tuurlijk zijn er nog kaarten! tenminste...dat hoop ik, want ik wacht nog ff met aanschaffenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar TE... Zijn er uberhaupt nog kaarten?
Mee eens. Ik mis vooral Above & Beyond, wanneer zijn die nou weer eens van plan naar Nederland te komen?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
Line-up is goed maar niet zo geweldig als vorig jaar vind ik.
Juist meisje!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:52 schreef Tomaz het volgende:
Er zijn vast betere opties dan TE!
Nou, ik mis A&B niet alhoewel deze mannen heeeeeeeeeeeel dik bezig waren vorig jaar. Ik mis vooral de Armada Stage en dan met name Perry. De mainstage was toch weinig bijzonders vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef DreamAway het volgende:
Mee eens. Ik mis vooral Above & Beyond, wanneer zijn die nou weer eens van plan naar Nederland te komen?!
Perry! Nog nooit zo los gegaan na slechts 45min op een feest te zijn, aftermathquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, ik mis A&B niet alhoewel deze mannen heeeeeeeeeeeel dik bezig waren vorig jaar. Ik mis vooral de Armada Stage en dan met name Perry. De mainstage was toch weinig bijzonders vorig jaar.
Ik welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef hp22 het volgende:
[..]
Perry! Nog nooit zo los gegaan na slechts 45min op een feest te zijn, aftermath
*hier moest ik ff om lachenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Op 5 januari komt Andy Moor Vs Orkidea - yearzero uit![]()
Zo vroeg in het jaar al zo'n lekkere plaat!
Dekay was voor mij de held toen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, ik mis A&B niet alhoewel deze mannen heeeeeeeeeeeel dik bezig waren vorig jaar. Ik mis vooral de Armada Stage en dan met name Perry. De mainstage was toch weinig bijzonders vorig jaar.
Huilmoment (in negatieve zin): Even kijken hoe Armin draait (sowieso stom)... *loop loop loop* .. ahhh, grafherrie.. nou volgende plaat maar afwachten. Toen draaide hij volgens mij Simon Patterson met F16, ultieme bagger dus... terug naar Armada *loop loop loop*. Komt user Tomaz naar me toe "Judge draaide net On the Run".
*zucht
*huil
Nou... ik stond niet op de main... ja 5min en die waren goed verrot die 5min. Dekay was ook echt heel tof toenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:40 schreef Xantra het volgende:
[..]
Dekay was voor mij de held toen!![]()
jammer dat iedereen naar main was gegaan voor armin dacht ik, stond ik daar in me uppie op de vette beats van Dekay![]()
Hoe heet die plaat op ongeveer 105 min?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:51 schreef m-kay het volgende:
Over Perry gesproken, hij had een guestmix is TATW 146..
*luistert op nieuwe iPod*
01. Sebastien Leger - Cosmonitequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:47 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Hoe heet die plaat op ongeveer 105 min?![]()
Ik moet ASOT / GDJB nog ff checken. Ben ook benieuw naar de nieuwe ariwave waarmee Armin opendequote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef Veersesmurf het volgende:
ok dan, ik vind die plaat echt enorm gaaf![]()
en deze plaat werd gisteren in ASOT gedraaid: DYAD10 - Sugar (Sweet Thing) (Tocadisco Remix) daar was ik ook na 1 keer luisteren meteen fan van![]()
Die isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet ASOT / GDJB nog ff checken. Ben ook benieuw naar de nieuwe ariwave waarmee Armin opende![]()
die is iddquote:
x2!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:44 schreef jackson het volgende:
Tcoh stiekem wel een enorme held die man
Slechte smaak ouwequote:Op zondag 14 januari 2007 00:29 schreef FanNa het volgende:
Mijn trance top10:
Trance Top 10
1. Selu Vibra – Devine
2. Gouryella – Ligaya (Airbase Remix)
3. Ferrin and Low – Breeze
4. No Signs 2006 [Ace Da Brain Edition]
5. Rank 1 – Opus 17
6. Rank 1 – Airwave
7. Dumonde Vs. Lange – Memory
8. Gouryella – Walhalla
9. Rank 1 – Symsonic
10. DJ Tiesto – He is a pirate
De trance tussen 1999 en 2004 was echt geweldig. Daarna zijn er niet zoveel goeie meer geweest...
Wat doet suburban train (quote:Op zondag 14 januari 2007 00:29 schreef FanNa het volgende:
De trance tussen 1999 en 2004 was echt geweldig. Daarna zijn er niet zoveel goeie meer geweest...
Verschil moet er zijn.quote:
er zijn 100en betere platen uit die tijdquote:Op zondag 14 januari 2007 00:29 schreef FanNa het volgende:
Mijn trance top10:
Trance Top 10
1. Selu Vibra – Devine
2. Gouryella – Ligaya (Airbase Remix)
3. Ferrin and Low – Breeze
4. No Signs 2006 [Ace Da Brain Edition]
5. Rank 1 – Opus 17
6. Rank 1 – Airwave
7. Dumonde Vs. Lange – Memory
8. Gouryella – Walhalla
9. Rank 1 – Symsonic
10. DJ Tiesto – He is a pirate
yeps vet, volgens mij hebben we het er twee maanden geleden over gehadquote:Op maandag 15 januari 2007 10:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
Henrik Schwarz & Ame & Dixon - Where We At (v1)
Damn, kinders... jullie kennen 'm allemaal zeker al; maar wat een deun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |