Doet ie ook nog een goede daad. Kan Bart met O&N en bij Mamma zijn EN bij Lesley en bij wie hij ook wil.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:13 schreef bosb het volgende:
Ja of Huub moet nog even een flink scherpe opmerking maken.....
Bart luistert niet naar Huub!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:13 schreef bosb het volgende:
Ja of Huub moet nog even een flink scherpe opmerking maken.....
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:15 schreef Black_king het volgende:
Hé was dat de regisseuse ?
In Belgie is kerstmis 50 jaar later!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:18 schreef bosb het volgende:
Haha : Bart over het belgische bandje: "ze konden in Nederland niemand meer krijgen"
Dat vind ik zelf dan weer een trieste reactie, maar goed.... Ik bedoel, waarom zou je zoiets in vredesnaam willen?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Lesley morgen zal zijn door hem de bons te geven!
Nou ja, zoals hierboven ook al aangegeven wordt. Het kan er bij mij niet in dat iemand 24h lang een rol speelt. Een deel wat je ziet is dus de ware Bart. Dat gun ik Lesley niet. (Is wel het woord van de avond he...)quote:Op donderdag 21 december 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf dan weer een trieste reactie, maar goed.... Ik bedoel, waarom zou je zoiets in vredesnaam willen?
Het wordt pas triest als zoets dan ook nog uitgelegd moet worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf dan weer een trieste reactie, maar goed.... Ik bedoel, waarom zou je zoiets in vredesnaam willen?
Leedvermaak ........of zoiets.....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben samen afgesproken dat ze zich totaal niets aantrekt van wat ze in het huis ziet gebeuren omdat het echt allemaal een spel is.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het moet voor Lesley toch ook een soort anti-reclame worden om met die brallende totaal misplaatst arrogante wannabe geassocieerd te worden??
Wegschoppen die gast, en hard wegrennen nu het nog kan!
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:23 schreef bosb het volgende:
De belgen moeten even het bandje omdraaien
en terechtquote:Op donderdag 21 december 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben samen afgesproken dat ze zich totaal niets aantrekt van wat ze in het huis ziet gebeuren omdat het echt allemaal een spel is.
Je hoeft het ook niet uit te leggen. Het is wel duidelijk. Maar hopen dat de liefde van zijn leven (want dat is Lesley) er een einde aan maakt gaat mij in ieder geval veel te ver. Zó erg is hij nou ook weer niet dat je hoopt dat zijn leven in duigen valt.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het wordt pas triest als zoets dan ook nog uitgelegd moet worden.
BTW ieder zijn eigen voorkeur okay? dankjewel!
Edit: Gevonden !quote:Op donderdag 21 december 2006 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Brian gebleven eigenlijk ?
Die staat achter natasia maar is stiekem kleiner dan natasiaquote:Op donderdag 21 december 2006 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Brian gebleven eigenlijk ?
Ja en daar geloof ik dus geen moer van. Wat je net heb gezien van Bart was echt niet alleen spel, hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben samen afgesproken dat ze zich totaal niets aantrekt van wat ze in het huis ziet gebeuren omdat het echt allemaal een spel is.
Give me the five !!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het wordt pas triest als zoets dan ook nog uitgelegd moet worden.
BTW ieder zijn eigen voorkeur okay? dankjewel!
Geen idquote:Op donderdag 21 december 2006 21:26 schreef avonne het volgende:
weten we al hoe het orkest heet?
[afbeelding]
zwaar playback.. ze hebben niet eens de moeite genomen om de keys te voorzien van stroomquote:Op donderdag 21 december 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Is dus gigantisch playback wat zicjh nu in de tuin afspeelt? Of liep de band niet vast net toen ze overnieuw moesten beginnen?
Adia Classic orkestquote:Op donderdag 21 december 2006 21:26 schreef avonne het volgende:
weten we al hoe het orkest heet?
[afbeelding]
Je bent al weer vroeg aan de drank!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet uit te leggen. Het is wel duidelijk. Maar hopen dat de liefde van zijn leven (want dat is Lesley) er een einde aan maakt gaat mij in ieder geval veel te ver. Zó erg is hij nou ook weer niet dat je hoopt dat zijn leven in duigen valt.
Zal wel voor de opnames zijn......quote:Op donderdag 21 december 2006 21:25 schreef bosb het volgende:
lol, ze kunnen maar 1 nummer. Hoe zou het nieuwe album dan klinken??
Liefde van zijn leven...... Ja hoor, nu ben je toch een beetje té romantisch....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet uit te leggen. Het is wel duidelijk. Maar hopen dat de liefde van zijn leven (want dat is Lesley) er een einde aan maakt gaat mij in ieder geval veel te ver. Zó erg is hij nou ook weer niet dat je hoopt dat zijn leven in duigen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |