Oh, maar die zou echt gelijk vette ruzie met me hebben! Sleutel is voor noodgevallen, anders gebruik je maar mooi de bel of je levert de sleutel weer in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wordt ik vaak ook zenuwachtig van.
laatst kwam mijn schoonvader binnen door de voordeur, zonder aan te bellen, hij heeft de sleutel namelijk. sta ik in mijn ondergoedin paniek dacht ik er niet aan om de wc in te duiken, maar hoste de trap op met met achterwerk elegant schuddend. Grrr.... kan ik niet eens rustig door mijn eigen huis lopen...
![]()
![]()
Och Maxie toch!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:32 schreef pinquit het volgende:
max is uit bad gevallenniet van de standaard natuurlijk
maar het bad (hij izt al in de teil) stond in de douchebak.
hij ging staan (zit een badmatje in) en dat ging opzich wel, toen ie naar mij toe stond, maar toen ging ie de andere kant opstaan en toen gleed ie er zo uit![]()
dikke buil op zn koppie
mn arme vent
en omg wat voel ik me stom stom stom![]()
ik zat er bij notabene
![]()
![]()
Weet je, gelukkig gaat zoiets vaak nét goed omdat je adequaat ingrijpt. Wel enorm schrikken natuurlijk, maar uiteindelijk toch niets verkeerd gegaan? Het wordt juist eng omdat je gaat denken: "Wát als ik níet goed had gereageerd?" Maar dat is helemaal niet im Frage, want je reageert dus in het merendeel van de gevallen wél goed!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:29 schreef PM-girl het volgende:
Pinquit, denk weet zeker dat bijna iedere ouder een keer meerdere keren zoiets gebeurt!
ja, een gewoon hydrofiel lapje of washandje, een spuugdoekje, noem maar op. Met water als het niet erg vies is en met een beetje weleda babyolie als het vies is. Daarna droog ik het ook meestal even af.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:29 schreef PM-girl het volgende:
Pinquit, denk dat bijna iedere ouder een keer zoiets gebeurt!
Belana, dankjewel voor je antwoord. Per voeding kunnen ze natuurlijk meer gaan drinken, niet bij stil gestaan!
Owlet, schreef jij nu ooit dat je iets anders dan oliedoekjes gebruikte voor Ronja's billen? Simon vindt die doekjes nl. zo koud!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, ik moest wel keihard lachen om dat hossen met schuddend achterwerk.Het is mijn grootste nachtmerrie, maar zo leuk als het anderen overkomt.
![]()
![]()
quote:
Pardon?quote:
Uitzonderingen moeten er ziijn hé? Kendahl tankt net in hoog tempo zijn eerste papfles leegquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef cattie het volgende:
Hier ging het ook niet op, maar een vriendin van me voegde het toe aan de laatste flesvoeding van de dag en bij haar werkte het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |