Raven Shield blijft toch het best.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Over 7.3 minuten heb ik Rainbow Six: Las Vegas![]()
Lekker Moslims schieten![]()
Forbiddenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef murp het volgende:
effe tussendoor, we dwalen af
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
ik had een keer een oude computer gekregen met windows 95 en een slechte printer en toen ging ik altijd schooltje spelen met mijn zusje ging ik rekensommen uitprintene achter mijn bureau zitten
jammerquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /MM3/brookeskye/30/16.jpg on this server.
Apache/1.3.33 Server at fantasynextdoor.com Port 80
Speciaal voor doven en slechthorenden voorzien van gebarentaal. Is het wel en wee van een zangkoor zo interessant voor dove mensen?quote:Choirmaster Gareth Malone is on a mission to start a competitive choir from scratch in Northolt High School and take them to the World Choir Games in China. Contains some strong langauge.
Ha! Ik heb gister bier gedronkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:29 schreef TwyLight het volgende:
ik heb eergister GoW op Insane uitgespeeld
Ik had vroeger al een grote lul gekregen, en toen ging ik altijd in de klas met de meisjes doktertje spelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
ik had een keer een oude computer gekregen met windows 95 en een slechte printer en toen ging ik altijd schooltje spelen met mijn zusje ging ik rekensommen uitprintene achter mijn bureau zitten
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |