abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45024461
nou zwaar kan ik het niet echt noemen.
Niet fysiek zwaar.
Wél (soms) de verhalen die erbij horen en ieder half uur omschakelen / aanpassen aan de volgende.
Een (leuk) jong van 14 die zwaar zijn best doet ! omdat-ie resultaat merkt.
En dan een mevrouw van mijn leeftijd die in de onderzoeksmolen zit en ik mij afvraag wat daaruit gaat komen.

Weltrusten.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:40:24 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45024566
Oh, ik dacht eigenlijk dat het ook fysiek was. Heb er nooit zelf mee te maken gehad, vandaar.

Trusten!
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 12:08:02 #203
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_45034429
Goeiemiddag,

Nog 1 dag en dan zit mijn vakantie van twee weken er op
Nog 1 dag ...

Nog maar 1 dag...

Ik heb nu al geen zin om er maandag tot en met vrijdag om 6 uur weer in de auto te moeten zitten
pi_45034788
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemiddag,

Nog 1 dag en dan zit mijn vakantie van twee weken er op
Nog 1 dag ...

Nog maar 1 dag...

Ik heb nu al geen zin om er maandag tot en met vrijdag om 6 uur weer in de auto te moeten zitten
Word het dan geen eens tijd om een andere baan te zoeken?
Een klein jaartje terug had ik ook dat gevoel, maar sinds ik een nieuwe baan heb ga ik weer fluitend naar het werk.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 17:45:41 #205
92034 crew  Vonkenboer
pi_45046467
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef klipper het volgende:

[..]

Word het dan geen eens tijd om een andere baan te zoeken?
Een klein jaartje terug had ik ook dat gevoel, maar sinds ik een nieuwe baan heb ga ik weer fluitend naar het werk.
Ik heb een hekel aan vroeg opstaan; ik heb geen hekel aan het werk in tegendeel
Zit momenteel op een prima bouw met fijne collega's waar het niet alleen hard gewerkt wordt maar waar ook nog eens tijd is voor een beetje geouwehoer

Maar het vroeg opstaan heb ik de eerste twee dagen beetje last van
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:48:17 #206
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45046560
tja, wat is vroeg he?

Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_45046573
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Anders probeer je hier van het weekend alvast een beetje mee te oefenen
pi_45047260
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:

Ik zou willen dat ik eens kon uitslapen.
Vaak lukt me dat alleen op een zaterdag en dan nog maar eens in de paar weken.
Niet dat ik er ontzettend vroeg uitmoet wekker staat op kwart voor zeven, maar ik ben gewoon van te voren al wakker.
Heb ik trouwens altijd gehad hoor weinig slapen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:28:05 #209
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45047904
Woohoow *cheers*
Ik heb een nieuwe drukloze kraan van Vaillant zelf op de kop kunnen tikken, inclusief alle slangen, voor 23.7¤ inclusief verzendkosten (de waarde ervan is +120¤). Ok, het is niet het mooiste model, maar ze blinkt dan toch al, en voor die prijs kan ik het zelf niet maken.
Kapazaa
Er was iemand die een nieuwe Vaillant boiler had, dezelfde als die van mij, maar dan maar 5L, inclusief kraan&slangen voor 60¤. Dus ik mailde even of ik de kraan voor 20¤ mocht hebben, en dat hij zeker 50¤ voor die boiler zou kunnen krijgen gezien de nieuwstaat en de reputatie van het merk (en dat is ook zo). Dus de beste man heeft wat winst, en ik ben een gelukkige kraaneigenaar binnenkort.
En morgen weer een leuke middag met Leonietjen. Mochten de examens niet zo gevaarlijk dicht naderen (10 januari ), ik zou extreem blij zijn, nu ben ik erg blij

edit
De kans bestaat dat ik bij mn overbuur een grote zolder mag renoveren tot een soort studio. Dat is electriciteit leggen van beneden tot boven, dak isoleren (gelukkig is het wel al een nieuw dak), nieuwe vloer, nieuwe muren, de hele rimram. Nu is mijn vraag, hoeveel vraag je voor zoiets per uur. Het moet lager zijn dan een professional, ook is het een goede kennis, dus ik wil nu ook geen al te hoge prijs vragen, maar ik moet er zelf ook iets aan verdienen natuurlijk. Als ze het echte normale loon zou betalen zou ik mij er ook niet al te goed bij voelen. Tips, anyone?

[ Bericht 21% gewijzigd door MMach op 05-01-2007 20:51:03 ]
pi_45053961
Twintig euro , zeker gezien het tempo en vakmanschap waarmee jij werkt.

Het is 35 euro ex wit trouwens bij de hollandse aannemer.

En bedingen dat je de foto's mag plaatsen. haha

Veel plezier met Leontientje en succes met de exams.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 21:23:06 #211
92034 crew  Vonkenboer
pi_45054518
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef MMach het volgende:
Woohoow *cheers*
Ik heb een nieuwe drukloze kraan van Vaillant zelf op de kop kunnen tikken, inclusief alle slangen, voor 23.7¤ inclusief verzendkosten (de waarde ervan is +120¤). Ok, het is niet het mooiste model, maar ze blinkt dan toch al, en voor die prijs kan ik het zelf niet maken.
Kapazaa
Er was iemand die een nieuwe Vaillant boiler had, dezelfde als die van mij, maar dan maar 5L, inclusief kraan&slangen voor 60¤. Dus ik mailde even of ik de kraan voor 20¤ mocht hebben, en dat hij zeker 50¤ voor die boiler zou kunnen krijgen gezien de nieuwstaat en de reputatie van het merk (en dat is ook zo). Dus de beste man heeft wat winst, en ik ben een gelukkige kraaneigenaar binnenkort.
En morgen weer een leuke middag met Leonietjen. Mochten de examens niet zo gevaarlijk dicht naderen (10 januari ), ik zou extreem blij zijn, nu ben ik erg blij

edit
De kans bestaat dat ik bij mn overbuur een grote zolder mag renoveren tot een soort studio. Dat is electriciteit leggen van beneden tot boven, dak isoleren (gelukkig is het wel al een nieuw dak), nieuwe vloer, nieuwe muren, de hele rimram. Nu is mijn vraag, hoeveel vraag je voor zoiets per uur. Het moet lager zijn dan een professional, ook is het een goede kennis, dus ik wil nu ook geen al te hoge prijs vragen, maar ik moet er zelf ook iets aan verdienen natuurlijk. Als ze het echte normale loon zou betalen zou ik mij er ook niet al te goed bij voelen. Tips, anyone?
Zelf reken ik als leerling electromonteur een schamele ¤ 7,50 euro per uur (zwart ).
Echter houd ik mij dan ook uitsluitend bezig met het electro gedeelte
pi_45056969
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Zelf reken ik als leerling electromonteur een schamele ¤ 7,50 euro per uur (zwart ).
Je ben wel erg goedkoop hoor vonkenboer, je mag je prijs wel eens wat gaan verhogen.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 22:41:55 #213
92034 crew  Vonkenboer
pi_45057304
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef klipper het volgende:

[..]

Je ben wel erg goedkoop hoor vonkenboer, je mag je prijs wel eens wat gaan verhogen.
Mjah weet ik niet of dat goedkoop is ; ik vind het best schappelijk, normaal verdien ik maar ¤ 5,60 in het uur

(Ik weet het de Klein Metaal CAO zuigt hard; erg hard
pi_45058991
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Mjah weet ik niet of dat goedkoop is ; ik vind het best schappelijk, normaal verdien ik maar ¤ 5,60 in het uur

(Ik weet het de Klein Metaal CAO zuigt hard; erg hard
Is dat netto of bruto?
Zit je wel boven het minimum, of zijn ze niet zo scheutig met verhogingen?
Want als ze niet scheutig zijn, dan wil overstappen weleens helpen.
Zelf zit ik ook in de Klein Metaal CAO, maar ik vind de verdiensten meer dan goed, dus er zit nog genoeg stijgingskans voor je in.
En dat ie harder zuigt dan andere CAO`s is inderdaad het geval, we betalen meer premies dan anderen.
pi_45067106
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

ms. is het regio-gebonden en dan nog...
In het midden van het land is het zeker 12,50 en voor de klussende bouwvakker 20,= !
pi_45067128
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef klipper het volgende:

[..]

Die draad kun je toch aan de achterkant wegwerken, gewoon achter de radiator had je hem gelijk in de muur weg moeten werken naar het centraalpunt.
Het is een radiator wat in de volksmond 'design' wordt genoemd. Er was geen blank stuk metaal aan de radiator om een mooie klem op te zetten. Dat betekende voor mij dat ik verf eraf moest halen en een lelijke klem in het zicht zou krijgen. En dat wilde ik niet
pi_45068083
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:10 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Het is een radiator wat in de volksmond 'design' wordt genoemd. Er was geen blank stuk metaal aan de radiator om een mooie klem op te zetten. Dat betekende voor mij dat ik verf eraf moest halen en een lelijke klem in het zicht zou krijgen. En dat wilde ik niet
Ik ging eigenlijk uit van een gewone radiator, het woordje design doet het hem.
Zo zie je maar weer zelfs fabrikanten zouden hun producten nog wat beter moeten bekijken en er een beugeltje op moeten maken waarop je de draad vast zou kunnen maken.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 11:21:50 #218
92034 crew  Vonkenboer
pi_45068343
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:10 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Er zijn mooie desing radiator klemmen verkrijgbaar die een hele mooie oplossing bieden voor dit probleem

[url=http://www.elektroonline.nl/elektro/product_info.php?fld[productname]=radiator%20klem&searchbutton=Zoek&page=1&&manufacturers_id=&products_id=127488]Design Radiator klem 27 mm [/url]
[url=http://www.elektroonline.nl/elektro/product_info.php?fld[productname]=radiator%20klem&searchbutton=Zoek&page=1&&manufacturers_id=&products_id=127489]Design Radiator klem 30 mm[/url]

Iedere beetje sanitair handel heeft die klemmen zo liggen

[ Bericht 11% gewijzigd door Vonkenboer op 06-01-2007 11:24:55 (Links :P) ]
pi_45068446
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:21 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Er zijn mooie desing radiator klemmen verkrijgbaar die een hele mooie oplossing bieden voor dit probleem

[url=http://www.elektroonline.nl/elektro/product_info.php?fld[productname]=radiator%20klem&searchbutton=Zoek&page=1&&manufacturers_id=&products_id=127488]Design Radiator klem 27 mm [/url]
[url=http://www.elektroonline.nl/elektro/product_info.php?fld[productname]=radiator%20klem&searchbutton=Zoek&page=1&&manufacturers_id=&products_id=127489]Design Radiator klem 30 mm[/url]

Iedere beetje sanitair handel heeft die klemmen zo liggen
Blijkbaar vond marsepein dat niet zo mooi, en de klem kan nog zo mooi zijn, het is en blijft toch wel zichtbaar bij een designradiator.
Maar hij is natuurlijk beter af met klem dan zonder klem.
pi_45138491
Môgge, is hier de afgelopen 2 weken nog wat gebeurd?

Ik heb 2 weken vakantie gehad, ben samen met mijn vader in de tuin bezig geweest, allemaal struiken, boomstronken, puin en beschoeiingen eruit gespit (tussen de buien door en alleen bij daglicht) De rest van de vakantie heb ik ontspannen (meestal met alcohol )
  maandag 8 januari 2007 @ 18:44:35 #221
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45151283
Sneak preview van de eerste bedenksels voor het big-ass betaalde project.

Zoldertje van 54m² en een vloer tot nok hoogte van 3.9m, het heeft potentieel, en ik moet zo niet overdreven letten op budget
zdit:
oh ja, de uurlonen zijn vastgelegd:
-15¤/u voor alle werken die te maken hebben met electriciteit
-12¤/u voor de rest
-geen tijdsdruk, het moet geen multijaren project worden, maar een jaar mag wel. (Ze waren er al 5 jaar over aan het denken)
-en een citroen berlingo vrij te gebruiken
-oh, en het belangrijkste bijna vergeten: het mag in MMach-style , dus gekleurde lichtjes enzo, pas de probleme.

[ Bericht 20% gewijzigd door MMach op 08-01-2007 19:05:18 ]
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 18:52:26 #222
92034 crew  Vonkenboer
pi_45151571
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef klipper het volgende:

[..]

Is dat netto of bruto?
Zit je wel boven het minimum, of zijn ze niet zo scheutig met verhogingen?
Want als ze niet scheutig zijn, dan wil overstappen weleens helpen.
Zelf zit ik ook in de Klein Metaal CAO, maar ik vind de verdiensten meer dan goed, dus er zit nog genoeg stijgingskans voor je in.
En dat ie harder zuigt dan andere CAO`s is inderdaad het geval, we betalen meer premies dan anderen.
Hehe ik zie net dat mijn uurloon ¤ 6,21 bruto is; hoe ik dan aan ¤ 5,- zoveel kom
Ach scheutig, in de installatietechniek wordt tegenwoordig ook op iedere cent beknibbeld; vooral als het gaat om personeelskosten.

Zoals mijn docent bij VBO electrotechniek ooit zei : "Je gaat de electro niet in om snel veel te verdienen of om rijk te worden; je doet het alleen omdat we allemaal erg gek zijn op ons vak" en gelijk heeft hij we zijn een beetje vak gek en eigenlijk het grootste ondergeschoven kindje van de hele klein metaal sector.

Zolang ik maar plezier in mijn werk heb
  maandag 8 januari 2007 @ 19:07:08 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_45152127
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoldertje van 54m² en een vloer tot nok hoogte van 3.9m, het heeft potentieel, en ik moet zo niet overdreven letten op budget
zdit:
-12¤/u voor de rest
-geen tijdsdruk, het moet geen multijaren project worden, maar een jaar mag wel. (Ze waren er al 5 jaar over aan het denken)
-oh, en het belangrijkste bijna vergeten: het mag in MMach-style , dus gekleurde lichtjes enzo, pas de probleme.
O wat gaaf!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_45163138
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zdit:
-12¤/u voor de rest
Ik voel een leuk meelurk Mmach betaald klussen topic aankomen.... hatsjee !!! mooie is ook dat je netjes betaald krijgt, kan je dus wat extra sparen vor evt. de rest van de keuken

Ik vind het echt serieus een leuk iets voor je
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_45163204

Ziet er niet verkeerd uit hoor! Leuk project!
  maandag 8 januari 2007 @ 22:57:40 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45163279
Wat gaaf Mmach!
Hoe ben je hieraan gekomen? Ik heb iets gemist?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:17:06 #227
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45175029
Ik heb hier in de buurt ook nog de reputatie van fotofreak enzo , dus als er mensen foto's nodig hebben, komen ze dat meestal aan mij vragen. En saunaeigenaresse had haar sauna opnieuw ingericht, en vroeg mij om foto's te komen trekken met m'n zus als model (omdat de vorige photoshoot met een professionele fotograaf was tegengevallen). Dus ik foto's gaan trekken (kzal er subiet een paar posten).
En ze vroeg toen aan mij of het mogelijk was om 'van die platen die ik vroeger in mn kamer heb gelegd" op de vloer en de muren van de zolder te bevestigen. ze had het over OSB platen dus , en toen hoorde ik van haar plannen voor de zolder. En ze zag er een beetje tegenop om eraan te beginnen omdat het zoveel zou kosten. Ik ging maar even gaan kijken naar de zolder, en damn, onze zolder is groot, maar die toch ook, heel veel potentieel. Dus ik zei van: dat lijkt me wel een uitdaging om daaraan te beginnen. Natuurlijk heb ik mijn jeugdige uitstraling niet mee als ik mensen moet overtuigen dat je veel van zo'n ruimte kan maken, maar dat kunnen te topics op fok wel . Ze wist dat wel dat ik wat verbouwde enzo, maar na het topic van de keuken was ze toch een klein beetje overtuigd dat ik dat zou kunnen Tis een fantastische madam, en daarvoor doe ik wel een extra efforeke natuurlijk. Ze was dat dus al een jaar of 5 aan het plannen, maar er wa nog niks van gekomen, en ik stond er de volgende dag al met een ruw bestek van de kosten Het leukste vind ik dat ik weer mijn zin mag doen, er zijn maar een paar dingen waar ik rekening mee moet houden (het doel van de ruimte, en de vereiste voor 2 bedden in de nok). Maar lichtjes, budget, allemaal geen probleem. Het is te zeggen, ze heeft er geen 20000¤ voor over natuurlijk, maar ze vond het bestek nog meevallen, terwijl dat al tegen de 5000¤ zat, voor de ruimteafwerking zonder plafonds alleen al. Das al meer dan al mn verbouwingen tesamen . En met het geld dat ik ermee verdien, kan ik de badkamer hier afwerken. Voor de keuken kom ik nog wel toe met het voorziene budget vermoed ik. Nog 900¤ voor de meubels alleen (en een dampkap moet ik ook nog).

Oh ja, en morgen examen elektronica, maar dat zal lukken denk ik wel
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:21:13 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45175110
Gaaf hoor!
Good for you!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:40:49 #229
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45175605
En tegen foto's heeft ze ook niets
En wat foto's uit die fotoshoot. Af en toe na het werk relaxen in de sauna, het zit er wel in

(dat is de infraroodcabine oid)

En de eigenaresse:
pi_45176204
Fantastisch nieuws zo Mmach!

en succes morgen!
pi_45191021
Hé mooi zo ! MMach.

Het is al eens eerder geopperd dat je zó aan de klus kunt in de omgeving.
En nu komt het ervan.

Succes met de exam's.
pi_45212819
Mmach Gibts auch fotokus dat joe aan ut stoedieren bent????????
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:36:53 #233
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45216155
Examen vandaag is goed gelukt , vrijdag het volgende.

Minstens even interessant is dat de lagedrukkraan is toegekomen. De man heeft zn woord gehouden, ze is spiksplinternieuw. En het design valt me nog erg goed mee.

En de laminaat voor de zolder is gekocht, 88m² . Ik heb ze wel nog niet gezien, maar ze zei dat het tussen donker en erg licht was. Quite a variety.

[ Bericht 25% gewijzigd door MMach op 10-01-2007 16:44:33 ]
pi_45218354
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef MMach het volgende:
Das een opluchting en succes voor vrijdag Dat lukt jou ook wel.
pi_45218641
Als er maar een (flinke) emmer onder de kraan past !

Anders is het hopeloos ! heb ik ervaren.
pi_45232447
Erg leuk dat je die zolder mag om toveren en je je eigen (prima) stijl er aan mag geven. Leuke foto's ook! Veel suc6 vrijdag!
  donderdag 11 januari 2007 @ 02:20:57 #237
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_45237494
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef MMach het volgende:

Minstens even interessant is dat de lagedrukkraan is toegekomen. De man heeft zn woord gehouden, ze is spiksplinternieuw. En het design valt me nog erg goed mee.
[afbeelding]

En de laminaat voor de zolder is gekocht, 88m² . Ik heb ze wel nog niet gezien, maar ze zei dat het tussen donker en erg licht was. Quite a variety.
Ik heb nog nooit - echt nog nóóit - iemand met zo'n stoere blik een kraan zien vasthouden.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_45271776
Landen op Schiphol in de storm is best spannend

En volgens mij was dat de vorige keer ook al.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 januari 2007 @ 00:47:38 #239
148247 taxibabe
pi_45271879
Hey mmach, heb jij toevallig nog iets van kleurnummers van die muurverf die je in je zus haar kamer hebt gebruikt? Van Colores del mundo kenia?

Mijn buurman wil die kleuren ook gaan gebruiken maar hier kun je dat merk niet kopen. Misschien kan hij het wel op kleur laten maken als hij de kleurnummers heeft. Op de site konden we niks vinden aan nummers
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:59:34 #240
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45275567
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef Marsepein het volgende:
Landen op Schiphol in de storm is best spannend

En volgens mij was dat de vorige keer ook al.
Nog moeten cirkelen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:19:02 #241
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45275854
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:47 schreef taxibabe het volgende:
Hey mmach, heb jij toevallig nog iets van kleurnummers van die muurverf die je in je zus haar kamer hebt gebruikt? Van Colores del mundo kenia?

Mijn buurman wil die kleuren ook gaan gebruiken maar hier kun je dat merk niet kopen. Misschien kan hij het wel op kleur laten maken als hij de kleurnummers heeft. Op de site konden we niks vinden aan nummers
Uit de Levis reeks nepal heb ik de kleurtinten soft en pure gebruikt. Op de pot staat er een nummer naast, geen idee of dat het kleurnummer is dat je zoekt.
pure: 7460 (daarvan staat hier nog een pot, van dat nummer ben ik zeker)
soft: 72.. (daarvan heb ik alleen nog een verkleinde foto van de pot: http://mmach.bbackx.com/Vanalles/P1190489.JPG, mss dat iemand beter de cijfertjes kan ontwaren).
Maar ik zal na mn examen vandemiddag nog es passeren langs de hubo om te kijken wat het nummer precies is (als de hubo dan nog open is that is)

edit:
http://www.ait-oudenaarde.be/producten-lijst.asp?subgroepid=124
leert mij dat het nummer van nepal soft 7350 is
pi_45277090
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Nog moeten cirkelen?
Niet dat ik heb meegekregen. In het vliegtuig heb ik 4 keer mijn ogen open gehad. Tijdens het instappen, tijdens de start, tijdens het koffie/bier rondje en tijdens de landing. Bijna 2 uur vertraging van het vertrek en de vlucht zelf was ook 30 minuten langer ivm volle tegenwind. Kort voor 00:00 uur geland, ik hoef dan gelukkig niet zo ver meer met de taxi. Maar je zal nog even met de auto naar Groningen moeten ofzo ....
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:38:13 #243
65960 sanger
pi_45277566
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Niet dat ik heb meegekregen. In het vliegtuig heb ik 4 keer mijn ogen open gehad. Tijdens het instappen, tijdens de start, tijdens het koffie/bier rondje en tijdens de landing. Bijna 2 uur vertraging van het vertrek en de vlucht zelf was ook 30 minuten langer ivm volle tegenwind. Kort voor 00:00 uur geland, ik hoef dan gelukkig niet zo ver meer met de taxi. Maar je zal nog even met de auto naar Groningen moeten ofzo ....
Tja, en toch weet je dat het kan gebeuren...helaas maar waar.

Ik vind het cirkelen altijd zo leuk als het stormt. Dan wilt het vliegtuig weleens heel erg gaan trillen en zo. Gillende vrouwen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:03:30 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45278205
En dan van die idioten die gaan klappen als het vliegtuig weer aan de grond staat.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:04:21 #245
65960 sanger
pi_45278226
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
En dan van die idioten die gaan klappen als het vliegtuig weer aan de grond staat.
Die heb je zelfs na vluchten waarbij er geeneens turbulentie is geweest
pi_45279865
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Die heb je zelfs na vluchten waarbij er geeneens turbulentie is geweest
Logisch ze hebben ook zo netjes gevlogen
pi_45281026
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dat gebeurt inderdaad ook maar eigenlijk alleen bij charters. Bij lijnvluchten heb ik het (gelukkig) nog niet meegemaakt.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:00:59 #248
65960 sanger
pi_45281677
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Dat gebeurt inderdaad ook maar eigenlijk alleen bij charters. Bij lijnvluchten heb ik het (gelukkig) nog niet meegemaakt.
Zou dat met de leeftijd van de toestellen te maken hebben
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:07:03 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45281893
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Nou, ik heb het dus ook wel eens met een lijnvlucht mee gemaakt hoor.
Of zou dat komen doordat het El Al was.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:07:44 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45281917
Ik ga trouwens volgende maand 3 dagen naar Durban (South Africa) en in maart 2 dagen naar Milan!
Wij K&W modjes komen nog eens ergens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')