van mij heeft gemaakt, niet nakomt. Ik weet zeker dat dat toch stiekem wel een impact op haar heeft. Voorheen noemde ik dit anders, maar dat schoot niet bepaald in het goede keelgat.
Gefeliciteerd dat je helemaal totaal 100% over de verliefdheid heen bent!
pi_44655833
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:05 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dat je helemaal totaal 100% over de verliefdheid heen bent!
pi_44655845
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:59 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien. Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet. Een soort afscheidsgesprekje dus zeg maar.
pi_44655866
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Nou ja, dat je er helemaal overheen bent, en nu weer de coole jongen die zijn ex niet nodig heeft, dat moet ie natuurlijk wel kwijt aan iemand, zijn ex natuurlijk. Het gaat dag en nacht door zijn hoofd, hoe ontzettend hij er overheen is. Nee, hij boft maar, dat ie er zo ontezettend overheen is, en dat zal ie haar dus gaan vertellen ook, hoe ontzettend hij eroverheen is. Wat zal ze een spijt hebben als ze merkt wat een toffe coole gozer hij is en dat hij er al helemaal overheen is.

Jezus, wat is jouw probleem? Eerst constant lopen roepen dat ik over haar heen moet komen, dan gebeurt dat en is 't nog niet goed? Nu heb ik haar ineens niet nodig en is 't fout, eerst had ik dat wel en was 't... ook fout!?
pi_44655897
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien. Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet. Een soort afscheidsgesprekje dus zeg maar.
I think you're in a terrible state of denial...
pi_44655899
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien.
Mooi. Begin nu.
Opgelost, slotje!
quote:
Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet. Een soort afscheidsgesprekje dus zeg maar.
Oh fuck, en in de vorige zin wilde je nog iemand worden die haar niet meer wil zien.
Gooi het topic maar weer open!
pi_44655923
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:10 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Jezus, wat is jouw probleem? Eerst constant lopen roepen dat ik over haar heen moet komen, dan gebeurt dat en is 't nog niet goed? Nu heb ik haar ineens niet nodig en is 't fout, eerst had ik dat wel en was 't... ook fout!?
Lul niet man, je hebt haar keihard nodig, want je wilt perse tegen haar zeggen hoe weinig je haar nog nodig hebt.
pi_44655944
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:11 schreef Developersrus het volgende:

[..]

I think you're in a terrible state of denial...
Wat is 't nou? Eerst was ik verliefd op haar, wilde ik haar zien en niet kwijt en was dat fout en moest ik over haar heen, nu is ze veranderd in een meid waar ik nooit verliefd op zou kunnen worden dus ben ik ook niet verliefd en nu zit ik in een ontkenningsfase...?
pi_44655959
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:12 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Lul niet man, je hebt haar keihard nodig, want je wilt perse tegen haar zeggen hoe weinig je haar nog nodig hebt.
Ja, ik wil het afsluiten. Voor mezelf en voor haar. Meer voor mezelf dan voor haar uiteraard, voordat je 'm zelf inkopt.
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:16:01 #18
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44656021
Ga je dan tegen haar zeggen hoe fout het is/was om met Mark te zweten omdat ze altijd een ander verhaal tegen jou heeft opgehangen?
pi_44656088
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:16 schreef livEliveD het volgende:
Ga je dan tegen haar zeggen hoe fout het is/was om met Mark te zweten omdat ze altijd een ander verhaal tegen jou heeft opgehangen?
Onder andere. En het maakt me niet uit wat haar reactie is, dan ben ik het iig kwijt en weet ze dat ik het weet. Doordat ik het weet is de conclusie dat ze is veranderd 100% bevestigd, en op die veranderde ex ben ik niet verliefd. Bovendien geeft ze ergens nog wel om me en vindt ze het vervelend voor me dat ik verliefd op haar ben (was), dus dat hoeft ze dan ook niet meer te doen. Áls ze daar niet ook al in is veranderd, that is.
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:22:48 #20
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44656198
Je wilt het voor jezelf afsluiten door haar even op haar nummer te zetten?
right. Sore loser.
pi_44656358
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef MissMatch het volgende:
Je wilt het voor jezelf afsluiten door haar even op haar nummer te zetten?
right. Sore loser.
Vind jij zo'n verandering normaal? En zo ja, vind je het dan normaal dat je eerst oprecht belooft uit jezelf om iemand niet kwijt te raken en dat je dan ook nog belooft dat je niets met een jongen zal beginnen, dat je beide beloftes verbreekt? Dat je eerst zúlke goede vrienden wil zijn en dat ook meent en na een week niet eens willen praten?

Ik ga haar alleen vertellen waar ze mee bezig is.
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:35:36 #22
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44656602
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef Arokh86 het volgende:
Onder andere.
Ze heeft imho niks verkeerd gedaan. Tis niet haar fout dat jij blijkbaar niet los kan maken wat Mark wel kan. Ik zie de relevantie dan ook niet. Hooguit kun je vragen waarom ze geen sex met jou heeft gehad maar dat is een andere insteek.
quote:
En het maakt me niet uit wat haar reactie is, dan ben ik het iig kwijt en weet ze dat ik het weet. Doordat ik het weet is de conclusie dat ze is veranderd 100% bevestigd, en op die veranderde ex ben ik niet verliefd.
Bovendien geeft ze ergens nog wel om me en vindt ze het vervelend voor me dat ik verliefd op haar ben (was), dus dat hoeft ze dan ook niet meer te doen. Áls ze daar niet ook al in is veranderd, that is.
Zoveel verandert is ze niet hoor. Zeker niet als persoon, alleen het gevoel voor jou is er niet meer. Tja, balen. Daarnaast, als jij echt niet meer op haar verliefd zou zijn dan zou je het ook niet erg vinden om nog gewoon met haar om te gaan. Immers, 'ik ga niet meer met je om want nu heb je sex' slaat nergens op natuurlijk
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:35:41 #23
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44656604
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef Arokh86 het volgende:

Ik ga haar alleen vertellen waar ze mee bezig is.
En dan? Wat denk je daarmee te bereiken?

Ik kan me voorstellen dat je je genaaid voelt (of eigenlijk niet genaaid). Maar om het haar dan in een gesprek zo in te wrijven, vind ik nogal kansloos. en verre van duiden op 'ik ben er zo ontzettend overheen'.
Je wilt je gram halen.
pi_44656627
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:
Ineens over... kan dat?

Het vervolg op m'n vorige topicje.
[..]

Het mooie is dat die Mark nagenoeg een kloon van me is. Nou is dat ook weer overdreven, maar hij heeft exact hetzelfde postuur als ik, dezelfde gezichtsvorm, dezelfde kleur ogen, dezelfde kleur en stijl haar en dezelfde kledingstijl. We lijken verdacht veel op elkaar, vonden ook een aantal vrienden van me toen ik ze eenmaal een foto liet zien van 'm.
Toch nog een vervolg. Ik vond je bedankmailtje trouwens wel heel lief, ik krijg het idee dat je al wat rustiger aan het worden ben.
Er is één ding dat ik je nog even wil meegeven: als je haar idd gaat vertellen hoe je nu van haar walgt o.i.d. dan is de kans enorm groot dat enige vorm van vriendschap nooit meer mogelijk zal zijn. En ja, ik weet dat dat nu ook is wat je wilt, maar ooit zul je hier echt overheen zijn (want laten we eerlijk zijn, de nog lichte woede die je nu voelt geeft toch gewoon aan dat het nog lang niet goed zit bij je) en dan zal zij waarschijnlijk met lichte walging over jou denken omdat jij de voor haar logische verandering die ze nu doormaakt, niet wilde accepteren.
Zoals ik al eerder gezegd heb, de kans is groot dat ze nu even doorslaat, maar dat ze over een tijdje wat rustiger wordt en haar echte evenwicht vindt, ook wel volwassen worden genoemd Je moet je nu even goed bedenken of je de persoon die zij over een jaartje of zo zal zijn wilt kennen of niet. Zo niet, dan kan je haar vertellen dat je van haar walgt, zo ja, dan zou ik nu gewoon complete afstand nemen zónder laatste afspraak en pas wanneer je echt over haar heen bent weer contact zoeken.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_44656712
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:35 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ze heeft imho niks verkeerd gedaan. Tis niet haar fout dat jij blijkbaar niet los kan maken wat Mark wel kan. Ik zie de relevantie dan ook niet. Hooguit kun je vragen waarom ze geen sex met jou heeft gehad maar dat is een andere insteek.
Het is niet dat ze het niet wilde hoor, ik kan je melden dat ze het zeker wel wilde. Het kwam er alleen niet van, ze mocht nooit bij me slapen en dat soort dingen. Vond ik geen probleem hoor, ik had geduld. Ze mag wel naar die Mark toe, omdat haar ouders denken dat ze gewoon goeie maatjes zijn. Ik kon altijd erg goed met haar ouders overweg, en dit zouden ze niet toestaan.
quote:
[..]

Zoveel verandert is ze niet hoor. Zeker niet als persoon, alleen het gevoel voor jou is er niet meer. Tja, balen. Daarnaast, als jij echt niet meer op haar verliefd zou zijn dan zou je het ook niet erg vinden om nog gewoon met haar om te gaan. Immers, 'ik ga niet meer met je om want nu heb je sex' slaat nergens op natuurlijk
Slaat ook nergens op, maar dat is één van de tekenen dat ze is veranderd. Ze is arroganter geworden, vindt zichzelf belangrijker dan wat dan ook en haar principes zijn veranderd. Vandaar ook dat haar vriendinnen ook met mij kwamen praten en het met me eens waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')