abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44653634
OMG ja ik heb de laatse pagina's niet gezien
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44653916
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:36 schreef Messenga het volgende:

[..]

Meeste posts achter elkaar.
En ik maakte gisteren nog de opmerking dat "in deze komkommertijd van geruchten" de topics zo lekker traag gaan
Bedankt Plee, voor weer een nieuw topic zonder TT, maar dan weer met waardeloze nieuwsitems.
pi_44654252
Wel mooi stukje uit het interview met Urby in de Sportweek:
quote:
"Japie is ervaring en een hoop inzicht. Ik zeg nu wel Japie, maar in het begin keek ik zo hoog tegen hem op, dat ik bijna 'meneer Stam' tegen hem zei. Jaap is een echte aanvoerder, je kunt alles tegen hem zeggen. Positief of negatief, hij vat het altijd goed op. Wat me opvalt aan Stam, is dat hij totaal geen kapsones heeft. Daarmee dwingt hij respect af. Als ik het in twee woorden zou moeten samenvatten, zeg ik: Jaap helpt. Hij is een voorbeeld voor de rest. Wij moeten met hém mee, als je begrijpt wat ik bedoel. Anders krijg je op je kop, Jaap zet de toon."
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44654307
Japie (en Urby )

Kijk Pierre, zo dwing je respect af bij de jonge spelers!
Houd van een lijntje.
pi_44654319
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Japie
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:09:42 #31
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44654379
haha hilarisch de vorige topic

hamas hamas vuurwerk in je jas.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:15:30 #32
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44654526
quote:
Betere eerste seizoenshelft dan vorig jaar

Amsterdam, 22 dec 2006
Ajax begint zondag aan de returnwedstrijden van de competitie. Als we een vergelijking maken tussen de eerste zeventien duels van dit seizoen en die van vorig seizoen heeft Ajax acht punten meer behaald en staat de ploeg een plaats hoger in de Eredivisie.
Vroeger was het zo dat een competitie echt in twee delen werd gehakt. Meestal gewoon zeventien wedstrijden voor de winterstop (of er moest een achterstand zijn opgelopen door afgelastingen), en zeventien duels erna. Maar met het afschaffen van een échte lange winterstop door het programma tussen kerst en nieuwjaar en de play-offs is daarin verandering gekomen.

De acht 'winstpunten' meer die Ajax heeft ten opzichte van vorig seizoen, komen voort uit de eerste zeventien duels die de club op rij afwerkte. Kijken we naar de wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders op dezelfde locatie (uit of thuis) dan zijn de huidige Ajacieden ook beter dan vorig jaar. Nu hebben ze vijf punten meer behaald.

Vorig seizoen had Ajax na zeventien duels dertig punten. Negen keer werd er gewonnen, drie keer gelijk gespeeld en in vijf wedstrijden bleef de Amsterdamse ploeg met lege handen achter.

De statistieken van dit seizoen zien er wat dat betreft met 38 punten florissanter uit. De volle buit haalde Ajax uit twaalf duels. Ten opzichte van de resultaten vorig jaar tegen die tegenstanders was er nu wel succes tegen NEC, SC Heerenveen, Feyenoord, FC Utrecht en ADO Den Haag. Minder goed ging het in de thuisduels tegen PSV (1-0 verlies tegenover 0-0 vorig jaar), FC Twente (1-1 om 2-0), Sparta (0-3 om 2-1), AZ (2-2 om 2-1). De duels tegen Roda JC gingen in beide seizoenen verloren. Van de nieuwkomer Excelsior werd afgelopen weekeinde gewonnen. Tegen de degradant RBC Roosendaal won Ajax vorig seizoen eveneens.

Ook het doelsaldo ziet er nu beter uit. Vorig seizoen wisten de Amsterdammers in 17 duels 'slechts' 28 keer te scoren en incasseerde de defensie 16 tegentreffers. Dit seizoen scoorde Ajax tot dusverre 41 doelpunten en kreeg de formatie van Henk ten Cate 15 treffers om de oren.
Topscorer vorig jaar rond deze tijd was Angelos Charisteas. De Griek die momenteel bij Feyenoord voetbalt, scoorde zeven maal, Markus Rosenberg en Wesley Sneijder volgden met 5 goals. In totaal troffen acht Ajacieden doel en was er een eigen doelpunt (Majstorovic van FC Twente passeerde zijn eigen doelman).

Dit seizoen is Klaas Jan Huntelaar halverwege de competitie topscorer van Ajax. Dankzij zijn drie goals tegen Excelsior staat hij nu op 10, Wesley Sneijder volgt met 8 en Kenneth Perez maakte er toch ook al 7. Dat in totaal twaalf spelers het net wisten te vinden, zegt ook iets ook de grotere veelzijdigheid binnen de selectie.

Vorig jaar eindigde het jaar voor de pupillen van trainer Danny Blind in mineur. Het jaar werd afgesloten met een uitnederlaag bij Heerenveen, dat was de achttiende wedstrijd van het seizoen. Deze voetbaljaargang zal bij de jaarwisseling al het grote aantal van twintig wedstrijden gespeeld zijn. Ajax treft nog Vitesse (24 december), Roda JC (27 december) en NEC (30 december).
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:12:24 #33
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44655924
Plae klein kind
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:17:09 #34
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44656046
Dit zijn de meest beroerde tvp's die ik ooit gezien heb. En nee ik heb geen kater
pi_44656074
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef PLAE@ het volgende:

Dit zijn de meest beroerde tvp's die ik ooit gezien heb. En nee ik heb geen kater
aha, dus je wordt na 2 bier al lam. .
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:21:32 #36
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44656158
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Het grote AFC Ajax Topic #511: met kerstkado's uit Arnhem

Is dit normaal wat daar gebeurd?
De NSB is ook vertegenwoordigd
pi_44656464
Meneer Stam
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44656511
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jaap
pi_44656547
Jezus PLAE@

Toen ik dit topic opende vond ik het al vreemd dat de laatste van de vorige zo hard waren gegaan....
AFC Ajax
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:34:15 #40
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_44656557
Haha PLAE@.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_44656744
PLAE@
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44656969
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef Black-Death het volgende:
OMG ja ik heb de laatse pagina's niet gezien
Ik zie het nu ook pas
pi_44657141
zo kom je wel bij de de 1000
pi_44657147
quote:
Van Geel: 'Verhuur spelers die weg willen geen optie'

Het Algemeen Dagblad meldt dat er een kans is dat er in de winterstop toch nog enkele transfers zullen plaatsvinden. Olaf Lindenbergh en Markus Rosenberg staan beiden open voor een tussentijds vertrek omdat ze onder Ten Cate weinig tot niet aan spelen toekomen. Beide spelers hebben met Technisch Directeur Martin van Geel over hun situatie gesproken. Van Geel maakte duidelijk dat er zich vooralsnog nog geen club heeft gemeld voor welke Ajacied dan ook, maar onderstreepte dat áls er iemand weg zou gaan van de spelers die weg willen bij Ajax, dat Ajax deze alleen zal verkopen en niet zal verhuren.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:19:10 #45
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44657839
Goed dat ze in Amsterdam van afgelopen maart geleerd hebben. Resultaat is dat er zowat niks meekomt woensdag.

Dan maar ons supportershome in om de match te kijken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44658126
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat ze in Amsterdam van afgelopen maart geleerd hebben. Resultaat is dat er zowat niks meekomt woensdag.

Dan maar ons supportershome in om de match te kijken.
Vorige jaren kwam er ook al amper wat, er komt eigenlijk nooit veel behalve dat clubje uit Rotterdam
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:31:10 #47
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44658146
Zo, op welke plek zou PLAE@ nu staan in de lijst met posters in het Ajax topic
Jawel, je keek.
pi_44658616
Wie heeft trouwens het artikel over Leonardo gelezen in de nieuwe Sportweek?

Het was best interessant namelijk. Het verasste mij dat de mensen bij NAC (oud teamgenoten, TD) allemaal zo positief over hem waren, ook qua karakter.
Ik zal wel even kijken of ik later nog wat interessante delen over kan typen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44658704
Waarom heeft de VI nooit interessante artikelen
Houd van een lijntje.
pi_44658779
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:48 schreef koningdavid het volgende:
Wie heeft trouwens het artikel over Leonardo gelezen in de nieuwe Sportweek?

Het was best interessant namelijk. Het verasste mij dat de mensen bij NAC (oud teamgenoten, TD) allemaal zo positief over hem waren, ook qua karakter.
Ik zal wel even kijken of ik later nog wat interessante delen over kan typen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')