abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:11:45 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_44670994
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ha Barra Heb je ook lekker vakantie of moet je werken volgende week?
werken.... en vlieg als het door gaat 1 jan naar de states voor een congres samen met 2 collegas
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:53:47 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44676998

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44677393
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:53 schreef Dromenvanger het volgende:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:16:49 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44677978
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lekker geslapen Nok?

Ik was bezig met het bouwen van een tijd-machine in mijn dromen, staat in het dromen-topic. Ik was bezig met rechte lijnen en een grote machine die 360 graden kon draaien.

Tijdens het dromen was ik bezig met uitrekenen van de lijnen en de draai-circel en toen ik klaar was ben ik gaan liggen op een rechte lijn

Die machine bouwde ik in het midden van het universum waar getal pi en nog meer aanwezig is

Ooit dat ene bed bouwen met draai-platform, ik ga geen bed kopen maar zelf bouwen dus, zodra ik een appartement heb hier ga ik het allemaal zelf inrichten, ook meubels zelf maken, eigen haard is goud waard, Ikea spullen heeft heel de wereld in huis staan. Ik wil geen huis en inrichting dat standaard is, daarom bouw ik het liever zelf allemaal. En het is leuker om te doen ook. Zo'n ikea bed of kast dat is geen aardigheid aan. Het liefst bouw ik mijn eigen auto ooit.

Dan droom ik in de dromen dat ik in een tijd-machine of andere machine zit die draait, en in het "echt" draait het bed ook als een machine.

Wie weet kan ik op die manier het universum saboteren

Of ik keer terug naar het verleden of ga richting de toekomst.

Een tijd-machine bouwen in mijn dromen.

En dan zorgen dat het bed en de slaapkamer ook een tijdmachine is.

Dan moet ik nog zorgen dat ik met computers wordt vastgemaakt zodat ik mijn activiteiten kan registreren tijdens het dromen.

Prettige zaterdag alvast Nok

Ik ga morgen samen met mijn broer het bier inslaan en de wijn en de frisdrank en de zware spullen, morgen zijn de supermarkten open

Ik koop me 2 kratten brand en een krat fanta met sprite en coca cola en dan nog wijn en nog meer.

Mijn vader kan niet zwaar tillen na zijn operatie dus dan ga ik even met mijn broer alles inslaan.

kerst-cadeaus zijn binnen, dat is dus ook de reden dat ik nu geen rooie cent meer heb

Sta alleen nog 60 euro groen bij ouders. Ik kan lenen bij ouders tot 200 euro.

Belastinggeld verwacht ik terug, ze mogen me dat geld best in 2006 geven, maar in 2007 is ook goed, geven ze het me nu dan maak ik het toch weer op

Mijn broer is bowlen nu, ik wilde meegaan maar ik ga in 2007 vaker mee. 2007 ga ik ook toernooien gooien en competitie spelen en tennis en bowlen en hardlopen

Zolder kamer opruimen komt dus ook in 2007.

En dan ga ik even naar hornbach of een andere winkel waar ze panorama posters verkopen.

Dat zijn posters die lijken op een digitale foto of schilderij. Wie weet van de Nachtwacht zo'n poster kopen. Of wat anders dat meer modern is.

Nu rust. Dus sigaret buiten

Straks muziek. Geen kerstmuziek maar andere muziek
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')