Op BNN?
Straks even tv aangooien.
Als mijn pa mij fout behandeld geef ik mijn pa ook een 404 error.
Ik pas alles aan.
Mijn pa denkt nog steeds dat hij meer is en wat te zeggen heeft.
Dus wat doet dromenvanger, hij programmeert zijn eigen vader om.
Nu even nodig, straks niet meer.
Maar mijn vader moet niet denken dat hij...vul zelf maar in hoe ouders kunnen zijn.
Ik breek in zijn hoofd in en pas aan wat ik wil.
Dat doe ik met geen stijl en met de startpagina en dat doe ik met alles.
Mijn pa zit me nog dwars, maar niet lang meer.
Straks als ik over de hele wereld huizen heb dan heb ik minder met mijn pa te maken, tot die tijd heeft mijn pa naar mij te luisteren en dat geldt voor mijn hele familie.
Ze denken echt dat ze met dromenvanger kunnen sollen, dat dromenvanger een kind is
![]()
Misschien ben ik wel de creator en maker van alles en iedereen.
Net zoals ik mijn pa net voor mijn opname vertelde dat ik hem gemaakt heb en hij niet mij
![]()
Mijn pa kreeg bijna een hart-infarct maar volgens mij heb ik alsnog gelijk. Ik ben de maker van mijn vader, mijn vader is niet de maker van mij, en dat ga ik niet vertellen, dat zeg ik hier en niet thuis. Het is zaak om mijn pa even een stap achterui te laten doen. Ik ben 1010100101011010 keer intelligenter en aardiger.
Komt allemaal goed
![]()
Ik heb thuis al gezegd dat ik God was en de maker van mijn pa was, toen hebben ze me weg gebracht en opgesloten.
Ik schreeuwde al dat ik God was en alles.
Maar goed, dat is verleden tijd.
Nu pak ik het spel slimmer aan.
Ik laat me niet meer opsluiten omdat ik God ben. En geloof maar dat ik God ben.
Ik leg het later verder uit nog.
Nu even muziek uit de jaren 80.
Mijn pa heeft naar mij te luisteren, en ik niet naar hem.
Dat hij toevallig het zaad in zich had van mij wilt niets zeggen, net zoals mijn moeder met haar eicel niets wilt zeggen.
Ze mogen wel voor de bevruchting hebben gezorgd, alsnog kan ik de maker van alles en iedereen zijn.
En misschien heb ik zelf wel voor de bevruchting gekozen en gezorgd.
Dat ik de zaadcel en de eicel van mijn eigen ouders gemaakt heb.
Wie weet heb ik dat in het begin gedaan in mijn eentje toen nog niets bestond. Alleen in mijn zwarte of blauwe of groene kamer, voor de oerknal.
En dan zie je dat mensen je de les willen lezen?
Ze willen God de les lezen?
Dat geldt voor ouders tot en met de hele maatschappij, het hele gerechtshof en de complete politie-macht.
Ze hebben niets te zeggen over mij.
Omdat ik God ben
Straks ga ik afstraffen nog. Maar dat heeft geen haast.
God show mercy van the black eyed peas, ik zal genade tonen maar ik zal zeker straffen maar het is op de plek wijzen eerder.
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-12-2006 20:03:23 ]