*Eensch is. Bodyrox - yeah yeah (d. ramirez) en Mason - Exceeder komen ook erg in de buurt imo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef Xantra het volgende:
ook al wordt die nu gruwlijk uitgekotst is de plaat van het jaar overduidelijk Put your hands up for Detroit![]()
Ik kan er persoonlijk geen genoeg van krijgen eigenlijk! Zeker een van de platen die 2006 gemaakt heeft en waarschijnlijk ook zijn sporen gaat nalaten in 2007 met die D12 versie die er nog aan zit te komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef Xantra het volgende:
ook al wordt die nu gruwlijk uitgekotst is de plaat van het jaar overduidelijk Put your hands up for Detroit![]()
Ja, dat duurt ook maar lang! Slam draaide 'm maanden terug al, illegaal dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:29 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik kan er persoonlijk geen genoeg van krijgen eigenlijk! Zeker een van de platen die 2006 gemaakt heeft en waarschijnlijk ook zijn sporen gaat nalaten in 2007 met die D12 versie die er nog aan zit te komen
Helaas helemaal dood gedraaid, van hippe club tot apres-skihut overal hoorde je de plaat. Maar juist door idd de plaat van het jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef Xantra het volgende:
Nou, hij is al een tijdje op sommige downloadsites te verkrijgen en ik geloof dat een wereldwijde release geplanned staat voor februari, we wachten af!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, dat duurt ook maar lang! Slam draaide 'm maanden terug al, illegaal dus![]()
Nee, plaat is volgens mij al tijden te krijgen(edit: ahh dit zei HP ookal) ... Ding is toch ookal opgenomen anders kan je em niet draaien ? Zie geen reden waarom dit illegaal isquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, dat duurt ook maar lang! Slam draaide 'm maanden terug al, illegaal dus![]()
Het draaien van een plaat voordat die officieel is uitgebracht kan illegaal zijn, als de platenmaatschappij er geen toestemming voor heeft gegeven. Heeft te maken met auteursrechten enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, plaat is volgens mij al tijden te krijgen(edit: ahh dit zei HP ookal) ... Ding is toch ookal opgenomen anders kan je em niet draaien ? Zie geen reden waarom dit illegaal is
Dus als iets opgenomen is mag je 't altijd spinnen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ding is toch ookal opgenomen anders kan je em niet draaien ? Zie geen reden waarom dit illegaal is
Nee maar tis al tijden te downen en kan me niet voorstellen dat Slam er niet goed over nadenkt. Of ze in het verleden gekke dingen gedaan hebben weet ik niet. Wij zijn geen landelijk radiostation of mis ik iets? Wij doen er moeilijk over omdat andere mensen anders moeilijk gaan doen. Persoonlijk heb ik niks gelezen de afgelopen tijd wat erop wijst dat Slam die plaat niet mag draaien. Zal dus wel goed zittenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dus als iets opgenomen is mag je 't altijd spinnen?![]()
ja die Helsinki hoort er bij mij ook wel in en natuurlijk South-West Sagaquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:30 schreef Veersesmurf het volgende:
de beste plaat van 2006...ik kan er niet echt 1 noemen die er met kop en schouders bovenuit steekt eigenlijk.
Loving Arms, Beauty Hides In The Deep, Can't Sleep, Helsinki Scorchin', Touch Me, Breathe etc. etc.
Hoe kom je bij Arnhem? Das idd een belgische flyer!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef hp22 het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk gaat TiC3 in Arnhem plaatsvinden op 19 mei 2007
[afbeelding]
[afbeelding]
via TA
klopt, had het verkeerd gelezen, iig rond die datum dusquote:Op zondag 31 december 2006 13:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Arnhem? Das idd een belgische flyer!
Das weer heel wat anders dan die van mijquote:Op zondag 31 december 2006 15:41 schreef m-kay het volgende:
Mijn top-10 van 2006:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |