Wat hadden Natas en NL te bespreken buiten ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Sataneal een brief aan zichzelf geschreven? Uit naam van zogenaamd zijn ex (de moeder van zijn kind)?
Bart bemoeit zich er te veel mee, dus ik denk dat het gewoon een nepbrief is.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena: "Ik vind Hamburg eigenlijk leuker..."
Sylvi Meis mag wel oppassen....![]()
Bron van GG bronquote:MacDonald werd opnieuw uitgeleend aan de Duitse amateurclub Hamburger SV.
Dat kan wel, maar dat is zwaar off-topicquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef Gigageil het volgende:
Aan de andere kant.....Nathanael is toch de vader, je kunt dan toch als moeder zijnde niet het alleenrecht over beslissingen hebben van wat er gebeurt op Feestdagen......![]()
Dat kunnen er meerdere niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:39 schreef Gigageil het volgende:
Waarom moet Nena er altijd als een snol bijliggen, liefst met haar kont richting de camera ? Kan ze niet gewoon rechtop zitten en ook meteen proberen een beetje goed te articuleren ? Soms is dat kindvrouwtje echt niet te verstaan.
Wat wil je daar dan gaan doen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er was een vraag bij aanmelden: "Wie zal je het meest missen?"
Zolang ik geen betrouwbare oppas heb voor mijn hondje, geef ik me niet op.
Maar mijn vingers jeuken...... Om toch die toets in te drukken....
Nee klopt....maar Nena wordt al afgeschilderd als nietsnut, saai, lui varken, weet niets, kan niets, golddigger, voetbalvrouw, modepopje, kickboks-vrouw etc etc etc ....Wil dat kind nou echt zo overkomen naar de buitenwereld als dit alles? Kan ze nou niet een beetje proberen haar woorden waar te maken en proberen erachter te komen wat ze met haar leven aan wil in de toekomst en waar ze geschikt voor is?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat kunnen er meerdere niet.
Ik houd van uitdagingen. Maar op die site van inschrijven zijn de voorwaarden ook niet terug te vinden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat wil je daar dan gaan doen.
je staat daar toch alleen als indringer.
Breng dan die hond naar het asiel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik houd van uitdagingen. Maar op die site van inschrijven zijn de voorwaarden ook niet terug te vinden.
10.000¤ heb k niet. Geen oppas voor mijn avater.
En ik weet (bijna) zeker, dat ik Bart en Natasiaaaaa eruit kan krijgen.
TL en Day kennen me. Ik heb er de "kloten" voor....
Het is ook een hoop geld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik houd van uitdagingen. Maar op die site van inschrijven zijn de voorwaarden ook niet terug te vinden.
10.000¤ heb k niet. Geen oppas voor mijn avater.
En ik weet (bijna) zeker, dat ik Bart en Natasiaaaaa eruit kan krijgen.
TL en Day kennen me. Ik heb er de "kloten" voor....
Ok, ik ben een hufter. Verhaal van mijn zoon ken je. Dus dat is geen probleem. (hij zal er zelfs trots op zijn en het begrijpen)quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Breng dan die hond naar het asiel.
Als je dat al niet kunt, dan ben je niet uit het juiste hufterhout gesneden om het te maken in die villa.
Van haar 15e (!) tot haar 19e dus... Daar raak je toch ook gestoord van!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee klopt....maar Nena wordt al afgeschilderd als nietsnut, saai, lui varken, weet niets, kan niets, golddigger, voetbalvrouw, modepopje, kickboks-vrouw etc etc etc ....Wil dat kind nou echt zo overkomen naar de buitenwereld als dit alles? Kan ze nou niet een beetje proberen haar woorden waar te maken en proberen erachter te komen wat ze met haar leven aan wil in de toekomst en waar ze geschikt voor is?
Als je toch 4 jaar alleen maar hebt geteerd op de zak van een voetballer en hebt alleen gewinkeld, en je zet die lakse houding hier voort, alleen een graadje erger, want hier wordt echt alles voor haar gedaan, dan ben je in mijn ogen onverbeterlijk.
Ik zou als baas wel uitlkijken zo één in dienst te nemen.....![]()
Haar moeder probeert haar ook totaal niet te motiveren tot iets goeds......nee je moet je dochter op zo'n halve gare Antilliaan af sturen..... "stiekum hoop ik dat je wat krijgt met Brian" zei die![]()
het is dus ook zn exquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:24 schreef Gigageil het volgende:
Wat een naar bazig wijf heeft Nathanael......moest ze bij mij doen....![]()
heb geen streams maar wat wordt er gezegd?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:21 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar dit is toch wel informatie-uitwisseling hoor wat er nu tussen Bart en Lesley gezegd wordt.
Precies...in die jaren ontwikkelen de meeste kids zich tot volwassenen, Nena dus overduidelijk niet......quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Van haar 15e (!) tot haar 19e dus... Daar raak je toch ook gestoord van!
heb je de fysio van NL welles gehoord?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:21 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar dit is toch wel informatie-uitwisseling hoor wat er nu tussen Bart en Lesley gezegd wordt.
Nee, die sla ik altijd over?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je de fysio van NL welles gehoord?![]()
zal eens niet zo zijn, welke info is er gewisseld, Day?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:21 schreef Day het volgende:
Had.quote:
hmmmm hmmmmquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Had.
Dit schijnt wel een nieuw licht op de haat /liefde -verhouding die hij met NT heeft.![]()
Ten eerste bestrijd ik het dat 19-jarigen over het algemeen al zo volwassen zijn, integendeel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Precies...in die jaren ontwikkelen de meeste kids zich tot volwassenen, Nena dus overduidelijk niet......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |