met betasten bedoel ik et zijn volle vuist zo stiekem van achter in die strakke gleuf van haar rossenquote:Op vrijdag 22 december 2006 06:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
betasten is heel wat anders dan keihard anaal verkrachten.
jij vind anaal wel geil?quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:30 schreef Queen_Bee het volgende:
geil
ik denk iets omtrent:quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:31 schreef Sebasser het volgende:
Zal me wat zijn zeg.
lig je daar rond half 4 snachts in in de bosjes naast een fietspad.
nadat je er vanaf getrokken bent door een enge man.
hij trekt je broek naar beneden, of doet je rokje omhoog.
en dan rost ie zo zijn staafmixer je backstage ingang in.
zal me wat zijn zeg, wat moeten de voorbij fietsende mensen wel niet denken.
ik ook, alsof dat daar zo bijzonder isquote:Op vrijdag 22 december 2006 06:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb toegang tot KPD
als ik wil fappen zoek ik wel wat andersquote:Op vrijdag 22 december 2006 06:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ook, alsof dat daar zo bijzonder is![]()
Kip, een veelzijdig stukje vlees.quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik denk iets omtrent:
GEIL!11!!EINZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEKKERLEKKERLEKKER
![]()
![]()
Dan gaan we usenet op.quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
als ik wil fappen zoek ik wel wat anders
Meisje of jongentje, boeit me niks.quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:39 schreef TwyLight het volgende:
gewoon een bang meisje zonder vriendinnetjes
ik bedoelde ook dat meisje verleiden de kleuterjuf naar het fietsenhok te lokkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 06:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Meisje of jongentje, boeit me niks.
het gaat me om die kleuterjuf
oh, zo vroeg al weer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Even peuken halen
vuige pedo, je gaat toch geen kleine meisjes verleiden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat meisje verleiden de kleuterjuf naar het fietsenhok te lokken
De keuken is toch wat dichterbij dan jijquote:Op vrijdag 22 december 2006 06:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, zo vroeg al weer.
Ik heb nog wel peuken voor je.
kom je halen?
Kijk maar uit, misschien zit ik wel in je nachtkastje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De keuken is toch wat dichterbij dan jij
onder je bed dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb ik niet
ik mis een onderbouwing in je post.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ga maar slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |