Dat gehang bij die stal met z'n handen diep in zijn zakken ? Ja inderdaad een heeeeel ander persoon.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.... ik zie het anders. Als Bart bij Lesley is zie ik een totaal ander persoon.
Zodra hij weer in het huis is met 7 mensen die hij eigenlijk helemaal niet mag, verandert er iets.
Dat is dan weer wel zo inderdaad. Ik moet ook nog zien of het buiten het huis net zo heftig is als nu, maar alles wijst erop dat dat wel zo is.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedereen denkt na 3 maanden dat iemand de liefde van zijn leven is, dat het dat in 99% van de gevallen niet is is een ander verhaal
Je zít niet eens in het huis, liefje!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan: Als zij de liefde van zijn leven is, was ik al lang uit het huis gegaan
Nee, we zijn het wel eens over Bart en Lesley, alleen ben jij romantischer dan ikquote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie het wel zo. Zonder enige twijfels zelfs. Maar dan zijn we het opnieuw een keer niet eens.
Gebeurt steeds vaker de laatste tijd.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:34 schreef demins het volgende:
[..]
Je zít niet eens in het huis, liefje!![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef Kaleddis het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Psies....Het komt hem wel goed uit, hoor....De CP's stromen binnen met dat gezwijmel....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan: Als zij de liefde van zijn leven is, was ik al lang uit het huis gegaan
Geniet er maar vanquote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
En nu ga ik het even voor de redactie opnemen ( sorry). Maar dit is de 1e keer dat DGK wordt gemaakt. Ok, er zitten veel rare dingen in, fouten, fakes etc. Maar ik vind het super dat wij er van mee mogen genieten hoe een programma gemaakt wordt. En zien dat er wordt geworsteld met het format.
Maak daar 100% van!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedereen denkt na 3 maanden dat iemand de liefde van zijn leven is, dat het dat in 99% van de gevallen niet is is een ander verhaal
Eensh... ! Ik hoop ook dat ze inzien dat hoe eerlijker ze zijn.. hoe beter ( Wij vallen ze niet aan op een foutje... we willen echter wel graag alles weten) Denk persoonlijk dat dat ook beter scoort, en dat daardoor streamen nog weleens beter kan gaan bekeken worden in de toekomst dan de daadwerkelijke uitzendingen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
En nu ga ik het even voor de redactie opnemen ( sorry). Maar dit is de 1e keer dat DGK wordt gemaakt. Ok, er zitten veel rare dingen in, fouten, fakes etc. Maar ik vind het super dat wij er van mee mogen genieten hoe een programma gemaakt wordt. En zien dat er wordt geworsteld met het format.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geniet er maar van...dit programma haalt de zomer niet!
Liefde van zijn leven???quote:Op donderdag 21 december 2006 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet uit te leggen. Het is wel duidelijk. Maar hopen dat de liefde van zijn leven (want dat is Lesley) er een einde aan maakt gaat mij in ieder geval veel te ver. Zó erg is hij nou ook weer niet dat je hoopt dat zijn leven in duigen valt.
na 1 dag alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |