Eh, is de beslissing nu definitief? Of krijgt hij nog een kans om ze over te halen?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou nee hoor... Dat belissen ze zelf.
Joh, door Bart................... dat stelt niks voorquote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef demins het volgende:
Natasia glimt nog steeds van trots dat ze tot de beste ouder (van het land lijkt het wel...) is uitgeroepen!![]()
En ik denk: eigen schuld, dikke bult!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet meer, maar ik denk echt dat hij nu denkt: "Waarom gunnen ze me dit in vredesnaam niet terwijl er geen nadeel voor hun is? Dan moeten ze me wel heel diep haten"
's Goed, als je dat vega-hapje van Nena maar voor mij overlaat. Ben niet vegatarisch, maar het klonk verdomd lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik sla alleen de lever graag over
Op zich is het ook wel sneu voor hem want je ziet dat hij in de aanwezigheid van Lesley erg onzeker is...helemaal nu ze al meerdere keren lopen piepen dat het geen ideale situatie is waarin ze zich bevinden...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart echt denkt: Hoe dúrven ze me dit te weigeren. Mij! Bart!
Verbaast me niets. Natasia dacht ook dat haar liedje voor Wilgo vast de hele wereld over zou gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef demins het volgende:
Natasia glimt nog steeds van trots dat ze tot de beste ouder (van het land lijkt het wel...) is uitgeroepen!![]()
Ach man, voor haar betekent het gewoon veel, zeker uit de mond van Bart.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef demins het volgende:
Denk ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
En ik denk: eigen schuld, dikke bult!
Ik heb dat klote nummer nog steeds in mn hoofdquote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Natasia dacht ook dat haar liedje voor Wilgo vast de hele wereld over zou gaan.
ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat klote nummer nog steeds in mn hoofd![]()
Dat is wat anders. Die relatie had zich afgespeeld binnen de kleine wereld die de gouden kooi heet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog belangrijker: wat als Bart een heftige relatie had gekregen met Nena? Zouden ze dan niet meer samen in 1 kamer mogen zijn ofzo? Of zouden ze dan ook CP moeten betalen?
Nou, dat filmpje heeft iedereen met een internetaansluiting bereikt en in tranen gebracht!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Natasia dacht ook dat haar liedje voor Wilgo vast de hele wereld over zou gaan.
Jij denkt net als Natasia dat Bart het meent!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ach man, voor haar betekent het gewoon veel, zeker uit de mond van Bart.
Ook dat zie ik anders. Lesley is onderdeel van het programma, net als de 8 bewoners. Dus als er tussen die mensen een relatie ontstaat, dan is dat nou eenmaal zo. Ik zie dan geen verschil of het een medebewoner is of een paardenmeisje.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Die relatie had zich afgespeeld binnen de kleine wereld die de gouden kooi heet.
Lesley is een buitenstaander.
je betaalt personeel niet om te kletsen en een glaasje mee te drinken.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vnd je dat zelf ook niet flauwekul eigenlijk? Iedereen kan toch een relaltie met iemand van het personeel beginnen?
En nog belangrijker: wat als Bart een heftige relatie had gekregen met Nena? Zouden ze dan niet meer samen in 1 kamer mogen zijn ofzo? Of zouden ze dan ook CP moeten betalen?
Natasia had gelijk door dat het bullshit was, anders had ze wel overmate ontroerd gereageerd en hem om de hals gevlogen met tranen in haar ogen en dat is mij ontgaan...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Jij denkt net als Natasia dat Bart het meent!![]()
Idd... tranen van ellende. Maar dat bedoelde jij ook hoop ik?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:16 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, dat filmpje heeft iedereen met een internetaansluiting bereikt en in tranen gebracht!![]()
Heb je mij horen zeggen dat ik het geloof?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
OK, Bart is de eikel van de week, maar dit compliment aan Nataasia was toch een subliem staaltje subtiel cynisme.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Reken maar!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd... tranen van ellende. Maar dat bedoelde jij ook hoop ik?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
ho stop hu
brian en nena is bv een ander verhaal aangezien hun beide bewoners zijn.
anderen moeten zuur "verdiende" punten inleveren voor een bezoek en bart niet, dat vind ik niet eerlijk, want dat is eigenlijk soort van voortrekken.
als lesley een bewoner was geweest had je mij niet gehoord, maar je bent toch wel met me eens dat dit erg oneerlijk is ten opzichte van de anderen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |