mja dan moet je een hele grote hebben want is eigenlijk dik onhandg. je kan dan bijna niks meer kwijt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja als ik grotere kamer had had ik een ronde genomen![]()
Ik wil dan ook een heule grotequote:Op vrijdag 22 december 2006 08:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja dan moet je een hele grote hebben want is eigenlijk dik onhandg. je kan dan bijna niks meer kwijt.
in dubai in dat mega hotel hebben ze ronde kamers met die bedden.
daar wil ik heen
zoiets wou ik ook!! maar dasn geen bed.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik wil zo'n kamer met een gat in de grond, en dan heb je daar zo een bank langs de randen van dat gat enzoot.
en dan kan je hem omhoog liften met een afstandsbediening en dan is het een bed
op stage slapenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef Sebasser het volgende:
Nou, ik twijfel nog steeds.
zal ik naar stage gaan of zal ik straks naar bed gaan?
je stage plek speelde zich toch af op een bedquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef Sebasser het volgende:
Nou, ik twijfel nog steeds.
zal ik naar stage gaan of zal ik straks naar bed gaan?
Heul niet, ik ben al redelijk volleert in de bedkunsten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:25 schreef PPAUL het volgende:
[..]
je stage plek speelde zich toch af op een bed?
een keer in the king of queensquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoiets wou ik ook!! maar dasn geen bed.
heb je dat gzien inkill bill 2?of in samson & gert
?
Meesterlijke postquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wil er binnekort een eind aan maken bij de hoeren
me maagdelijkheid dan he..
O RLYquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:28 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb alle seasons op mijn PC staan
Ik heb 2 1pers dekensquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:27 schreef TwyLight het volgende:
alleen wat ik altijd zo irritant vind met grote bedden is dat het dekbed altijd helemaal gaat draaien in de hoes
Oh jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:27 schreef TwyLight het volgende:
over een half uurtje komt je zusje Q_B
Heus wel, das makkelijker laken erover heen krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ah okmaar ik heb 1.20 breed. dacht 140 maar was toch 120 dus dan neem ik geen 2 dekens
ik heb 3 dekens op mijn bedje liggen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:34 schreef TwyLight het volgende:
2 dekens is irritant als je maar 120 breed hebt. dekbed is trouwens 140 breed
das een slaapzakquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:36 schreef TwyLight het volgende:
ik heb gewoon 2 dekens aanelkaar ritsen en in de zomer kan er 1 af
oei, jij bent wildt in bedquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb 3 dekens op mijn bedje liggen.
Lekker warm.
en als ik dan wakker word dan heb ik tenminste 1 deken nog over me heen.
gemiddeld trap ik er 2 af...
3 dekens man.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:38 schreef TwyLight het volgende:
dat jij 3 handdoeken over je bed hebt liggen
dit wil ik niet van een man horen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:38 schreef PPAUL het volgende:
[..]
oei, jij bent wildt in bed(onee dit zou een repley zijn van Black-Jack)
![]()
Laat je kut eens zien femkutje,quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef F.Halsema het volgende:
Hey daar, ik dacht kom ook eens langs!
Vind het wel gezellie zo een berichtje hier en daar!
nou groetjes he, doei!!
Femketje
oei, jij bent wildt in bedquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb 3 dekens op mijn bedje liggen.
Lekker warm.
en als ik dan wakker word dan heb ik tenminste 1 deken nog over me heen.
gemiddeld trap ik er 2 af...
verbeter dan tenminste die gruwlijke spelfoutquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die femke, dat is me toch een taaie kloon.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:42 schreef TwyLight het volgende:
Die femke. dat is me een taaie meid
quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dit wil ik niet van een man horen...
Heb ik over nagedacht, maar copy paste was toch makkelijkerquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
verbeter dan tenminste die gruwlijke spelfout
Stoer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht, maar copy paste was toch makkelijker
Schelden, stoer hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sukkel, ik copy paste dat toch net
pwndquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Godver, mn pa heeft verwarming lager gedaan
Maak me nu niet aan het huilen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sukkel, ik copy paste dat toch net
Hit me fast, hit me quick, hit me with your rhythmstick.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Godver, mn pa heeft verwarming lager gedaan
hondjes neuken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:49 schreef TwyLight het volgende:
ik ben niet vies van af en toe eens lekker neuken op zijn hondjes
ik ga toch liever voor de poes, lekker zachtquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hondjes neuken?
Buurman wat doet u nu?
Heb je daar geen 2e persoon voor nodig? Sorry jongquote:
neuj ik heb de fleshlightquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb je daar geen 2e persoon voor nodig? Sorry jong
http://www.2teens.net/teens/raven-riley-fleshlight.jpgquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:58 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
(tip: typ eens fleshlight in op googleen dan pics
![]()
)
Der zal wel een liter of 90 aan glijmiddel bijzittenquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar, zon ding is dan tch te stroef?
Ik voel me nu best domquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Der zal wel een liter of 90 aan glijmiddel bijzitten
Lekker huh, spermaquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:01 schreef TwyLight het volgende:
niet vergeten schoon te maken trouwens. ik was het een keer vergeten (te lui) en toen ik de volgende dag ff wou beffen stonk dat ding jonge!!!11 teeeeeringggr
: r gadveredamme waat een stank
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar, zon ding is dan tch te stroef?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:04 schreef TwyLight het volgende:
je moet dat ding eerst ff beffen en vingeren dan wordt die wel nat
tja vmbo he! met dat probleem zit ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:54 schreef Sebasser het volgende:
Al twijfel ik wel over het IQ van PPaul.
omgquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:04 schreef TwyLight het volgende:
Zoals jou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:05 schreef PPAUL het volgende:
[..]
tja vmbo he! met dat probleem zit ik ook regelmatig![]()
gelukkig hebben we mensen zoals jou om het forum op peil te houden![]()
Nou, ga terug naar school dan ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:05 schreef PPAUL het volgende:
[..]
tja vmbo he! met dat probleem zit ik ook regelmatig![]()
gelukkig hebben we mensen zoals jou om het forum op peil te houden![]()
hehe zo'n ding kan je ook gebruiken voor necrofile, moet je hem eerst vullen met water en dan in de diepvries leggen! liggen (denk ik)quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:04 schreef TwyLight het volgende:
?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:08 schreef PPAUL het volgende:
[..]
hehe zo'n ding kan je ook gebruiken voor necrofile, moet je hem eerst vullen met water en dan in de diepvries leggen! liggen (denk ik)![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:08 schreef PPAUL het volgende:
[..]
hehe zo'n ding kan je ook gebruiken voor necrofile, moet je hem eerst vullen met water en dan in de diepvries leggen! liggen (denk ik)![]()
Dat zei k toch ook al.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:08 schreef TwyLight het volgende:
hij is disletcites
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE ZEI !Q D: dD ;;`1:! 1 D:d ;D;D; D;D; d
ik las 'roze negerpenis'quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:10 schreef TwyLight het volgende:
Hoeren, ik wordt geneukt van achter door een reuze negerpenis!
ach joh soms moet je een makkelijk doelwit hebben ik loop marrokanen ook altijd aftezeikenquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah dan mag je spelfouten maken tot in het oneindige. Je m'excuse PPAUL.
Ik word gebasht.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:09 schreef PPAUL het volgende:
hoeren, ik wordt gebasht (met d of met een t?)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:11 schreef PPAUL het volgende:
[..]
ach joh soms moet je een makkelijk doelwit hebben ik loop marrokanen ook altijd aftezeiken![]()
sodeflikker op uit dit topic kutnewbiequote:Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef PPAUL het volgende:
[..]
he, heb je die gemaakt van zo'n doe-hetzelf kit?
Weetje wie een goed doel heeft?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:11 schreef PPAUL het volgende:
[..]
ach joh soms moet je een makkelijk doelwit hebben ik loop marrokanen ook altijd aftezeiken![]()
Mn zusje blijft benedenquote:
Misschien geeft dit duidelijkheid inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sodeflikker op uit dit topic kutnewbie
Kan je meteen koffie voor mij zetten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn zusje blijft benedenEn ik ga af en toe kijken of ze wat moet
van wie wat waar?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:14 schreef TwyLight het volgende:
en geile pics maken
Eey, mn zusje kan dat ook zelfquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je meteen koffie voor mij zetten?![]()
Wat ga je er op behangen dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:14 schreef TwyLight het volgende:
ik met behangplak en behang
Alsof jij die term kentquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:15 schreef TwyLight het volgende:
Wat heeft ze voor een handicap dan?
Ja, ik was bezig met uitpakken van mijn infected mushrooms album.quote:
Zou eens tijd wordenquote:
Kende ik idd niet nee. maarja had ook iets kunnen zijn wat ik wel konquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Cerebrale Parese
ga jij niet slapen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan heb je het toch nog lang volgehouden
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:20 schreef Queen_Bee het volgende:
tetraplegie
[c]Wikipedo[/c]quote:Tetraplegie is de toestand waarbij alle vier de ledematen verlamd zijn. Meestal bestaat er dan een onderbreking van het ruggenmerg ter hoogte van de bovenste helft van de nekwervelkolom (boven c3-c4). Dit kan optreden door een mechanisch letsel (gebroken nek, bv bij duiken in ondiep water) of b.v. door compressie van het ruggenmerg door een tumor of ischemisch letsel door een infarct.
Is de verlamming niet volledig, dan spreekt men van tetraparese.
Lekker danquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, ik had nog een uur koptelefoon op nadat ik geen muziek meer aan had staan
dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:23 schreef Sebasser het volgende:
Huh?
als je zusje tetraplegie heeft, hoe kan ze dan koffie zetten?
Die benaming klopt ook niet helemaal. het lijkt meer op tetraparese denk ik, maar ook niet helemaalquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:23 schreef Sebasser het volgende:
Huh?
als je zusje tetraplegie heeft, hoe kan ze dan koffie zetten?
soms kan ik ook niks vinden, daar heb ik dan een trukje voor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, de term voor wat ze wel precies heeft kan ik niet vinden
Je kan wel normaal communiceren? want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemandquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, de term voor wat ze wel precies heeft kan ik niet vinden
wtfquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan wel normaal communiceren? want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemand
Gelukkig is dat van belang op Fok.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemand
Ja, als je dr gewoon ziet en met haar praat merk je er niks van hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan wel normaal communiceren? want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemand
Haha ja dat dacht ik ook. Tijp eens fatsoenlijke zinnen TwyLight.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf
edit: oh, zo.
tegen dat zusje, ik dacht normaal communiceren met Queen_bee![]()
Nope, enige waarmee ze geestelijk achterstand heeft is schoolwerk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef TwyLight het volgende:
Ja nee ok maar niet dat ze ook nog geestelijk gehandicapt is en dat ze niet normaal kan praten
Begin bij jezelf.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik ook. Tijp eens fatsoenlijke zinnen TwyLight.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik ook. Tijp eens fatsoenlijke zinnen TwyLight.
paul de leeuw?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:35 schreef TwyLight het volgende:
Hey sebasser, die kut paull is wel opgeflikkert
For breakfast, most Dutch people eat some Herman Bread along with their ordinary bread.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
heeft er nog iemand iets op te merken?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:39 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:39 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef TwyLight het volgende:
sebasser ffkappen met kutposts anders word de prijs weer ingenomen
nee, toch niet..quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:35 schreef TwyLight het volgende:
Hey sebasser, die kut paull is wel opgeflikkert
Jij komt hier bij omdat je topic kut is, dus beter gedraag je jequote:
jij reageert 15 posts per pagina in mijn topic die kut isquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij komt hier bij omdat je topic kut is, dus beter gedraag je je
dat is maatschappelijk verantwoord posten, zodat het topic vol is wanneer de mods niet aanwezig zijn zodat het toch gesloten wordquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jij reageert 15 posts per pagina in mijn topic die kut is?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is maatschappelijk verantwoord posten, zodat het topic vol is wanneer de mods niet aanwezig zijn zodat het toch gesloten word
Jij snapt mquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is maatschappelijk verantwoord posten, zodat het topic vol is wanneer de mods niet aanwezig zijn zodat het toch gesloten word
beter krijg ik eindelijk mijn koffiequote:Op vrijdag 22 december 2006 10:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Beter gaat mn vader me vertellen wat het passwoord van de laptop is
Ik zei toch dat je je eigen moest maken en ik niet langs kwamquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
beter krijg ik eindelijk mijn koffie![]()
![]()
en ik heb dus heel die naam gewoon van google gepluktquote:hey trylight.
die man in dat goeiemorgen topic eh.
van dat station, en koffie en zulks
dat ik hem ff moest mailen
dus ik stuur ff mailtje terug
Ik ben Frank Snippe niet maar dat is wel één van mijn leerlingen. Zelf ben ik
verbonden als Praktijkopleider en mentor aan Station... Waar ken jij hem van?
Grt.
Citeren "Sebas - *check die ***t" <Sebas@en alweer die ******net>:
> "Nou ben ik schierig... mail es op info op linquist punt nederland ?"
>
> Hierbij je mailtje.
>
> --
> Sebas - Appelsoda.net
>
oh, sorry.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je je eigen moest maken en ik niet langs kwam![]()
OB?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:04 schreef Zosk het volgende:
is dit OB?
ga der naartoequote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef TwyLight het volgende:
stond er een triest berichtje van zon meisje met iets van: met kerst ben ik al1![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
zo flop die kerstboom op die kop 14.gif
het kwartje valtquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een lelijk meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |