Nou dat ga ik vierenquote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef MCH het volgende:
Nouja, nog steeds 3 punten boven Feijenoord.
precies, we zijn een middenmoterje, meer niet..quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Radegast het volgende:
Oh, en maar lachen om Feyenoord.
Nee, ons Ajax is echt veel beter. [afbeelding]
Ik ben gewoon altijd net even eerder met het inzichtquote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Ik heb het lang volgehouden, het optimisme, maar dat kan ik nu even echt niet meer opbrengen zeg.
GODVERDOMME, WAAR IS AJAX?!?!
Dat viel reuze mee hoor. Het is dat Frankel dramatisch was en De Mul enorm goed, anders was de eerste helf gegarandeerd 0-0 geweest.quote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, je tikte ze suf de eerste helft, dit kan en mag gewoon niet..
sinds 1996 eigenlijk alquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef MCH het volgende:
Ach, dit is al ongeveer 2 jr. aan de gang zo.
Ik hou ervan m'n club net ven wat langer te steunen, maar na die tweede helft? Je kan wel weer met je vinger naar de scheids gaan wijzen, met z'n niet gegeven pingel, maar als je zo dramatisch speelt verdien je het om zo vernederd te worden in de tweede helft.quote:Op zondag 24 december 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd net even eerder met het inzicht.
Maduro was nog erger hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, we zijn een middenmoterje, meer niet..
goed beleid! echt, klasse, zo komt Ajax er wel weer boven op hoor.
Wat doet Roger hier eigenlijk nog???
Volgens M0ntana welquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja wat een geweldig speler die Gabri![]()
Ja, zou Ajax eens moeten doen, winnen ze misschien nog wel eens.quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef SoA-Holic het volgende:
En het was trouwens een penalty met KJH in de 1e helft. Maargoed, je zal een keer professionals het veld insturen.
tijd voor Vermeer lijkt me. Al langer trouwens, maar Stekelenburg geniet om een of andere reden bescherming van hogerop (lees: KJVB)quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg moet echt weg gewoon... Laten we 20 miljoen bieden op VD Sar...
En Roger en Maduro
Idd, straftraining voor die mongolen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef SwithleR het volgende:
Geen kerst voor deze klootzakken.. laat ze allemaal morgen en overmorgen maar extra lang en zwaar trainen!..
maar nee... lekker allemaal gezellig aan het kerst-diner.. pleur op.. tijd dat die halve zolen eens aangepakt worden!
Ach, ik ben het gewoon al jaren zat, en dit seizoen liep alweer heel snel op hetzelfde beeld uit, dan ben ik idd snel geneigd om het somber in te zien. En met goeie reden lijkt me..quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou ervan m'n club net ven wat langer te steunen, maar na die tweede helft? Je kan wel weer met je vinger naar de scheids gaan wijzen, met z'n niet gegeven pingel, maar als je zo dramatisch speelt verdien je het om zo vernederd te worden in de tweede helft.
Same here. Nou zal het over een paar uur wel anders zijn, maar dit verziekt een hele hoop. Tot deze middag had ik zelfs nog hoop op een kampioenschap, maar die is nu echt helemaal weg. Tijd om aan de poten van Ten Cate te zagen. Ik wilde het CL drama nog wel door de vingers zien wanneer de schaal zou worden behaald, maar op deze manier is dit seizoen nog dramatischer dan het vorige.quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Jasza het volgende:
Ik heb voor het eerst geen zin in woensdag
Komt door die kankerneger op de bankquote:Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef twi het volgende:
Godverdomme, wat een stelletje tyfushonden hebben we toch in het veld lopen.
En je mag je ondertitel wel aanpassen: Anti-Held Maduro.quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Same here. Nou zal het over een paar uur wel anders zijn, maar dit verziekt een hele hoop. Tot deze middag had ik zelfs nog hoop op een kampioenschap, maar die is nu echt helemaal weg. Tijd om aan de poten van Ten Cate te zagen. Ik wilde het CL drama nog wel door de vingers zien wanneer de schaal zou worden behaald, maar op deze manier is dit seizoen nog dramatischer dan het vorige.
Ach man, als er nou nog een kampioensstrijd bezig was ok, maar voor Ajax maakt 2e, 3e of 4e toch ook niet meer uit? In ieder geval niet genoeg om je kerst door laten te verpesten.quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Bedankt Ajax, dit jaar een klote kerst
Klopt, maar ja, je blijft Ajacied he.quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach man, als er nou nog een kampioensstrijd bezig was ok, maar voor Ajax maakt 2e, 3e of 4e toch ook niet meer uit? In ieder geval niet genoeg om je kerst door laten te verpesten.
Ik kan ze vandaag wel allemaal als anti-held noemen. Helemaal niemand heeft gevoetbald de 2e helft.quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En je mag je ondertitel wel aanpassen: Anti-Held Maduro.
Of iemand geinteresseerd is in jouw mening. ga toch weg ventquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
Als je de spelers van Feyenoord tegenover die van Ajax legt is het wel triest dat Ajax maar 3 punten voor staat. Maargoed, ik win liever met 3-2, onverdiend maar met strijd, in plaats van één helft goed spelen en de tweede helft vernederd worden.
Ik geloof niet dat bij hem de fout ligt.. er zijn gewoon simpelweg al veel te veel trainers mislukt bij ajax.. zit op een hele hoop andere punten fout..quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben benieuwd wanneer HTC uitgekotst gaat worden
Wisselen kan ie idd niet nee. En spelers wakker houden in de rust ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
Ten Cate roept het over zichzelf af als ie Babel eruit haalt, Ajax liep alleen maar achteruit dus is het dik verdiend dat Vitesse nog scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |