Ja, opzich dan wel weer aardig dattie meedoet aan dit soort dingen. Nooit slecht voor em natuurlijk maar dat Don er ook zat vond ik er tof! Had niet verwacht dat ze laag zoude scoren overigensquote:
wat heeft Don gescoord?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, opzich dan wel weer aardig dattie meedoet aan dit soort dingen. Nooit slecht voor em natuurlijk maar dat Don er ook zat vond ik er tof! Had niet verwacht dat ze laag zoude scoren overigens
Don![]()
[inkop modus]quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:05 schreef Veersesmurf het volgende:
uhm...ja![]()
edit: als we dan toch offtopic bezig zijn: wij hebben geen water meer, waarschijnlijk door de storm![]()
*verwachtte deze reply, maar vond het zo lullig om hem zelf al in te koppenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef Joppy het volgende:
[..]
[inkop modus]
Maak je ook niet vaak mee, geen water in Zeeland door een storm
[/inkopmodus]
Chickiiieeesss!!!!quote:
iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:30 schreef Veersesmurf het volgende:
troost je, alleen de eerste 40 min. waren lekker (vond ik teminste)
als je wilt kan ik je wel een linkje sturen van de ASOT van vandaag (pm enzo)
Hoewel ik deel 1 t/m 282 hier op de server heb staan is dat natuurlijk nooit wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:30 schreef Veersesmurf het volgende:
troost je, alleen de eerste 40 min. waren lekker (vond ik teminste)
als je wilt kan ik je wel een linkje sturen van de ASOT van vandaag (pm enzo)
ASOT komt tegenwoordig toch weer op slam.fm? Of ook nog bij fresh?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hoewel ik deel 1 t/m 282 hier op de server heb staan is dat natuurlijk nooit weg
Maar sinds wanneer zendt Fresh ASoT niet meer uit? Of zat Armin ook vast door de storm?
Komt me niet bekend voor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef Parafernalia het volgende:
hoe heet dit nummer?
geen trance meer progressive
Vanaf 6 april las ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:56 schreef m-kay het volgende:
[..]
ASOT komt tegenwoordig toch weer op slam.fm? Of ook nog bij fresh?
Hmm, vaag dan. Naja, binnenslurpen dan maar. Of niet, zo speciaal is het tegenwoordig niet meer.quote:
Ben benieuwd! GDJB is eigenlijk altijd wel goedquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:28 schreef jackson het volgende:
Ik kan iedereen GDJB aanraden... dikke mix van Wippenberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |