Stille genieters.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:36 schreef broer het volgende:
Voor vakantievierenden hebben jullie bijzonder weinig gepost vandaag.
Of zijn jullie van die types die ook echt dingen dóen in de vakantie?
O, dat snap ik inderdaad wel. Ik heb, voordat ik postte, ook zeker drie minuten naar het topic gekeken.quote:
Niet doen. Het is Kerst.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:43 schreef Augustina het volgende:
Nou, vakantie. Ik ren me de benen uit het lijf.
Gourmetten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ga jij nog iets doen met kerst? Iets kerstigs?
Nee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:35 schreef bofneger het volgende:
Goedenavond!
Hebben jullie vakantie?
Dat doet mij geen deugd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelfs een kerstboom staan, Tjebbe.
M'n lief vindt het ook niks, kerstversiering, en toch heb ik een kerstboom gekregen voor m'n verjaardag, een kleintje.quote:
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar die twijfel duurde maar even.
Heb ik jou toen gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was 12/12 jarig.
Ja, dat vind ik zo onhebbelijk aan kerstzuurpruimen, dat ze maling hebben aan mensen die maling aan hen hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik heb weer maling aan mensen die daar maling aan hebben.
Zo kan je bezig blijven, natuurlijk.
Jaja. Je hebt gewonnen, hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo onhebbelijk aan kerstzuurpruimen, dat ze maling hebben aan mensen die maling aan hen hebben.
Ik geloof het niet.quote:
Niet?quote:
Ik weet leukere cadeaus te bedenken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niet?
Zullen we dan afspreken dat jij me een keer in de mijn ballen mag trappen? Bij wijze van cadeau?
Nog leuker? Werkelijk?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet leukere cadeaus te bedenken.![]()
Ach, op zoek, op zoek... Het lijkt me fijn om iemand te hebben waar je naar toe kan. Iemand die er helemaal voor je is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Excuus.
Maar,
ik begrijp dat je op zoek bent?
Ik zou het helemaal niet erg vinden om er voor iemand anders, waarvan ik denk dat het echt "de (een) ware" is, er onvoorwaardelijk te zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat kan heel fijn zijn.
Maar ja, je moet er ook helemaal voor hem ( of haar ) zijn, he. Da's de keerzijde.
Maar dat doe je met alle plezier, natuurlijk, zal de verliefde zeggen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou een tekening kunnen sturen, natuurlijk.
Maar ja, er zijn nog 10 wachtenden voor u, geloof ik.
Ja, jezus, dat is waar ook.
Ik heb moeite met beide.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het is toch veel fijner om er voor de ander te kunnen zijn dan er zelf voortdurend aanspraak op te maken.
De ware bestaat niet...Hij ( of zij ) waarvoor je wilt vechten bestaat wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind "de ware" een stomme term. Alsof er één persoon is,van al die miljarden, die er voorje gemaakt is. Die ene persoon moet je tegenkomen, en ook nog eens vasthouden. Hoe klein is de kans dat je die ware tegenkomt?
Post is zo onpersoonlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar...Is het een idee dat je goedkeuring kan wegdragen?
Handgeschreven post toch niet zo?quote:
Een leuker cadeautje is er niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik het persoonlijk brengen.
Zoiets.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dus iedereen doet een gang, zeker?
Oh, hoe kneuterig!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zoiets.
(Allemaal gerechten uit Gordon Ramsay maakt het makkelijk, overigens.)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
Gang 2 vind ik wat vreemd. Lijkt zo op het eerste gezicht niet bij elkaar te passen (de venkelsoep en de worstjes).
Die zat vorig jaar bij m'n vader in het kerstpakket. Ik heb m gekregen. Vrij onhandig ding.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Jamie heeft een eigen Shaker/blendermixer. Dat ding kost 30 euro.
Dat vond ik wel een leuk bandje om naar te kijken, geloof ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe mij maar Deerhoof. Nu.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Voor ik toezeg dat ik niet kom, wil ik eerst weten wat het cadeau is.
Ik wil eerst weten waar en wanneer het is. Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Voor ik toezeg dat ik kom, wil ik eerst weten wat het cadeau is.
18 maart in Den Bosch.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:48 schreef bofneger het volgende:
Ik wil eerst weten waar en wanneer het is. Ik kan niet wachten.
Wanneer?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:49 schreef bofneger het volgende:
Goed. ik ga het verklappen.
Nu.quote:
Hoezo? Heb ik een tikfout gemaakt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:59 schreef wyccie het volgende:
Lees eens wat je hebt geschreven.
Nee, maar het komt zo raar over.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:00 schreef broer het volgende:
Hoezo? Heb ik een tikfout gemaakt?
Heb je al veel wijn op?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:59 schreef bofneger het volgende:
Allereerst denk ik aan een cd-rom vol muziek, waarvan ik denk dat er iets, al was het maar iets, tussen zit aan muziek, dat jullie niet kennen en daardoor leren kennen en waarderen. Dat is de ene kant van het cadeau en voor iedereen gelijk.
Het andere cadeau is voor iedereen verschillend. Dat bepaal ik aan de hand van dat wat ik denk dat jullie lekker zullen vinden. Ik baseer dat op dat wat ik hier lees, door jullie zelf geschreven. Ik probeer voor iedereen afzonderlijk een wijn te selecteren die je lekker zal vinden. Op basis van dat wat je schrijft.
Is het een vreemd idee?
Een fles wijn en een cd-rom vol muziek. Dat is het cadeau.
Het is wel een leuk idee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:59 schreef bofneger het volgende:
Is het een vreemd idee?
Het zit in jouw hoofd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar het komt zo raar over.
Het kan ook aan mij liggen.
Nee, helemaal niet. Het sluit aan bij mijn concept voor de komende jaren.quote:
En dat is?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
Er is alleen één groot probleem, bofneger.....
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:52 schreef bofneger het volgende:
Het begint met een kleine inleiding. Vanavond kan ik mijn zegeningen van de afgelopen drie maanden tellen. Het ziet er goed uit. Ik ben een gelukkig mens geworden.
Wat ben jij allemaal van plan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:05 schreef bofneger het volgende:
Het sluit aan bij mijn concept voor de komende jaren.
Ik drink geen wijn.quote:
Hoezo 'omgekeerd'?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:06 schreef bofneger het volgende:
Omgekeerd zou ik een cd-rom aan muziek heel erg leuk vinden als cadeau.
Hij wil er zelf één krijgen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Hoezo 'omgekeerd'?
Nou als iedereen nu een cd-rom brandt en aan elkaar geeft. Ik bedoel 'omgekeerd' dus eigenlijk als ontvanger van een dergelijk cadeau. Het lijkt me leuk als je bij zo'n meet weggaat en thuiskomt met de selectie van Broer, van Wyccie, van de Oneven 2, van Claudia_x, van Augustina en Lienekien.quote:
Nee, helemaal niet. Het hoeft niet. Niemand hoeft. Niemand moet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:12 schreef broer het volgende:
O, het is op voor-wat-hoort-wat-basis?
"'t Is geen verplichting, maar het zou wel leuk zijn."quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:12 schreef broer het volgende:
O, het is op voor-wat-hoort-wat-basis?
Ik heb geen zin om allemaal links te gaan strooien over wat ik eigenlijk doe. Maar grofweg ben ik een handelaar in wijn. En dat is de laatste drie maanden heel erg goed gegaan. Daarnaast heb ik een idee dat misschien wel aanslaat. Ik hoop het in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij allemaal van plan?
[..]
Ik drink geen wijn.
Ik vind het lief dat je dat zegt, broer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Het is een menslievend concept, bofneger. Dat is het.
Ik kan het niet helpen dat ik er mijn eigen cynische gedachten bij heb. Ik heb nu eenmaal niet zo heel veel vertrouwen in de mens. Maar stiekem vind ik het idee gewoon leuk, dus: ik zou ervoor gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:17 schreef bofneger het volgende:
Ik vind het lief dat je dat zegt, broer.
Veel plezier met slapen/werken/hobby'en.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:19 schreef bofneger het volgende:
Nu ga ik weer even verder met andere dingen.
't Is wel een beetje raar, hè. Om zo over mensen te praten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:27 schreef broer het volgende:
Dat weet ik niet. Ik hoop het wel. Ik gun het ze beiden wel.
...en Lienekien. Dat vind ik nou leuk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:13 schreef bofneger het volgende:
[..]
Nou als iedereen nu een cd-rom brandt en aan elkaar geeft. Ik bedoel 'omgekeerd' dus eigenlijk als ontvanger van een dergelijk cadeau. Het lijkt me leuk als je bij zo'n meet weggaat en thuiskomt met de selectie van Broer, van Wyccie, van de Oneven 2, van Claudia_x, van Augustina en Lienekien.
Wie?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:23 schreef broer het volgende:
O, het bleek trouwens geen toeval te zijn, wyccie. Gisteren of eergisteren, die twee die tegelijk offline gingen.
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef LXIV het volgende:
Hallo! Ik ben weer terug.
Ja. Die.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nieuwe koeien??
Ben je terug uit Afrika?!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef LXIV het volgende:
Hoi.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef LXIV het volgende:
Ja. Het vergde nog heel wat inspanning, maar uiteindelijk is het toch nog gelukt voor de kerst weer terug te zijn.quote:
Alleen jammer dat Anne er zelf niet zo bijzonder veel van meekrijgt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig dat je de eerste kerst van Anne niet hoeft te missen.![]()
Nee, dat zou wat zijn. Haar eerste verjaardag zal ik ook al missen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof dat ik dat één van de leukste kerstmissen vond, toen mijn vader uit het buitenland overkwam.
Gelukkig dat je de eerste kerst van Anne niet hoeft te missen.![]()
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een verwerpelijke aanname.
Dat klinkt heel verslavend. Waar doe je dat?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:04 schreef Augustina het volgende:
Grrr, wat is dammen op het internet toch frustrerend.
Je mag wel met mij dammen hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:24 schreef Augustina het volgende:
Zit standaard onder mijn Start, Programma's, ontspanning-functie.
Maar altijd als ik dreig te winnen, verlaat de tegenstander het spel. Wat is dat toch stom, zeg.Zo flauw.
Alleen als je nog slechter bent dan ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je mag wel met mij dammen hoor![]()
O, dat heb ik niet. Jammer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:24 schreef Augustina het volgende:
Zit standaard onder mijn Start, Programma's, ontspanning-functie.
ik ga normaal gesproken maar 1x per week naar de supermarkt...quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef broer het volgende:
Ik ga maar eens de grootste uitdaging van deze Kerst aan: voor vier dagen boodschappen doen.
Hoe bepaal je wat je over drie dagen wilt eten?
Echt waar? Het is juist een van mijn dagelijkse kleine vreugden om de supermarkt in te lopen met de gedachte: "Waar heb ik zin in?"quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik ga normaal gesproken maar 1x per week naar de supermarkt...
Doe ik heus., broer. In mayonaise zit groente en tussen de turkse pizza ook.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef broer het volgende:
Je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen, PopeOfTheSubspace.
Concerteren in China.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat gaattie doen dan?
Ik vind het zonde van m'n tijd om iedere dag naar de supermarkt te gaan...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:10 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar? Het is juist een van mijn dagelijkse kleine vreugden om de supermarkt in te lopen met de gedachte: "Waar heb ik zin in?"
Alvast veel plezier, Erik. Behouden aankomst en behouden thuiskomst en veel succes daar tussenin.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
China komt ondertussen toch wel erg dichtbij.
Ik las afspleet in plaats van afspeelt. Ik zeg het je, ze nemen mijn gedachten over!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:13 schreef JAM het volgende:
Om over de trekhuizen in de Wagenstraat maar te zwijgen! Walgelijk zeg ik je, wat zich daar allemaal afspeelt! Bah!
Afvallige! Moge uw voedsel u tot in eeuwigheid als diarree verlaten!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:14 schreef JAM het volgende:
Oh, ik ga morgen trouwens Dim Sum eten voor de Heilger Abend,.
Zie je wel, Erik, waarom denk je dat DIE BEESTEN met ruimtevaart zijn begonnen?! Hersenspoelsatalieten, zeg ik je! En waar wordt dat mee betaald? Juist, bloedgeld Erik! Bloedgeld!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik las afspleet in plaats van afspeelt. Ik zeg het je, ze nemen mijn gedachten over!
Ja, och. Dat doet het sowieso wel...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Afvallige! Moge uw voedsel u tot in eeuwigheid als diarree verlaten!
Wat het ook weer terugbrengt tot de kleur rood!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Zie je wel, Erik, waarom denk je dat DIE BEESTEN met ruimtevaart zijn begonnen?! Hersenspoelsatalieten, zeg ik je! En waar wordt dat mee betaald? Juist, bloedgeld Erik! Bloedgeld!
Nou ja; 't is toch wel even vliegen naar Shanghai.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Zo, zo. Benieuwd of je veel aan lezen toekomt, eigenlijk.
O, we gaan bijdehand doen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja; 't is toch wel even vliegen naar Shanghai.
Ik zou vooral de omgeving gaan verkennen. Dat kan ook alleen, maar gaat wat lastig met je neus in een boek.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
12 uur zei mijn vader. En ik hoop dat ik eenmaal aangekomen ook wat momenten alleen kan zijn, gewoon om wat te lezen, of om mijn dagverslag te schrijven, of iets anders willekeurigs waar ik alleen voor wil zijn.
Ik vertrouw mijzelf niet in een vreemde stad. Echt nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou vooral de omgeving gaan verkennen. Dat kan ook alleen, maar gaat wat lastig met je neus in een boek.
Gewoon goed opletten. Nee, ik zou hetzelfde probleem hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijzelf niet in een vreemde stad. Echt niet. Mijn richtingsgevoel is nog slechter dan dat van een kompas met een magneet ernaast.
Doeg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:36 schreef JAM het volgende:
Ik ga ervan door. Ik zweet teveel om nog in deze stoel te blijven zitten.
Dat was wel te merken, ja. Het was een gekkenhuis.quote:Naar verwachting wordt het nieuwe record nog dit jaar gebroken, want een woordvoerster van Equens zei te vermoeden dat het totaal van zaterdag uitkomt op 9,1 miljoen. Het piekrecord ging zaterdagmiddag aan diggelen. Tussen 14.30 en 15.00 uur werd gemiddeld 342 keer per seconde elektronisch betaald.
Dat is het nog steeds, zeikerd. Jij bent zeker een vrouw.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:21 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat was even leuk.
Kijk, daar kun je in China mee voor de dag komen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
1984 (Orwel), Brave New World (Huxley), De avonden (Reve).
(...)
Dus toch!quote:Op zondag 24 december 2006 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Hoi Aug, lieve schat van me.
Erik kan het zo goed, dat ze hem uitnodigen om het in China te komen doen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:09 schreef LXIV het volgende:
Ik bespeel mijn klarinet iedere avond en iedere ochtend. Daar hoef ik echt niet speciaal voor naar China toe.![]()
Misschien doet Erik dat ook wel, en is het China-idee hem aan de hand gedaan door zijn buren.quote:Op zondag 24 december 2006 13:09 schreef LXIV het volgende:
Ik bespeel mijn klarinet iedere avond en iedere ochtend. Daar hoef ik echt niet speciaal voor naar China toe.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien doet Erik dat ook wel, en is het China-idee hem aan de hand gedaan door zijn buren.
Dat beeld stond mij in ieder geval voor ogen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of gaat ie solo?
Nee, hij ging met een heel orkest, toch?quote:Op zondag 24 december 2006 13:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja? Solo? Dat is nogal wat, zeg.
Is dat cryptisch?quote:Op zondag 24 december 2006 13:20 schreef Augustina het volgende:
Jullie zijn sta-pel-gek.
Nou, ik ben er toch minder mee in mijn nopjes, moet ik zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooi is dat.
Je kunt niet uit de rest van het topic halen dat hij met een orkest naar China gaat en dat hij zelf de klarinet bespeelt?quote:Op zondag 24 december 2006 13:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja bedankt trouwens mensen, dat jullie even zeggen wat hij dan concerteert. Echt hoor, bedankt. Echt.
Sorry, mijn reactiescherm stond al een hele poos open toen ik op 'invoeren' klikte. Toen stond dat ene van die klarinet niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef broer het volgende:
[..]
Je kunt niet uit de rest van het topic halen dat hij met een orkest naar China gaat en dat hij zelf de klarinet bespeelt?
Hihihihi. Ik ook!!quote:
Lieverd, het is echt wel goed. Kom huilen in de armen van de Grooten Gheck.quote:Op zondag 24 december 2006 13:27 schreef broer het volgende:
Nee. Maar volgens mij bedoelde Augustina mij ook niet.
Dat kan ik eigenlijk pas zeggen als ik aan het einde van Tweede Kerstdag geen honger heb.quote:Op zondag 24 december 2006 14:09 schreef Lienekien het volgende:
Is het gelukt met de boodschappen, broer?
Dat kan niet en dat kan bevestigd worden door omstanders.quote:Op zondag 24 december 2006 14:39 schreef broer het volgende:
Verdomd. Het is een kloon van Ollie.
Hoezo?quote:Op zondag 24 december 2006 14:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan ik eigenlijk pas zeggen als ik aan het einde van Tweede Kerstdag geen honger heb.
Volgens mij heb ik genoeg voor een week.quote:Op zondag 24 december 2006 14:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan ik eigenlijk pas zeggen als ik aan het einde van Tweede Kerstdag geen honger heb.
O, jammer.quote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat kan niet en dat kan bevestigd worden door omstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |