Geen oordopjes... Telkens voeden, hopen dat het maar 1 nacht is en vanmiddag een dutje proberen te doen. Ooit zal hij toch wel gaan doorslapen? Of in ieder geval minder voedingen nodig hebben 's nachts. Het zou al veel schelen als hij ipv 2 of 3 nachtvoedingen er nog maar 1 nodig zou hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:39 schreef Belana het volgende:
ow cattie, wat vreselijk vermoeiend toch
oordopjes in en verder proberen te slapen?
Dat is ook het enige 'gekke' wat ik bedacht krijg, ik heb verder niets anders dan anders gedronken en gegeten. Het is niet zo dat ik nu zoveel sap gedronken heb, maar het is wel vers ipv Appelsientje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:00 schreef Neuk het volgende:
PM, citrusvruchten en -sap zijn niet zo prettig voor BV-babies. Iets anders kan ik niet bedenken. Hun maagjes kunnen het nog niet zo goed aan, al dat zuur enzo...
Ik vroeg me trouwens af wanneer de oogjes bij beginnen te kleuren als ze vernaderen van kleur. Iemand een idee?
Of het gen van (een van) jullie, bruinogige ouders kunnen een blauwogig kind krijgen, echter andersom wordt lastig!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl heeft nog steeds blauwe ogen, terwijl wij allebei bruine ogen hebben. Hij heeft het gen van beide opa's. Hij lacht trouwens de laatste tijd steeds meer met geluid en vindt het erg leuk als ik warme lucht op zijn buik toeter.
Maar het kán wel. Een neef van mij heeft donkere ogen terwijl beide ouders lichte ogen hebben. En hij is echt niet van de melkboerquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef PM-girl het volgende:
Of het gen van (een van) jullie, bruinogige ouders kunnen een blauwogig kind krijgen, echter andersom wordt lastig!
Mooi zo, dan kan ik Arwen en jou hier nog feliciteren namens Lucie en mij!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:38 schreef _evenstar_ het volgende:
dank jullieen een lebber van Arwen
en alle anderen tot ziens in ander topic, ik houdt jullie wel in de gaten hoor:w
waarom niet, als hij dat nu even nodig heeft....gewoon je gevoel volgen. Doe ik ook. Maud is ook ca. 70% van de tijd bij me...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Arme Maud... beterschap meisje!
Kendahl is de laatste paar dagen echt huilerig. Hij wil niet in de box, hij wil niet dit, hij wil niet dat.. Hij wil alleen maar heeeeeeeel veeeeeeeeeel aandacht. Mja... ik kan hem niet de hele dag in de draagdoek door het huis zeulen, toch?
Haha! Zei ik tochquote:
ze wou het nietquote:Op zondag 31 december 2006 13:30 schreef YPPY het volgende:
Arme Arwen, zo blijf je bezig. Ik kan het niet helemaal volgen (ben er te weinig), maar vind het wel zielig dat ze honger blijft houden. Heeft het ijs nog geholpen?
Wat een zieke kindjes allemaal. Beterschap! snoopy, melk in het neusje kan ook helpen.
*zwijmel*quote:Op zondag 31 december 2006 19:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik dat ik ook in 100-tallen kan tellen PV! Zo verliefd als je kunt zijn op zo'n babytje he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |