Klopt Nena morgen weer bij je aan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je lijkt nena wel, ontkennen en morgen weer bij me aankloppen![]()
Als ik Brian ben welquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:24 schreef demins het volgende:
[..]
Klopt Nena morgen weer bij je aan?![]()
Noemen jullie dat taalgebruik???quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:24 schreef Day het volgende:
Hey Brian, je moeder komt over 2 dagen. Rustig met je taalgebruik!
Wie is jullie?quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dat ben je niet, he? Jij bent HiDiHo...![]()
Ik kom niet van de Antillen!quote:
Waar is scan kan je beter vragenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de caps?!?!?!?!?!
Dan zijn mijn excuses op zijn plaats! Sorry. Waar kom je dan vandaan? Kaap Verdische eilanden?quote:
Ik heb alles open staan en kan caps maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar is scan kan je beter vragen![]()
Volgens mij Surinamequote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zijn mijn excuses op zijn plaats! Sorry. Waar kom je dan vandaan? Kaap Verdische eilanden?
Beloofd is beloofd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb alles open staan en kan caps maken.
Maar als Day zo negatief wil doen, dan doe ik ook niet mee om bij te dragen aan dit topic.
Je hoeft je niet te verontschuldigen, maar wij negers wonen niet allemaal in 1 land. Ik kom zelf uit Suriname.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zijn mijn excuses op zijn plaats! Sorry. Waar kom je dan vandaan? Kaap Verdische eilanden?
Hoezo doe ik negatief?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb alles open staan en kan caps maken.
Maar als Day zo negatief wil doen, dan doe ik ook niet mee om bij te dragen aan dit topic.
Je hebt er lang over moeten denken maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beter een kortsluiting, dan een komplete stroomstoring....![]()
Jij bent toch geen neger! Je bent niet eens een negerin! Op je fotografische afbeelding afgaande, dat is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen, maar wij negers wonen niet allemaal in 1 land. Ik kom zelf uit Suriname.
En volgens mij is sex en geile praat universeel hoor. Zit geen verschil tussen
Klaar!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo doe ik negatief?
Je opmerking sloeg gewoon nergens op, klaar!
Sja, het is ook niet niks zo'n zware plofkop.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Bart puft wat af zeg met dat gewichtheffen
Ik vind het wel komisch om te zienquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, het is ook niet niks zo'n zware plofkop.
Jij komt af en toe om de hoek kijken als je plofkop kan zeggen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, het is ook niet niks zo'n zware plofkop.
Ik zie het helaas niet zo heel goed want m'n beeld is op één of andere manier wat donkerder.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch om te zien![]()
Sorry van eigen qoute....quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena: "gewoon pakken wat je wilt..."
Brian: "Doe ik ook...."
Wat doe joe mien?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Jij komt af en toe om de hoek kijken als je plofkop kan zeggen...![]()
Hij zei dat je gewoon pakken moet wat je wilt. Maar toen hij het zei, ging het over het eten....quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef ruby het volgende:
Brian zit wat Spaanstalige woordjes te brabbelen.
Aha. Op zo'n manier.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zei dat je gewoon pakken moet wat je wilt. Maar toen hij het zei, ging het over het eten....
Jij zou haar ook wel willen slaan he, gefrustreerd konijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:42 schreef Gigageil het volgende:
Dit duurt niet lang meer of Brian ramt haar net zolief die (te) grote tanden door haar lip , met dat eigengereide gedoe van haar......
Ow nou, bij deze dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:51 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik veel? Ik wou gewoon een beetje aandacht...
Nena gaat nog uit kennelijk, ze staat zich onder te smeren met make-upquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:55 schreef ruby het volgende:
De streams zijn overigens erg spectaculair momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |