abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44770266
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:32 schreef Zyggie het volgende:
Evil_Jur ik dacht je zo'n vrije liberale geest had. Ohnee wacht, Amerika staat ook in het artikel.
Ik heb mijn persoonlijke mening al eerder gegeven; ik zit er niet zo mee. Veel mensen reageren hier nogal kortzichtig en zonder zich in te lezen (tsja, das fok) en ik wou even wat misverstanden opklaren.
pi_44770304
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat moeten ze toch zelf weten als ze het willen filmen.

Ik ben er ook geen fan van maar als ze dat leuk vinden
Wat mij betreft wel, maar dat zou in Nederland ook strafbaar zijn, dat snap je toch wel?
  woensdag 27 december 2006 @ 18:49:58 #103
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_44770403
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:58 schreef PLAE@ het volgende:

Pijpen heeft ook totaal geen nut natuurlijk. Dat heeft bar weinig met voortplanting te maken.
God heeft ons niet voor niets zo ontworpen
Ja, en dat is juist het hele punt. Terecht die 10 jaar. Respect jegens God, onze Schepper, is ver te zoeken tegenwoordig. Dit mogen ze in Europa ook wel eens overwegen.
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_44770450
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als jij denkt dat het daar om draait stel ik voor dat JIJ nog maar eens de achtergrond informatie gaat lezen. Ook de arresten van het Supreme Court bijvoorbeeld (even de link volgen en zoeken op de naam van de jongen).
Zonder die video hadden ze hem nooit kunnen veroordelen.
pi_44770583
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, maar dat zou in Nederland ook strafbaar zijn, dat snap je toch wel?
nee dat is het niet (zolang het voor eigen gebruik is)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_44770631
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:50 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Zonder die video hadden ze hem nooit kunnen veroordelen.
Onzin. Er zijn zoveel jonge zwarte mannen in de VS veroordeeld omdat ze een schattig blank meisje 'verkracht' zouden hebben zonder dat dit op video stond. Zonder die video was hij waarschijnlijk juist veroordeeld voor verkrachting. Nu konden ze hem daar niet op pakken, dus besloten ze het maar over een andere boeg te gooien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2006 18:56:47 ]
pi_44770707
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Onzin. Er zijn zoveel jonge zwarte mannen in de VS veroordeeld omdat ze een schattig blank meisje 'verkracht' zouden hebben zonder dat dit op video stond. Zonder die video was hij waarschijnlijk juist veroordeeld voor verkrachting. Nu konden ze hem daar niet op pakken, dus besloten ze het maar over een andere boeg te gooien.
dat denk ik ook
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_44770732
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kom zeg, volgens mij leef je nog een paar decennia in het verleden.
pi_44770754
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:59 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Kom zeg, volgens mij leef je nog een paar decennia in het verleden.
Sure, en jij woont in je eigen kleine fantasiewereldje.

Maaruh, reageer nu eens inhoudelijk. Het liefst met nieuwe argumenten.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2006 19:01:08 ]
pi_44770835
Waar heb je trouwens het ras van het meisje (de meisjes) gevonden?
pi_44770947
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Sure, en jij woont in je eigen kleine fantasiewereldje.

Maaruh, reageer nu eens inhoudelijk. Het liefst met nieuwe argumenten.
Kom zeg, inhoudelijk reageren op ongestaafde kreten over zwarte verdachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')