Schreeuwen! Van de daken! Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:39 schreef MMach het volgende:
Zo tussen het ......
[veul regels tekst]
...Een streling voor m'n oog:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Pff, thoort hier echt totaal niet thuis, maar kwil het zo graag vertellen *pruillip*![]()
Effe mentale ondersteuning.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:28 schreef Cybersijp het volgende:
Echt een "tam"dagje vandaag zeg in k&w !!!!Ben haast de eninge die activiteit heeft vertoond
![]()
Thx Benoitquote:Op zondag 24 december 2006 11:17 schreef MMach het volgende:
Go cyberwerken op de kerstdagen, dat zijn de hardcoreklussers.
Prettige kerstdagen en leuke eindejaarsperiode aan iedereen hier, en aan iedereen die hier niet is. Zo heb ik iedereen gehad geloof ik.
Deze rakker doet er vandaag een jaartje bij![]()
Lees maar Dudekequote:Op zondag 24 december 2006 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
O en wie me kan helpen, graag!
Lamp ophangen, help!
Met drinken doe ik meequote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Lees maar Dudeke
MmachFijn voor je en zeker met die Feestdagen. Geniet er maar lekker van.
En nog gevelisiteetrt met het behalen van die mijlpaal. We drinken er dadelijk eentje op jou/jullie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4-PpU8MUbHE&mode=related&search=quote:
Jij staat al vroeg in de keuken, komt de koningin eten bij je?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:14 schreef klipper het volgende:
Goedemorgen iedereen trouwens deze tweede kerstdag
Nee kerstavond verzorg ik het eten, eerste en tweede kerstdag ben zijn we onder de pannen bij familie.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij staat al vroeg in de keuken, komt de koningin eten bij je?
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef AnneX het volgende:
...eens met Solingjan... des te eerder kun je je plannen uitvoeren !
In zwart/wit: dan voeg je inderdaad ruimtelijk toe door een dergelijke doorkijk te maken.
Alleen ben je dan toch ruimte kwijt voor (keuken) kasten?
Of bedoel je zo'n breedbeeld-doorkijk - leuk formaat ! - als veredeld doorgeefluik ?
Nog even verder en je breekt de hele muur door : makkelijke doorloop met borden en schalen en pannen voor opdienen en afruimen.
Zo'n H balk weet je nou wel te plaatsen en af te werken.
Of wil je afwassen voor dat "gat " ? en alleen visueel kontakt en zodat de keukenruimte minder benauwd is..
we horen/lezen/zien wel...
Hoe lang nog in je strakke studieschema en andere bijkomende - zwaai - zaken ?
Van studeren komt niet veel hequote:Op donderdag 28 december 2006 21:35 schreef MMach het volgende:
AnneX, ja, tis een soort doorgeefluik/conversatiegat als het ware. Het gat is er nog niet maar kijk es wat ik vandaag heb gekocht:
[afbeelding]
Voor 10¤ en 10¤ diesel, ideale maten en tis nog niet lelijk ook.
Jaja, ik ben ook nog aan het studeren
Taxibabe. Das een mooi kachelke. En doe hem eer aan en stook er lekker de hele winter mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef AnneX het volgende:
@ Taxibabe en @ MMach : beiden gefeliciteerd met de aankoop !
Joh, dit lijkt op het schema wat we de afgelopen week hebben gehanteerd. Werkt prima.quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Voor de fokkers die straks nieuwjaarsdag wakker worden met een houten kop en een tong van leer, nog enige tips
Voor het stappen :
- Eet een stevige maaltijd. Met een gevulde maag wordt de alcohol minder snel door het lichaam opgenomen.
- Drink een glas melk
Tijdens het stappen :
- Drink niet te snel achterelkaar
- Drink niet alles door elkaar
- Wissel alcohol af met veel water of fris
Voor het slapen
- Drink veel water en/of sportdrankje
- Haal een frisse neus
En een stevig ontbijt![]()
Prettige jaarwisseling allemaal![]()
![]()
Ik vind jouw uiteinde zo al prachtigquote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Joh, dit lijkt op het schema wat we de afgelopen week hebben gehanteerd. Werkt prima.
Ook een prettig uiteinde gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |