ja, bij centerparcs niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:01 schreef Queen_Bee het volgende:
dr zit toch een h eel matras overheen gek
WAASSSS BIJ CENTERPARCSSSSquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:02 schreef TwyLight het volgende:
omg jij hebt zeker een vet kleine boxspring sebasser?het zijn gewoon 2 boxsprings met 1 matras. heb ik ook omdat er geen grote maten zijn dan 100 volgensmij
2 persoons is volgnsmij vanaf 160 maar er zijn ook 2 persoons van 220quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik weet trouwens niet welke maat ik heb, ik zie er net meerdere maten staanWat is 2 pers?
centerparksquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, bij centerparcs niet.
dat was alleen zo'n overtrek ding of hoe noem je die zooi
Het waren eigelijk normaal ook 2 1 persoons bedden
Maar goed.
Hiervoor zei ik 90x200quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:10 schreef TwyLight het volgende:
140? dat is twijfelaar. ik heb ook 140 (2x 70) en 1 matras van gewoon 140 breed
was 1500¤ ofzo maar daar zaten ook 2 nieuwe kussens, dekbedhoezen matrashoezen dekbed zelf bij enz enz
ik had ten plekke zelfmoord gepleegd als ze "PWND" zou roepenquote:
Waar heb je hem gekocht dan? ik moest wel zo'n dure nemen vooral het matras is duur omdat k een apart matras moest omdat ik anders vet pijn aan me rug en nek enzo krijgquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hiervoor zei ik 90x200
Men, ik weet t ok niet, zal vandaag even vragenPrijs was iig wel ietas van 600/700
![]()
Ja, van die mensen die 'ruimte' nodig hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:13 schreef TwyLight het volgende:
maar dat is op centerparks zo omdat ze daar gewoon 2 bedden hebben zodat je ze uit elkaar kan schuiven als je niet bij elkaar wil slapen
mensen die pwnd irl gebruikenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik had ten plekke zelfmoord gepleegd als ze "PWND" zou roepen
gelukkig had ik heul geen nerdvriendinnetje, dus dat gebeurde niet.
en ik leef dus nog
Omgquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet als je er opeens tussen valt![]()
Mijn hele matras is duurder dan mijn boxspring volgens mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht dan? ik moest wel zo'n dure nemen vooral het matras is duur omdat k een apart matras moest omdat ik anders vet pijn aan me rug en nek enzo krijg
Ja, ik bedoel maarquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mensen die pwnd irl gebruikendat woord gebruik ik enkel en alleen op fok en op msn tegen mensen van fok
Matras hoort het duurst aan een bed te zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht dan? ik moest wel zo'n dure nemen vooral het matras is duur omdat k een apart matras moest omdat ik anders vet pijn aan me rug en nek enzo krijg
mijne ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn hele matras is duurder dan mijn boxspring volgens mij
wij zaten in zo'n huisje met dikke brandschade van die openhaard.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:15 schreef TwyLight het volgende:
normaal zeg je dan: ga maar op de bank. maar dat is in center parks niet van toepassing met die houten meubels met een kussen van 10cm dik erop
Geen roze?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Matras hoort het duurst aan een bed te zijn
WehkampIk moest en zou een paarse
![]()
Ah wehkamp dacht al best goedkoopquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Matras hoort het duurst aan een bed te zijn
WehkampIk moest en zou een paarse
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wij zaten in zo'n huisje met dikke brandschade van die openhaard.
en een dikke vlek van schoonmaakmiddel wat nog helemaal nat was toen wij aankwamen, en ook toen we weggingen
Ik heb mn best gedaan goedkope te vinden. Ben overal geweestquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ah wehkamp dacht al best goedkoopik heb hem bij totaal bed gekocht dacht ik
Ja als ik grotere kamer had had ik een ronde genomenquote:
niet leukquote:
ja die zo'n zwembad heb je hier ook moet je eerst in de sauna en dan buiten in zo'n badje van -9234865780234576 gradenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:18 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, centerparcs is trouwens best lachen.
der zit bij eentje zo'n complete wildwaterzwembaan dinges ofzo.
en daar aan het begin zit ook zo'n afkoelbadje voor als je uit de sauna komt.
dat water is minstens -9999 of zo.
zo koud.
dus ik spring er zo in, en ik zeg zo tegen haar, ja het is lekker warm, Spring er maar bij.
vond ze niet zo leuk
ja preciesquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja die zo'n zwembad heb je hier ook moet je eerst in de sauna en dan buiten in zo'n badje van -9234865780234576 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |