inderdaadquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:53 schreef -Wolf- het volgende:
PLAE@ kan niet zo goed tegen drank.
Je hoopt dat hij tot 2009 blijft?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:09 schreef Panick het volgende:
Ik ben het overigens wel eens met zn laatste nieuwsbericht..
En de restquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:53 schreef -Wolf- het volgende:
PLAE@ kan niet zo goed tegen drank.
Hmm, you got me there.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hoopt dat hij tot 2009 blijft?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef devv05 het volgende:
Ik weet dit keer geen tvp te verzinnen.
Heeft ie de meeste topics nu?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:29 schreef Messenga het volgende:
OMG
Je hebt in ieder geval een record PLAE
Meeste posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heeft ie de meeste topics nu?
En ik maakte gisteren nog de opmerking dat "in deze komkommertijd van geruchten" de topics zo lekker traag gaanquote:
quote:"Japie is ervaring en een hoop inzicht. Ik zeg nu wel Japie, maar in het begin keek ik zo hoog tegen hem op, dat ik bijna 'meneer Stam' tegen hem zei. Jaap is een echte aanvoerder, je kunt alles tegen hem zeggen. Positief of negatief, hij vat het altijd goed op. Wat me opvalt aan Stam, is dat hij totaal geen kapsones heeft. Daarmee dwingt hij respect af. Als ik het in twee woorden zou moeten samenvatten, zeg ik: Jaap helpt. Hij is een voorbeeld voor de rest. Wij moeten met hém mee, als je begrijpt wat ik bedoel. Anders krijg je op je kop, Jaap zet de toon."
Japiequote:Op vrijdag 22 december 2006 12:04 schreef koningdavid het volgende:
Wel mooi stukje uit het interview met Urby in de Sportweek:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |