Wat hij zegt idd..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef icebliss het volgende:
Hij is weer sterk. Vooral dat begin
![]()
Basshunter is een nichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef Beach het volgende:
Je moet maar denken. zo is Basshunter ook begonnen![]()
krijgen we nog een nieuwe remix?quote:
Gast, deze is nog geen 24u uitquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
krijgen we nog een nieuwe remix?
werk eens door dan ik wil een hele cd met lolboys remixes branden maar zit nu pas op 2quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:32 schreef LOLBOY het volgende:
OP updated, de korte Willem ft Kanon remix staat er als extra bij
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:32 schreef FiXeR999 het volgende:
TTT !
Zie net dat ze het in het bendeleider topic al geregeld hebben, ook primaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:21 schreef LOLBOY het volgende:
Ik overweeg het om het Woensel West Samplepack te releasen met enkele lollerboy upgrades aan boord, zodat iedereen weer aan de slag kan! Iemand interesse?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:15 schreef FiXeR999 het volgende:
Een remix van de Stone Island gay gaat er vast ook wel in!
*Meldtquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:21 schreef LOLBOY het volgende:
Ik overweeg het om het Woensel West Samplepack te releasen met enkele lollerboy upgrades aan boord, zodat iedereen weer aan de slag kan! Iemand interesse?
Rechtermuisknop erop, doel opslaan als.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:41 schreef -Sandstorm- het volgende:![]()
![]()
Prachtig, vooral omdat ik het origineel al kendeKlinkt echt lekker
Hoe download ik die naar de harde schijf LOLBOY ?
Ik zal morgen wel wat in elkaar dreunen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Cerror wanneer komt van jou een 8bit () remix?
jahquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zweer LOLBOY. Die van Meh m'n Lepke (rmx) moet je doorsturen naar de oorspronkelijk auteur
Hahaha, vette mix!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef cerror het volgende:
Ik heb ook maar even wat gebrouwt. Niet echt hardcore maar wel verschrikkelijk slecht.
Hoor hier.
Swingende beatquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef cerror het volgende:
Ik heb ook maar even wat gebrouwt. Niet echt hardcore maar wel verschrikkelijk slecht.
Hoor hier.
Modplug tracker en wat gameboy samples.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:27 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hahaha, vette mix!!![]()
![]()
Met welk programma doe je dat???
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef cerror het volgende:
Hoor hier.
LSDj met de ingebouwde speechmodule, dat is pas hardcorequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Modplug tracker en wat gameboy samples.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |