Ik zit in de Letterenhoek, natuurkunde was het strafuurtje op de middelbare school. Dus wat ik vind zegt mss niet zo veelquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef picobyte het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was namelijk echt een beetje bezorgd erover of hij wel lastig genoeg was
hooguit wat vaag gesteld en voor een heleboel uitleg vatbaar. Maar dat kan ook mijn reactie zijn omdat ik het goede antwoord nog niet heb gegeven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef picobyte het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was namelijk echt een beetje bezorgd erover of hij wel lastig genoeg was
Akkoord.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aangezien ChopperMick offline is, lijkt het me nog wel even te kunnen gaan duren. Ik zal kijken of ik er nog één kan verzinnen, akkoord?
SaskiaR +1quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:05 schreef SaskiaR het volgende:
Amelia Earhart?
Iets anders wat niet zo snel bevriest?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:18 schreef Neleos het volgende:
Lake Michigan bevroor?
Dat is toch elk jaar wanneer het een beetje vriest in de VS?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef BwennieBren het volgende:
.....er vele mensen zijn doodgevroren?
Alleen in de VS?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Dat is toch elk jaar wanneer het een beetje vriest in de VS?
ik neem aan dat jet dat idd bedoeldequote:Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef mp-menace het volgende:
herstel: Bunnik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |