Aan de voet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef PM-girl het volgende:
Verder brabbelde hij daar als nooit te voren (dus de arts tevreden!) en volgde hij ook super!
Ja, doet Storm dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Sugar het volgende:
[..]
Aan de voet?![]()
![]()
Goed dat je trots bent en dat ie het zo goed doet!
Zal ook vast gebeuren je voedt hem tenslotte niet op..toch?, maar dat heet de pubertijd. En tegen de tijd dat ze 20 zijn, komen ze weer bij je terug om te vertellen hoeveel ze van je houden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:47 schreef Neuk het volgende:
Sommige situaties wil je voor altijd vasthouden... Helaas lukt dat nietBrent is zo'n lekkertje! Ik ben bang hij als 14-jarige een asociale papzak is die geen respect heeft voor mij of andere oudere mensen
Ik heb me al voorgenomen om bij een evt. tweede in de kraamweek alleen overdag visite te doen als de hulp er is (als die dan nog niet afgeschaft is!)quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef poemojn het volgende:
Juliette was net een dag oud toen mijn moeder me belde dat er familie van plan was die avond op bezoek te komen. Bij ons dus, onaangekondigd want het moest een verrassing zijn.'k Was dus erg blij dat zij me even inlichtte ook al mocht ze dat eigenlijk niet.
Was wel een leuke avond verder maar we konden dus niet om 9uur naar bed.
Of je houdt een kraamfeest, 1 dag iedereen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:31 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen om bij een evt. tweede in de kraamweek alleen overdag visite te doen als de hulp er is (als die dan nog niet afgeschaft is!)
Wij hadden hier de tweede dag 's avonds de hut vol met familie, wat een ramp was dat!![]()
Wordt ik vaak ook zenuwachtig van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Sugar het volgende:
Dankjewel, Linda.
PM, wat vreselijk, onverwachte visite!!!!!!Daar kan ik echt niet om lachen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |