abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44645975
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja en je komt er mee weg!
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:19:44 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44646055
Nou Pino, wat doen we.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44646094
Ik gooi de tent op slot en ga de binnenkant van mijn luiken bekijken. Denk ik.
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:24:48 #54
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44646163
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:21 schreef Marsepein het volgende:
Ik gooi de tent op slot en ga de binnenkant van mijn luiken bekijken. Denk ik.
Verstandig.

Ik laat het binnenluikenproject nog even liggen, maar ook niet lang meer. Slaaplekker Taaitaai!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44646237
Tot straks dan maar
pi_44646370
Stiekum ff nog een shaggie roken, enneh dat pepijn is geloof ik bull (im sure its bullocks heb anders een heul andere naam in me mailadres staan

[ Bericht 18% gewijzigd door Cybersijp op 22-12-2006 00:36:36 (ff me mailclient opgestart :)) ]
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:39:02 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44646489
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:33 schreef Cybersijp het volgende:
Stiekum ff nog een shaggie roken, enneh dat pepijn is geloof ik bull (im sure its bullocks heb anders een heul andere naam in me mailadres staan
Wanneer ga je nou over Sijp?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44646510
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wanneer ga je nou over Sijp?
Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerd
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:41:04 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44646538
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerd

Smartass

Nu Dude gewoon vertellen wanneer je gaat verhuizen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44646540
Nee ffies zonder dollen, 3 of 4 januari 2007. Dan een paar dagen knutsellen in het oude huis(schoonmaken, dingetjes weghalen(audio ed) en dan weer alles inrichten in de casa
pi_44646549
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Smartass

Nu Dude gewoon vertellen wanneer je gaat verhuizen
Was al bezig u dudeness
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:43:11 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44646573
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Cybersijp het volgende:
Nee ffies zonder dollen, 3 of 4 januari 2007. Dan een paar dagen knutsellen in het oude huis(schoonmaken, dingetjes weghalen(audio ed) en dan weer alles inrichten in de casa
Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44646596
Denk btw dat ik steikum Zondagmorgen nog ff aan de knutsel raak.... kan ik na de kerst nog wat laatste schilderdingetjes doen , laminaat leggen, plintjes doen en klaar!!!
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:45:21 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44646610
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:44 schreef Cybersijp het volgende:
Denk btw dat ik steikum Zondagmorgen nog ff aan de knutsel raak.... kan ik na de kerst nog wat laatste schilderdingetjes doen , laminaat leggen, plintjes doen en klaar!!!
Ja waarom niet
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44646686
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)
ff denken:

onze slpkmer:
bed, twee nachtkasten
2 big ass kasten(maatwerk dus moet via het raamachter eruit, kan niet uit elkaar

Kamer Jo-Anne:
commode, kast bed

Zolder hoop "meuk", is al een heel deel van weg, Staat al op de andere zolder

Beneden:

Waswaschine, droger etc
kantoor, pcs
bigass dressoir en een hele grote kast
twee banken, eettafel, stoelen
sidetables etc the works van een normale huiskamert

Ik heb in ieder geval al een trekker gecharterd om met een hefmast de spullen naar de eerste verdieping van de casa te tillen. Kwestie van pallet op de "lepels"en hijsen maar. ff over het hek heen en je kan het zo door de dubbele deuren van onze slaapkamer lopen. Ideaal!

Grote spullen voor benden kunnen achterom en dan door de schuifpui, scheelt heel wat "steek"werk
pi_44646740
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja waarom niet
Nou omdat Mrs Cybersijp het niet kan waarderen.... Is kerst dan..... (helemaal niet, t is dan pas de dag VOOR kerst... )

Maar doe het toch moet vrijwel alle klussen in mijn eentje doen, en dat gaat niet zo hard hé ? Vaders is er maar 3 dagen in de week dus met 70 jaar ga je niet zo hard meer plus drie dagen.... Dus ff tandje erbij

Morgen ga ik btw de stofering voor de beneden verdieping bestellen, ik denk dat jij het wel kan waarderen. althans ik heb een idee dat de vitrage echt iets naar "jij had het ook leuk gevonden"is
pi_44646818
Vitrage in de voortse erker, en de serre achter á ¤42,50 de mter!!!! Maar echt mooi hoor, echt kwaliteitje, valt mooi strak , en een soort van roos erin geweven, nette loodzoom onderin . Voorste ramen in de woonkamer komen vouwgordijnen ( 7 stuks) met een donkerbruine stof, waar een heel licht motiefje inzit. Motief is wel in de zelfde stof meegeweven overigens)

Stoffering voor boven hangt al in de "badkamer"
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:57:53 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44646847
Nah wordt mooi man

En achteraf kan je Mrs het vast allemaal best waarderen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44646993
Ik mag hopen van wel ja, anders zwaait er wat !!!! ( DE mrs met de verfkwast want ik ga het no way allemaal overschilderen )

Voordeel van alles (of heel veel) zelf doen is wel dat je enorm betrokken erbij bent bij alles. e ik ben al zo'n pietlut... Dus je moet het zelf ook nog eens extra goed doen, al was het alleen maar omdat je het anders nog een keer moet doen zeg maar
pi_44647026
Ik draait nu toch echt de laatste voor "vandaag"hoor, en dan is het echt tabee voor vandaag Duderije online in de GC of niet
  vrijdag 22 december 2006 @ 01:06:47 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44647036
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Cybersijp het volgende:
Ik mag hopen van wel ja, anders zwaait er wat !!!! ( DE mrs met de verfkwast want ik ga het no way allemaal overschilderen )

Voordeel van alles (of heel veel) zelf doen is wel dat je enorm betrokken erbij bent bij alles. e ik ben al zo'n pietlut... Dus je moet het zelf ook nog eens extra goed doen, al was het alleen maar omdat je het anders nog een keer moet doen zeg maar
Ja herkenbaar!

Nou behalve dan dat jij een nog tien keer grotere pietlut bent dan menigeen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44647095
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja herkenbaar!

Nou behalve dan dat jij een nog tien keer grotere pietlut bent dan menigeen
Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...
  vrijdag 22 december 2006 @ 01:11:14 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44647114
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...
Nou wel een lief beeld krijg ik er bij
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 december 2006 @ 01:13:18 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44647148
Ik ga lekker slapen sijpert

Keep up the good work in de casa
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44647217
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou wel een lief beeld krijg ik er bij
Moet ook eerlijk zeggen, dat het leuke momenten zijn hoor, vader en zoon aan het klussen.

maar eh ik gaat ook uwe modheid aranka

Morgen weer wacky wacky rise and shine @ 09:00
pi_44647236
en de GC nog ff vol gespamd 75 replie of zo in iets meer dan anderhalf uur
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:25:32 #77
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44649923
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik zou alleen niet weten of het waar is aangezien ik hier nooit kom .
je zou het hier eens op spelfouten moeten gaan controleren Sven
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:39:04 #78
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44650078
Overigens met recht een SC

Goedemorgen allen!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44650966
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allen!
Dankjewel, alhoewel ik wel eens betere morgens heb gehad. Gistermiddag en avond de traditionele kerstborrel van het werk gehad, en het was érg gezellig gisteravond.
Maar deze morgen ben iets minder gezellig, soort van stevige kater. Maar wel gewoon aan het werk, nog een hoop dingen die eigenlijk weg moeten voor de kerst.

Maar gelukkig twee volle weken vakantie voor de boeg, heerlijk. Qua klusplannen ligt het een beetje aan het weer, als het niet regent of 20 graden vriest dan ga ik samen met mijn vader een stuk tuin verherbouwen. Struiken en boomstronken rooien, beschoeiing opknappen, steiger demonteren en er een nieuwe van terugbouwen.
Als het slecht weer is dan heb ik nog 2 vrienden en mijn neef die alle hulp kunnen gebruiken bij hun huisjes (bureautjes bouwen, trap bekleden, nieuw aanrechtblad plaatsen, toilet opknappen, meterkast verbouwen, keus genoeg)
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:02:49 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44651379
Ja hoi! Ik ben er ook!

11 dagen vrij!
pi_44651588
Hoi allemaal!

Waarschijnlijk volgende week ook vrij, maar nog niet helemaal zeker. Er komt een berg werk opzetten ...
pi_44655606
Kerstvakantie !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_44656260
Ik heb nog twee maanden vrij van het werk..... maar niet van mijn eigen "werk "
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:48:57 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44656995
Vrij t/m 9 januari

Arty tot 1 februari
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:50:41 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44657050
Luie beesten!

T/m 1 jan hier. En dat vond ik al luxe.
pi_44657551
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Vrij t/m 9 januari
Wat zij zegt
Eeuwig vijfentwintig
pi_44658514
Kroegtijger, omdat je topic vol is:
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:51 schreef kroegtijger het volgende:
Zojuist t nieuws gekregen dat ook de horeca-vergunning getekend en wel op ons ligt te wachten op het stadhuis

29 december is de opening, en 31 december oud en nieuw feest
en nu heeeeel hard aan t werk
pi_44659062
Hé Kroegtijger :

wat een goede afloop van 2006. Gefeliciteerd
en een goeie start van 2007 !!!

kun je gelijk een mooie omzet draaien ?
pi_44662780
Gok hier met wie Ellemieke Vermolen als volgende neukt
He Pino

Ellemiek Vermolen??????

en die daar na

Ben jij zo vermogend???
pi_44664005
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef Solingjan het volgende:
Gok hier met wie Ellemieke Vermolen als volgende neukt
He Pino

Ellemiek Vermolen??????

en die daar na

Ben jij zo vermogend???
Ik verrijk mijn geest Jan, niet mijn portemonnee. Verder ben ik getrouwd en gelukkig.

Maar het is toch hopenlijk niet de bedoeling om zoveel mogelijk nieuwsberichten te zoeken die op mij kunnen slaan he?
pi_44664504
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ik verrijk mijn geest Jan, niet mijn portemonnee. Verder ben ik getrouwd en gelukkig.

Maar het is toch hopenlijk niet de bedoeling om zoveel mogelijk nieuwsberichten te zoeken die op mij kunnen slaan he?
Ik zoek niet maar kom die op FOK tegen. En vind misbruik van jouw naam dan ook niet gepast
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 20:08:10 #92
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_44666305
Eindelijk vrij , twee weekjes tot en met 8 januari en dan moet ik weer beginnen

Maar voorlopig even genieten van de feestdagen en het vrij zijn van het werk (laatste paar dagen had ik er echt de buik van vol )
pi_44666806
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Eindelijk vrij , twee weekjes tot en met 8 januari en dan moet ik weer beginnen

Maar voorlopig even genieten van de feestdagen en het vrij zijn van het werk (laatste paar dagen had ik er
echt de buik van vol )
goh, daar hebben we niets van gemerkt.
Plezierige dagen !
pi_44668848
Goh wat hebben jullie allemaal mazzel.
Mijn eerste jaar dat ik eindelijk eens geen twee weken vrij heb, een zaligheid kan ik wel zeggen.
Nee donderdag begin ik weer.
Die verplichte weken vond ik altijd maar niks.
Donderdag lekker weer beginnen, mocht het dan toch niet bevallen dan kan ik altijd nog vrijdag thuis blijven.
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:39:10 #95
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_44673041
Zo tussen het studeren en andere dingen door kom ik hier wat lurken, en kheb nog wat tijd over voor ik in mn bedjen kruip, dus ik dacht van m'n surrogaat K&W-familie eens op de hoogte te brengen van hoogst aangename ontwikkelingen Waarschijnlijk is het hier totaal niet op zijn plaats, maar hier vertoef ik nu eenmaal het meest.

Ik heb nu al iets meer dan n weekje een nieuwe vriendin , ik zou het zowaar de ideale match durven noemen. Het is ook zo leuk begonnen.
Een tijdje geleden ging ik bij wat maten gaan eten. Ik was direct na mn bijjob bij de traiteur naar dat feestje gegaan en khad dus nog mn fancy oberpakje aan. Nu was daar een meisje, Leonie heette ze, ik kende ze al van vroeger maar nooit iets mee uitgestoken, want ja die had al een lief enzo, daar wring ik mij niet tussen. Nu ja, was een leuke avond enzo, en wat later babbel ik zo wat met haar op msn over koetjes en kalfjes en de ernstigere gebeurtenissen van het afgelopen halfjaar enzo, het klikte wel . Ze had zo half om te lachen ook wat kritiek op mn kleren die ik toen aanhad (te korte broek enzo, maar ja, reguliere werkkledij he ), dus ik zei dat ze me maar nekeer moest meenemen om te gaan shoppen als ze toch zo'n goede kledingsmaak had. En ze zei wel dat ze dat ging doen, maar ik verwachtte niet dat ze het serieus bedoelde.
Wie schetst m'n verbazing als ik op een morgen een smsje kreeg 'of ik klaar was voor een restyling die dag'. Ik had wel wat les enzo, maar ja, prioriteiten he En ja, we zijn gaan shoppen en leuke kleren gekocht enzo, en daarna op café goed kunnen babbelen, allee, het klikte echt enorm, maar toch niks uitgestoken, want ja, wie weet verbeelde ik me dat allemaal wel.
De volgende dag smorgens een smsje dat ze haar bus had gemist enzo, en ik antwoorde en noemde haar Leonidas (=merk van pralinen) omdat ze dus Leonie heet. Even later stuurt ze terug dat ze zin had om naar zee te gaan en dat ik een doos pralinen kreeg als ik mee ging . Zonder pralinen was ik ook wel meegegaan, maar was me dat een mooie dag zeg. Duidelijk zware vonken in de lucht, maar nóg dierf geen van beide iets te ondernemen. Maar die avond, wieder in Gent gekomen, kwam het hoge woord er toch uit dat we beide nogal hevig verliefd waren geworden in de afgelopen tijd. En ja sindsdien
Ik weet dat het zo lijkt alsof de afgelopen zware periode waarvan hier en daar iets doorsijpelde in m'n topics, weinig indruk op me heeft nagelaten, maar ik was al maanden in/opgebrand in mn gevoel voor de.mrs wegens de overdreven spanningen. Ik ben vooral blij dat die erg zwarte periode voorbij is, en niet catastrofaal is uitgedraaid. Na al die tijd in onzekerheid en angst is eindelijk mijn tijd aangebroken, en hoe. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iemand is die beter op mn behoeftes aansluit, en voor wie ik zoveel kan betekenen als Leonie. Ik ben zeker dat er nu lurkers zijn die minzaam het hoofd schudden en de vorige zin afdoen als 'aaach, verliefdheid, de naieviteit die ze meebrengt, het kan toch mooi zijn'. Maar ik kan zeggen dat ik in de afgelopen 20, (bijna 21 ) jaren een héél duidelijk beeld heb van wat ik niet wil, en wat wel, ook op dit vlak, en ik kan zelfs rationeel zeggen dat dit een blijvertje zal zijn, you'll see.
En wat is zo'n lap tekst zonder foto's natuurlijk Een streling voor m'n oog:

Pff, thoort hier echt totaal niet thuis, maar kwil het zo graag vertellen *pruillip*
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:43:31 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44673136
MMach!

Dat hoort hier wél thuis!

Wat is ze mooi en wat klink je gelukkig!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44673167
Amai amai , t is een schoon meiske Mmach

Leuk voor je dat je weer lekker in je velletje zit, Verliefd zijn is lekker hé ? Al die endorfinen in je lichaam , je voelt je king of the world . Super Benoit!! Fijne kerst gewenst jullie tweeën
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:48:11 #98
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_44673239
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
MMach!

Dat hoort hier wél thuis!

Wat is ze mooi en wat klink je gelukkig!
Mihi, ja he , kzit soms ook echt te kijken van 'damn, mo-ooi'
En oh ja, kheb een nijntje van haar gekregen, dat wou ik altijd al
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:54:55 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44673372
MMach! Wat een heerlijk verhaal!
En het is je ook zo vreselijk gegund joh!

Heh, ben helemaal blij nu!
pi_44673380
Hier heb je er nog een Mmach(virtueel dat wel )

Ik ga morgen weer lots of werk voor de boeg, vandaag schoot het voor geen lor op(klote tochtstrippen... brrrrr)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')