Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Dont ask teh TSquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:50 schreef nikky het volgende:
Waarom toch altijd die stomme icoontjes in een op?
Ik heb er wel eens aan gesleuteld enzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft die OP eigelijk gemaakt idd?
aha.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gesleuteld enzo![]()
Neem eens een goede avatorroquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:53 schreef Sebasser het volgende:
Willy use a billy-boy.
Ken je dat paaseiland ofzeau?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem eens een goede avatorro![]()
ik heb hem gemaakt toen aan het begin van NBquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft die OP eigelijk gemaakt idd?
Nou fijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Aan die beelden moet ik denken als ik naar mijn ava kijk...
Aha!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb hem gemaakt toen aan het begin van NB
ja ikkequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef TwyLight het volgende:
wie wil neuken? ik zoek een blonde meid rond de 20 lekker nat en niet te veel praten
een trucker dus?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef TwyLight het volgende:
wie wil neuken? ik zoek een blonde meid rond de 20 lekker nat en niet te veel praten
neequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef Sebasser het volgende:
Damn, wie kent e-rotic?
hits als Max dont have sex with your ex
Fred come to bed
ect..
die hebben een nieuw album "lust for life"
En die stinkt![]()
en ze noemen zichzelf tessaquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
Zo'n dikke vrachtwagen bestuurder doen zich meestal voor als 20 jarige blonde meisjes met cup DD 999.
heb je het koud?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef TwyLight het volgende:
kut kachel man
Ik vind je new & improved ava beter zo hoor.quote:
quote:
nou leer het mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goeie muziek, je moet nog veel leren.
Laat mij en Trylight je meester zijn
Een vriend van me is daar helemaal gek van.quote:
die ander was te grootquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:02 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Ik vind je new & improved ava beter zo hoor.![]()
daar is een liedje vanquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:02 schreef TwyLight het volgende:
pallets sorteren
Mwhah, ik doe dat niet zo vaak.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:03 schreef TwyLight het volgende:
ik download ook altijd vet veel tegelijk
heb ik ook heel veel vanquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:03 schreef Sebasser het volgende:
Allemaal muziek Psychedelische muziek enzoot
Ik alle sims 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef TwyLight het volgende:
ik heb alle sims 2 uitbredingspakketen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef TwyLight het volgende:
ik heb alle sims 2 uitbredingspakketen
Nu op radio bendeleiderquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef murp het volgende:
[..]
daar is een liedje van
gisteren gehoord*O*
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb ik ook heel veel vanPsy/Goa
ik heb rollercoaster 2....quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik alle sims 1
En nu heb ik ze op een stapel met CD's die ik uit het raam kan gooien
ja die ja? kan je effe een linkie geven, ik ben te luiquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nu op radio bendeleider(de enige radio)
www.radiobendeleider.nl linksboveninquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:05 schreef murp het volgende:
[..]
ja die ja? kan je effe een linkie geven, ik ben te lui
vroeger toen we nog maar 1 pc hadden hier, (quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
om haar te pesten ja want zei wil spelen maar mag lekker niet
zalig de luiaards want zij zullen de hemel erven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:05 schreef murp het volgende:
[..]
ja die ja? kan je effe een linkie geven, ik ben te lui
ik ging altijd met the sims 1 een fasmilie an 8 maken en in een huis zonder ramen en deuren 4 openhaarden goedkope stoelen en schilderijen boven de openhaard en dan aanstekenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
vroeger toen we nog maar 1 pc hadden hier, () toen ging mijn broertje ook sims spelen enzo.
en toen ging ik altijd allemaal tafels naast de openhaard zetten, zodat het in de fik ging.
en dan gingen die mensjes dood![]()
Dit is helemaal geen bagger, we hebben eindelijk eens niveau in deze bagger (oh wacht, wat zeg ik nuquote:
Doe maarquote:
dank jequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik het zou willen doen had ik het allang gedaan![]()
ik ging altijd als er een boef was, dan ging ik altijd via zo'n code (normaal kan je niet als er een boef is dingen kopen of verkopen) de boef insluiten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik ging altijd met the sims 1 een fasmilie an 8 maken en in een huis zonder ramen en deuren 4 openhaarden goedkope stoelen en schilderijen boven de openhaard en dan aansteken![]()
ik deed het met negers... 8 dood alle kisten in huis, nieuwe negers erin en weer dood......quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ging altijd als er een boef was, dan ging ik altijd via zo'n code (normaal kan je niet als er een boef is dingen kopen of verkopen) de boef insluiten.
en dan liet ik de mensen eerst de brandweer bellen, en daarna de pizza.
Ik heb gezien dat je me hebt toegevoegd, en heb je geaccepteerd. Ben echter niet zo vaak op me Xbox aan het spelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
Hey T_T ik heb je toegevoegd op xbox live maar heb je nog geen 1 keer online gezien dat ik ook online was
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ging altijd als er een boef was, dan ging ik altijd via zo'n code (normaal kan je niet als er een boef is dingen kopen of verkopen) de boef insluiten.
en dan liet ik de mensen eerst de brandweer bellen, en daarna de pizza.
kquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat je me hebt toegevoegd, en heb je geaccepteerd. Ben echter niet zo vaak op me Xbox aan het spelen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]ik ging ook altijd de code doen dat je mensen ook kon verplaatsen in bouw mode en dan ging ik altijd een familie van 8 maken en wachten tot veel mensen kennis gingen maken en dan ook allemaal in 1 kamer zetten en ook brandweer en schoonmaakster en pizza enzo
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:12 schreef TwyLight het volgende:
ik heb nu ook sims 2 huisdieren
Ik ken iemand en die gaat een rose PS2 kopenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef TwyLight het volgende:
mijn zusje gaat sims 2 voor ps2 kopen
sims 2 huisdieren bedoelkquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef TwyLight het volgende:
mijn zusje gaat sims 2 voor ps2 kopen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
ik vond het trouwens wel nep dat als je iemand van een ander huis in sims 1 vermoorde dat ie dan niet weg was in dat andere huis
Hoezo alweer?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef -skippybal- het volgende:
Och, is het (alweer) hergeboren?
Je hebt ook roze PSP's... Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die gaat een rose PS2 kopen
Ik had de laatste avonden/nachten andere dingen. School en bierquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo alweer?
dit is alweer deel 5 van onze herboren baby.
Alles wat roze is moet dood.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt ook roze PSP's... Ziet er niet uit.
was je gisteren nog heel thuisgekomen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar tis al best lang geleden
ik heb mijn zusje gepwnd mijn oude ps2 te kopen voor ¤100 toen ik xbox ging kopenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Grappig, ik had alleen bier.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik had de laatste avonden/nachten andere dingen. School en bier![]()
Wat was er gister dan? (ik weet serieus niet meer wat ik gister allemaal heb gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:15 schreef murp het volgende:
[..]
was je gisteren nog heel thuisgekomen?
Ik ook. Maar ik wou intelectueel over komenquote:
nou, je had geen drank en toen ben je de stad ingegaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat was er gister dan? (ik weet serieus niet meer wat ik gister allemaal heb gedaan)
Jahquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
-skippybal- zit je nog op moemoe.nl?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
moewiequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
ikke toch niet he?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
Reageer eens op mijn drama topique![]()
nu je het zegt, ik heb wel minder geld....quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef murp het volgende:
[..]
nou, je had geen drank en toen ben je de stad ingegaan
en je werd wakker met hoofdpijn?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik heb wel minder geld....
ik zatquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
CHEATERquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
wie weet wat motherlode betekend?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dus je verhaal kan heel best kloppen
Hier niet zo. Ik ga er zo buiten een roken, dat zal wel koud zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:12 schreef murp het volgende:
brrr het is koud hierrrrr
Het magquote:
motherload:,:,:,:,quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
wie weet wat motherlode betekend?
kachel op 22 graden gezetquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier niet zo. Ik ga er zo buiten een roken, dat zal wel koud zijn.
Ik moet nog leren voor tentamen morgen, dat is veel erger![]()
omfgquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, idd.
En dan legde ik altijd de muis op de enter.
en dan ging ik slapen
Hoe ging dat ene trucje ook al weer?quote:
Klapaucius?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:22 schreef TwyLight het volgende:
maar bij sims 1 was het anders hoor
Deed ik ook altijdquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:22 schreef leolinedance het volgende:
Ga trouwens vet cheaten morgen![]()
Zoals vroeger allemaal formules in mijn rekenmachine knallen..![]()
Havo-perikelen![]()
Dat negeren we gewoon.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bijzondere foto ja, alleen de context waarin hij het plaatst is wat minder.
quote:
Die stond hier in de OB op de PC, als ik eens boeken ging lenen zag je altijd van die kinderen dat spelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:24 schreef murp het volgende:
ken iemand transport tycoon nog
die staat ook nog op mn pc
dat was toch die vijand van peter pan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
kent iemand dat spel met zo'n piraat in een paars pakje was wel tof spel was 2d
met?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
oja ik was ook altijd pwn master met:
Ik las 'met je plasser door je geodriehoek plassen'quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:24 schreef murp het volgende:
[..]
of met je passer in je geodriehoek krassen, dat zie je nouwelijks
nee volgensmij nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat was toch die vijand van peter pan?
hoeveel bier heb je op?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik las 'met je plasser door je geodriehoek plassen'
Maar idd, en valt niet op ook
ik niet want toen der tijd kon mijn pc geen a2 racer 2 aanquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb zowat alle delen gespeeld
ik had destijds dikke pimp pcquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik niet want toen der tijd kon mijn pc geen a2 racer 2 aan
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Over 7.3 minuten heb ik Rainbow Six: Las Vegas![]()
Lekker Moslims schieten![]()
pc of xbox?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Sinds een paar dagen op internetquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]is die ook voor pc?
ik krijg hem maandag voor xbox 360
ik heb hem al gespeeld op de xboxquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]is die ook voor pc?
ik krijg hem maandag voor xbox 360
for teh pc or teh xbox?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen op internet![]()
Raven Shield blijft toch het best.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Forbiddenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef murp het volgende:
effe tussendoor, we dwalen af
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
ik had een keer een oude computer gekregen met windows 95 en een slechte printer en toen ging ik altijd schooltje spelen met mijn zusje ging ik rekensommen uitprintene achter mijn bureau zitten
jammerquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /MM3/brookeskye/30/16.jpg on this server.
Apache/1.3.33 Server at fantasynextdoor.com Port 80
Speciaal voor doven en slechthorenden voorzien van gebarentaal. Is het wel en wee van een zangkoor zo interessant voor dove mensen?quote:Choirmaster Gareth Malone is on a mission to start a competitive choir from scratch in Northolt High School and take them to the World Choir Games in China. Contains some strong langauge.
Ha! Ik heb gister bier gedronkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:29 schreef TwyLight het volgende:
ik heb eergister GoW op Insane uitgespeeld
Ik had vroeger al een grote lul gekregen, en toen ging ik altijd in de klas met de meisjes doktertje spelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
ik had een keer een oude computer gekregen met windows 95 en een slechte printer en toen ging ik altijd schooltje spelen met mijn zusje ging ik rekensommen uitprintene achter mijn bureau zitten
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
ik own jou met SAquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:32 schreef TwyLight het volgende:
ik own jullie met gta vice city
kan je beter mohaa spelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:32 schreef TwyLight het volgende:
mensen die counterstrike spelendat spel is vet lelijk
kutquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
ik own jullie met mijn sociale leven.
CS:sourcequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:32 schreef TwyLight het volgende:
mensen die counterstrike spelendat spel is vet lelijk
Vanwaar dat?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zal ik die eens naar jouw notes kopieren?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
ik heb BF2, BF2 special forces ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:34 schreef TwyLight het volgende:
ik heb godveredomme:
battlefield 2
battlefield 2: special foces
battlefield 2: euro force
battlefield 2: armored fury
allemaal legaal voor windows
doe maar dan zitten alle mods te fappen en kan ik kut topics openenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
doe maar dan zitten alle mods te fappen en kan ik kut topics openen
die 1e 2 zijn echte cd hoesjes die laatste 2 zijn uitbreidings pakketten die je on kopen voor 10 euro end an downloaden via EA downloaderquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb BF2, BF2 special forces ook.
en ik heb lekker BF 2142![]()
Ik fap nuquote:
Mooi behangquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:36 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
wie is lula? Ken enkel Luba...
[afbeelding]
hoi mevrouwquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:36 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
wie is lula? Ken enkel Luba...
[afbeelding]
Vraag je moeder of ze het ff kan schoonmaken ofzeau..quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
ik durft niet te fappen want als ik mijn fallus te voorschijn haal begint het hier te stinken
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
ik durft niet te fappen want als ik mijn fallus te voorschijn haal begint het hier te stinken
Geweldige bijdrage Cerreur.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:37 schreef cerreur het volgende:
fewft24t"32 fff
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:37 schreef TwyLight het volgende:
defineer fok
quote:fok1 (de ~ (m.), ~ken)
1 het fokken, de teelt van dieren => fokkerij
fok2 (de ~, ~ken)
1 hulpzeil op schepen [op grote schepen het onderste razeil aan de voormast, op kleine schepen het driehoekige zeil aan de voorstag] => fokzeil
2 [scherts.] bril
lepel pwnd@!!!1111 zweinhundquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef leolinedance het volgende:
ork ork ork, soep eet je met een .....
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef TwyLight het volgende:
ik maak namenlijk een werkstuk over fok
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik daarvoor een note ga plaatsen![]()
Tuurlijk niet, was maar grapje enzo![]()
en ik over mijn sociale leven....quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
![]()
Ik maak mijn scriptie over naakte vrouwen.
JA HAHAHAHA, Wist ik toch RODL FFLLFFL ROLLING OVER TEH GROUND COUNTING FROM ONE TO ZERO D:Dd Dd; dD D d;d; dD: d:D d:quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik daarvoor een note ga plaatsen![]()
Tuurlijk niet, was maar grapje enzo![]()
dannyquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:40 schreef TwyLight het volgende:
Wie is de corupste mod van fok?
Idd, dan ben je snel klaarquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:40 schreef murp het volgende:
[..]
en ik over mijn sociale leven....
klaar
wat moet je daarvoor allemaal doen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wil het fucking werk er niet eens van hebben![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JA HAHAHAHA, Wist ik toch RODL FFLLFFL ROLLING OVER TEH GROUND COUNTING FROM ONE TO ZERO D:Dd Dd; dD D d;d; dD: d:D d:d:Dd D:d:D
D:D d dd;D ;
sararaatsquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:40 schreef leolinedance het volgende:
Wie heeft de corrupste anus van fok?
Oeh, goodiesquote:
Post kopieren als quote, notes openen, correcte beschrijven van de note erbij zetten en opslaan...quote:
ook de link dus als die al eerder "gewist"is...quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Post kopieren als quote, notes openen, correcte beschrijven van de note erbij zetten en opslaan...
Post's die gewist zijn kunnen we gewoon zien hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef murp het volgende:
[..]
ook de link dus als die al eerder "gewist"is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |