Zo tussen het studeren en andere dingen door kom ik hier wat lurken, en kheb nog wat tijd over voor ik in mn bedjen kruip, dus ik dacht van m'n surrogaat K&W-familie eens op de hoogte te brengen van hoogst aangename ontwikkelingen
![]()
Waarschijnlijk is het hier totaal niet op zijn plaats, maar hier vertoef ik nu eenmaal het meest.
Ik heb nu al iets meer dan n weekje een nieuwe vriendin
![]()
, ik zou het zowaar de ideale match durven noemen. Het is ook zo leuk begonnen.
Een tijdje geleden ging ik bij wat maten gaan eten. Ik was direct na mn bijjob bij de traiteur naar dat feestje gegaan en khad dus nog mn fancy oberpakje aan. Nu was daar een meisje, Leonie heette ze, ik kende ze al van vroeger maar nooit iets mee uitgestoken, want ja die had al een lief enzo, daar wring ik mij niet tussen. Nu ja, was een leuke avond enzo, en wat later babbel ik zo wat met haar op msn over koetjes en kalfjes en de ernstigere gebeurtenissen van het afgelopen halfjaar enzo, het klikte wel
![]()
. Ze had zo half om te lachen ook wat kritiek op mn kleren die ik toen aanhad (te korte broek enzo, maar ja, reguliere werkkledij he
![]()
), dus ik zei dat ze me maar nekeer moest meenemen om te gaan shoppen als ze toch zo'n goede kledingsmaak had. En ze zei wel dat ze dat ging doen, maar ik verwachtte niet dat ze het serieus bedoelde.
Wie schetst m'n verbazing als ik op een morgen een smsje kreeg 'of ik klaar was voor een restyling die dag'. Ik had wel wat les enzo, maar ja, prioriteiten he
![]()
En ja, we zijn gaan shoppen en leuke kleren gekocht enzo, en daarna op café goed kunnen babbelen, allee, het klikte echt enorm, maar toch niks uitgestoken, want ja, wie weet verbeelde ik me dat allemaal wel.
De volgende dag smorgens een smsje dat ze haar bus had gemist enzo, en ik antwoorde en noemde haar Leonidas (=merk van pralinen) omdat ze dus Leonie heet. Even later stuurt ze terug dat ze zin had om naar zee te gaan en dat ik een doos pralinen kreeg als ik mee ging
![]()
. Zonder pralinen was ik ook wel meegegaan, maar was me dat een mooie dag zeg. Duidelijk zware vonken in de lucht, maar nóg dierf geen van beide iets te ondernemen. Maar die avond, wieder in Gent gekomen, kwam het hoge woord er toch uit dat we beide nogal hevig verliefd waren geworden in de afgelopen tijd. En ja sindsdien
Ik weet dat het zo lijkt alsof de afgelopen zware periode waarvan hier en daar iets doorsijpelde in m'n topics, weinig indruk op me heeft nagelaten, maar ik was al maanden in/opgebrand in mn gevoel voor de.mrs wegens de overdreven spanningen. Ik ben vooral blij dat die erg zwarte periode voorbij is, en niet catastrofaal is uitgedraaid. Na al die tijd in onzekerheid en angst is eindelijk mijn tijd aangebroken, en hoe. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iemand is die beter op mn behoeftes aansluit, en voor wie ik zoveel kan betekenen als Leonie. Ik ben zeker dat er nu lurkers zijn die minzaam het hoofd schudden en de vorige zin afdoen als 'aaach, verliefdheid, de naieviteit die ze meebrengt, het kan toch mooi zijn'. Maar ik kan zeggen dat ik in de afgelopen 20, (bijna 21
![]()
) jaren een héél duidelijk beeld heb van wat ik niet wil, en wat wel, ook op dit vlak, en ik kan zelfs rationeel zeggen dat dit een blijvertje zal zijn, you'll see.
En wat is zo'n lap tekst zonder foto's natuurlijk
![]()
Een streling voor m'n oog:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pff, thoort hier echt totaal niet thuis, maar kwil het zo graag vertellen *pruillip*