abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44921962
Wij hebben ook samen even bij Eva staan kijken bij de jaarwisseling. De grootste en liefste verandering van 2006 . En door haar ook weer veel veranderingen in 2007... A. gaat part-timen, vanaf deze week, ook spannend.
Eva is nog heel moe, maar verder weer helemaal haarzelf geloof ik.

Owlet, moeilijk hoor. Ik zit (nog) niet in die faaaaaaase (als het een fase is) dus geen wijze raad, maar wel:
Eva
  maandag 1 januari 2007 @ 19:59:04 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44922217
ik wil even gelukkig nieuwjaar zeggen
en dat max zooo gezellig was vannacht
hij vond het vuurwerk prachtig en ging binnen gezellig kletsen met alle visite
* pinquit is trotse mama
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 1 januari 2007 @ 21:40:26 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44925551
Even een dikke van arwen en mij, alle goeds voor 2007

en linda fijn dta alles goed is met eva owlet der is al gezegd wa t nodig was je ben een kanjer
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 1 januari 2007 @ 22:22:39 #229
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44927084
Owlet, moeilijk hoor, ik kan je niet tippen, maar zo te lezen heeft de post van Macka je goed gedaan.

Linda, goed dat je wel gegaan bent, ondanks dat je je kleintje goed kent, zou ik ook geen risico genomen hebben.

Simon spuugt vandaag ook weer, gisteren helemaal niet. Nu terwijl ik geen zure sappen oid gedronken had.
Hij heeft lekker door het vuurwerk heen geslapen, 1 uur nog een keer gevoed en toen tot half 8 geslapen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:46:54 #230
94046 PM-girl
pi_44938123
SImon heeft vanmorgen zijn tweede inentingen gehad, het was wel weer even flink brullen, zeker de tweede spuit. Maar na een paar minuutjes was het huilen over, vlug naar huis, eten en nu slaapt hij lekker.
Hij was weer goed gegroeid, sinds 4-12 is hij 800 gram (7100 gram nu) aangekomen en 3 cm (62 cm nu)gegroeid.
Verder brabbelde hij daar als nooit te voren (dus de arts tevreden!) en volgde hij ook super!

* PM-girl trots is!

[ Bericht 2% gewijzigd door PM-girl op 02-01-2007 17:38:57 ]
*
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:49:22 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44938187
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef PM-girl het volgende:
Verder brabbelde hij daar als nooit te voren (dus de arts tevreden!) en volgde hij ook super!
Aan de voet?

Goed dat je trots bent en dat ie het zo goed doet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44938208
Och Owlet, geef Ronja lekker wat te sabbelen en te knabbelen . Die 6 maanden grens is een grens getrokken omdat dan *ongeveer* de darmpjes er klaar voor zijn. In sommige gevallen is dat een stuk later, soms wat eerder. Je merkt vanzelf hoe ze reageert en serieus dat merk je snel genoeg. Je bent een hartstikke verstandige goede moeder , dat zie je heus direct.

Er komt toch nog niet veel binnen in het begin (als je rapleyt) en als je eerst de borst geeft dan gebeurd er ook niks met je produktie.
Variety is the spice of life
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:50:48 #233
94046 PM-girl
pi_44938225
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Sugar het volgende:

[..]

Aan de voet?

Goed dat je trots bent en dat ie het zo goed doet!
Ja, doet Storm dat nog niet dan?
*
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:47:01 #234
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44942982
Sommige situaties wil je voor altijd vasthouden... Helaas lukt dat niet Brent is zo'n lekkertje! Ik ben bang hij als 14-jarige een asociale papzak is die geen respect heeft voor mij of andere oudere mensen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 3 januari 2007 @ 07:17:31 #235
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44964401
Mensen die flesvoeding geven, op hoeveel flessen zitten jullie kindjes ongeveer met 4 maanden? En van hoeveel?

Storm drinkt er echt nog 6 bijna dagelijks (en nachtelijks), ben benieuwd hoe "gewoon" dat is. Bedankt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:28:54 #236
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44964700
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:47 schreef Neuk het volgende:
Sommige situaties wil je voor altijd vasthouden... Helaas lukt dat niet Brent is zo'n lekkertje! Ik ben bang hij als 14-jarige een asociale papzak is die geen respect heeft voor mij of andere oudere mensen
Zal ook vast gebeuren je voedt hem tenslotte niet op..toch?, maar dat heet de pubertijd. En tegen de tijd dat ze 20 zijn, komen ze weer bij je terug om te vertellen hoeveel ze van je houden.

Bij Maud komt het slijm eindelijk een beetje los. Ze hoest heel diep en kokhalst zo ongeveer het slijm omhoog, maar het lukt...een beetje.

PM...lekker dat je ventje het zo goed doet. Maud krijgt over 2 weken haar eerste prikjes...
pi_44965139
Sugar, Eva is 3 maanden en een beetje, en krijgt er ook 6. Ik vermoed dat ze op het CB (morgen) er wel wat van zeggen, maar ik vind het prima zo. Het werkt voor Eva en het werkt voor ons... . Oja, ze krijgt 140 cc per fles, maar dat gaan we wat opvoeren denk ik, even afwachten wat ze weegt.
Eva
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:17:52 #238
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44965740
Kendahl is plots heel sterk wanneer hij op zijn buik ligt
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 12:27:32 #239
81992 Githa
pi_44968556
Ik vraag me eigenlijk wel af waar Menicole is gebleven. Ze zou toch de uitslag krijgen omtrenthet hartruisje van Micka? Ik hoop dat alles goed is.
Iemand die contact met haar heeft?
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:05:38 #240
94046 PM-girl
pi_44969604
PV, heb je hem spinazie gevoerd?

Githa, ik heb MeNicole wel in mijn msn staan, maar ik ben niet vaak online en als ik dat wel ben, zie ik haar de laatste tijd niet meer online.

Ook leuk, vanmorgen had ik Simons bolletje goed ingeolied om straks de berg eraf te halen, zijn pyjama had hij nog aan en ik liep zelf net aangekleed te poetsen in een overhoop gehaald huis,komt er onverwacht kraamvisite! Ik zie er niet uit en Simon al helemaal niet met zijn vette kopje, dus vasthouden ging lastig ivm olievlekken op de kleding!
*
pi_44969939
PM!

Toevallig vroeg ik me vandaag ook af hoe het met Nicole en Mika gaat, hopelijk was er niets ernstigs aan de hand. en ik ben benieuwd of die tand uiteindelijk door is gekomen!
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:17:50 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44970006
Dankjewel, Linda.

PM, wat vreselijk, onverwachte visite!!!!!! Daar kan ik echt niet om lachen.
pi_44970341
Juliette was net een dag oud toen mijn moeder me belde dat er familie van plan was die avond op bezoek te komen. Bij ons dus, onaangekondigd want het moest een verrassing zijn. 'k Was dus erg blij dat zij me even inlichtte ook al mocht ze dat eigenlijk niet.
Was wel een leuke avond verder maar we konden dus niet om 9uur naar bed.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:31:11 #244
94046 PM-girl
pi_44970409
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef poemojn het volgende:
Juliette was net een dag oud toen mijn moeder me belde dat er familie van plan was die avond op bezoek te komen. Bij ons dus, onaangekondigd want het moest een verrassing zijn. 'k Was dus erg blij dat zij me even inlichtte ook al mocht ze dat eigenlijk niet.
Was wel een leuke avond verder maar we konden dus niet om 9uur naar bed.
Ik heb me al voorgenomen om bij een evt. tweede in de kraamweek alleen overdag visite te doen als de hulp er is (als die dan nog niet afgeschaft is!)
Wij hadden hier de tweede dag 's avonds de hut vol met familie, wat een ramp was dat!
*
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:51:30 #245
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44970985
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:31 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik heb me al voorgenomen om bij een evt. tweede in de kraamweek alleen overdag visite te doen als de hulp er is (als die dan nog niet afgeschaft is!)
Wij hadden hier de tweede dag 's avonds de hut vol met familie, wat een ramp was dat!
Of je houdt een kraamfeest, 1 dag iedereen.
pi_44971949
MeNicole heeft ff flink veel problemen met computer en internet, hoorde ik net heb een beetje contact ivm een evt meet in het Oosten Niks ernstigs dus.

Ik blijf het toch gek vinden, die kraamvisite. De meeste mensen hebben het zélf ook meegemaakt, je zou toch denken dat ze dan daar wat fijngevoeliger in zijn...
Eva
pi_44978479
Hallo,

Ik kan even heel snel voordat de pc er weer achter weg vliegt. Maar hier is alles goed. Mika doet het heel goed. Hij begint nu met omrollen (dat soms tot grote paniek lijdt) en heeft praatjes voor 10. Hij eet heel goed en heeft een beetje last van zijn tanden. Slapen doet ie van 8 uur 's avonds tot half 7 's ochtends.
Eind van de maand moeten voor het hartruisje naar de kinderarts. Maar dat zal wel los lopen. Maar verder alles goed hier dus. Zodra de pc het weer doet dan vertel ik wel iets uitgebreider.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_44978880
Fijn te lezen dat alles goed gaat MeNicole! Geniet lekker van je ventje
Laat je nog even weten hoe het bij de ars ging?.. Succes!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:27:00 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44981946
Goed om je te horen MeNicole. Lekker hoor dat het met mika zo goed gaat!
Ik haaaaaat onverwachte visite. Ik waarschuw iedereen in mijn omgeving ook daarvoor, niet doen, raak ik van van mijn padje en ben ik echt niet meer die aardige sjak die iedereen kent (en daar baal ik dan achteraf weer vreselijk van, terwijl het toch echt hun eigen schuld is ).
Lekker douchen!
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:10:20 #250
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44985971
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Sugar het volgende:
Dankjewel, Linda.

PM, wat vreselijk, onverwachte visite!!!!!! Daar kan ik echt niet om lachen.
Wordt ik vaak ook zenuwachtig van.
laatst kwam mijn schoonvader binnen door de voordeur, zonder aan te bellen, hij heeft de sleutel namelijk. sta ik in mijn ondergoed in paniek dacht ik er niet aan om de wc in te duiken, maar hoste de trap op met met achterwerk elegant schuddend. Grrr.... kan ik niet eens rustig door mijn eigen huis lopen...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')