quote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef Day het volgende:
Natasia heeft van achter doorgekregen dat ze het goed moet maken. Ze gaat dus niet weg!
Het woord misverstand komt niet van mijn kant.. En inderdaad de gesprekken tussen .nl en bart waren geen slimme zet van Bart, hij heeft hierin volgens mij domme dingen gezegd. Echter ik heb gezegd dat ik met dit voor kan stellen, in een dergelijk gesprek gingen ze iedereen af. Je kunt dus zeggen dat Bart het spel dom heeft gespeeld. Ik ben het ook met je eens dat je het zou kunnen zien als inpakken, ik geef alleen aan dat je Bart ook gelijk kunt geven, door in te zien dat beelden van buiten best wel vertekend zouden kunnen zijn. In het gesprek leek Bart ook wel behoorlijk eerlijk, en zelfs machteloos.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en dat Lesley niet mocht komen van Nena, is ook weer uitgepraat, toch?
Zo ken ik er nog een paar. Als Bart weer eens rottigheid spuidt over Nena dan is het allemaal een misverstand, maar Néna is degene die het spel slim speelt. Yeah right. Die moeder van Nena ziet het gelukkig scherper. Bart was Nena gewoon weer aan het inpakken vanavond, hij weet preciés welke toon hij tegen haar moet aanslaan om een gevoelige snaar te raken.
Bart gaat weg?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef happyme28 het volgende:
Krijg het idee dat NL zelf weg wil.
Bart zegt: nou dat wordt nog een show met O&N
NL: Nee hoor dat wordt geen show
Bart: Ga je weg?
NL: Tsja of.... (.... juliie stemmen me eruit was mijn opvatting)
Dat idee heb ik al een week, precies hetzelfde verhaal als met Stephan die had er ook vrede mee en liet ook alles maar begaanquote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef happyme28 het volgende:
Krijg het idee dat NL zelf weg wil.
Bart zegt: nou dat wordt nog een show met O&N
NL: Nee hoor dat wordt geen show
Bart: Ga je weg?
NL: Tsja of.... (.... juliie stemmen me eruit was mijn opvatting)
Eensquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:00 schreef RTM1988 het volgende:
kom op gooi natas eruit
Ja, dat doen dieren ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia is nu heel opvallend aan de knuffel met iedereen...even in het bijzijn van Nathanael om haar positie in de groep te versterken ofzo...
Ik denk dat bart intelligent genoeg is om in te zien wat er gebeurt en daarvanuit keuzes maakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:59 schreef bosb het volgende:
[..]
Het woord misverstand komt niet van mijn kant.. En inderdaad de gesprekken tussen .nl en bart waren geen slimme zet van Bart, hij heeft hierin volgens mij domme dingen gezegd. Echter ik heb gezegd dat ik met dit voor kan stellen, in een dergelijk gesprek gingen ze iedereen af. Je kunt dus zeggen dat Bart het spel dom heeft gespeeld. Ik ben het ook met je eens dat je het zou kunnen zien als inpakken, ik geef alleen aan dat je Bart ook gelijk kunt geven, door in te zien dat beelden van buiten best wel vertekend zouden kunnen zijn. In het gesprek leek Bart ook wel behoorlijk eerlijk, en zelfs machteloos.
Maargoed iedereen moet er van denken wat hij wil, ik probeer alleen duidelijk te maken dat er op dit moment veel tegen Bart gepost wordt, en dat je dit ook anders kan zien...
Oh ja dat natuurlijk...Nathanael zal er zelf wel uit gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:01 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al een week, precies hetzelfde verhaal als met Stephan die had er ook vrede mee en liet ook alles maar begaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |