Klopt Nena morgen weer bij je aan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je lijkt nena wel, ontkennen en morgen weer bij me aankloppen![]()
Als ik Brian ben welquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:24 schreef demins het volgende:
[..]
Klopt Nena morgen weer bij je aan?![]()
Noemen jullie dat taalgebruik???quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:24 schreef Day het volgende:
Hey Brian, je moeder komt over 2 dagen. Rustig met je taalgebruik!
Wie is jullie?quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dat ben je niet, he? Jij bent HiDiHo...![]()
Ik kom niet van de Antillen!quote:
Waar is scan kan je beter vragenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de caps?!?!?!?!?!
Dan zijn mijn excuses op zijn plaats! Sorry. Waar kom je dan vandaan? Kaap Verdische eilanden?quote:
Ik heb alles open staan en kan caps maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar is scan kan je beter vragen![]()
Volgens mij Surinamequote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zijn mijn excuses op zijn plaats! Sorry. Waar kom je dan vandaan? Kaap Verdische eilanden?
Beloofd is beloofd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb alles open staan en kan caps maken.
Maar als Day zo negatief wil doen, dan doe ik ook niet mee om bij te dragen aan dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |