Nu zijn B&L uitgepraat en dan pas komen de streams weer on-line. Ja, ja toeval....quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:51 schreef beco het volgende:
Waarom zien we B&L niet ?
Is de redactie weer bezig maar regiseren van de gebeurtenissen ?
tof juist - leuk dit!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef Black_king het volgende:
Hondenstyliste. Wat triest.
Maar ja, honden fokken die niet tegen de kou kunnen, is ook triest natuurlijk....
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:05 schreef Black_king het volgende:
Aromatherapie voor de hond. Sure.
Ik vind dit dus gewoon zielig hè?quote:
Nena is ook een beetje zielig, dus dat klopt welquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind dit dus gewoon zielig hè?
Waarom kruipt ze zo door het stof voor de kok...quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia belt met de Mark (de kok) en bied haar excuses aan en besluit dat ze niet meer over het spel praten als hij er is.
Natasia moet er gewoon uit, niet Markquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom kruipt ze zo door het stof voor de kok...
Ik mag aannemen dat hij een riant salaris krijgt voor zijn kookkunsten?
Het is niet leuk als er dan ruzie wordt gemaakt maar er hoeft nou ook weer niet gedaan te worden alsof die man daar alleen in ruil voor gezelligheid staat te kokkerellen of zie ik dat verkeerd?
Als je de hond bedoelt, voor die is het misschien nog wel het minst zielige...quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind dit dus gewoon zielig hè?
Plaste Benji over zijn jas?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Damned, wat een gezeik over een jasje!
Dat zij het prettig vindt dat hij haar continue voor de voeten loopt. (zou er zelf heel onrustig van worden)quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:36 schreef avonne het volgende:
Probeert Bart nu de hele tijd de rijles van Huub te verstoren?
Nou inderdaad, alsof het dat beest kan boeien dat het een kerstpakje is...gaat erom dat het beestje het warm heeft en zolang het jasje hem niet belemmert in zijn bewegingsvrijheid is er niets aan de hand toch...quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:35 schreef Day het volgende:
Damned, wat een gezeik over een jasje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |