In het begin keek ik graag naar bart en lesley, zodra lesley er was keek ik de streams.
Sinds NL in het huis is, is er een hele boel veranderd voornamelijk in het gedrag van bart.
Een ingenomen arrgant mannetje, waar ik me aan de dag meer irriteer.
Dat hij verliefd is geworden op lesley is mooi maar ook lastig, maar meneertje vind dat hij privileges heeft, iedereen moet contactpunten inleveren voor bezoek, bart niet, dat hij lesley ziet tijdens de rijlessen is oke, maar als hij haar met kert of oudjaar wil zien, dan zouden de regels moeten gelden die voor iedereen gelden. Meneer krijgt zijn zin niet, en de bom barst, en vind dat hij benadeelt word, terwijl de anderen benadeelt worden en niet meneer bartje.
Ik snap werkelijk niet waar hij opeens de arogantie vandaan haalt, (misschien van NL geleerd ?) maar ik denk dat de DGK redactie dan zo fair moet zijn om 1 lijn te trekken tov alle bewoners, en dat dus ook voor bart dezelfde regels gelden.
Ook het lesgeven van lesley vind ik er storens want ze keuvelt meer dan dat ze op de ruiters let, zit er iemand op het paard dan hoort ze in de bak te staan en les te geven, daarna half uurtje aandacht voor bart en dan pleite.
Óok het gedrag naar huub toe is niet fair, ja oke misschien had huub bepaalde sneren verdient door zijn gedrag maar dan nog bestaan er fatsoensnormen. En behoor je iedereen met respect te behandelen ook al heb je niks met degene.
Bart wilde Nl er toch ook uit hebben na dat drankgebeuren, hij gaf zijn woord nog aan natas weinig meer van te merken.
Nee, ik heb geen goed woord meer over voor arogante bartje, die nu al denkt eigenaar van de villa te zijn, ik hoop echt dat hij weer de oude bart word die hij in het begin was, maar vraag me af of dat spel was en dat dit de "echte" bart is die we zien.
In het begin had ik een hekel aan natas, maar wat voor vage dingen ze soms ook doet, ze blijft eerlijk.
sorry voor mijn relaas, maar na de discussie bij het eten wilde ik het toch even kwijt
![]()
Want ik heb echt met mijn bek vol tanden gekeken naar die discussie, en die was echt tenenkrommend. (zou hij nou echt een bord voor zijn kop hebben)