Stille genieters.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:36 schreef broer het volgende:
Voor vakantievierenden hebben jullie bijzonder weinig gepost vandaag.
Of zijn jullie van die types die ook echt dingen dóen in de vakantie?
O, dat snap ik inderdaad wel. Ik heb, voordat ik postte, ook zeker drie minuten naar het topic gekeken.quote:
Niet doen. Het is Kerst.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:43 schreef Augustina het volgende:
Nou, vakantie. Ik ren me de benen uit het lijf.
Gourmetten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ga jij nog iets doen met kerst? Iets kerstigs?
Nee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:35 schreef bofneger het volgende:
Goedenavond!
Hebben jullie vakantie?
Dat doet mij geen deugd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelfs een kerstboom staan, Tjebbe.
M'n lief vindt het ook niks, kerstversiering, en toch heb ik een kerstboom gekregen voor m'n verjaardag, een kleintje.quote:
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar die twijfel duurde maar even.
Heb ik jou toen gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was 12/12 jarig.
Ja, dat vind ik zo onhebbelijk aan kerstzuurpruimen, dat ze maling hebben aan mensen die maling aan hen hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik heb weer maling aan mensen die daar maling aan hebben.
Zo kan je bezig blijven, natuurlijk.
Jaja. Je hebt gewonnen, hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo onhebbelijk aan kerstzuurpruimen, dat ze maling hebben aan mensen die maling aan hen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |