Zeker, als ze het goed uitwerken kan het fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Too Human, lijkt mij nog steeds een topper.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb mijn xbox360 net verkocht![]()
ik ga hem wel missen denk
hij wordt begin februari opgehaald![]()
en dan in maart , PS3![]()
![]()
Dus je weet niet hoe je reviews moet schrijven? Call of Duty 3 moet met hoofdletters.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer aandacht besteed aan het spelen van call of duty 3 dan de review schrijven![]()
Ik wil bij deze zeggen dat ik 14 jaar oud ben.quote:
Ik durf bijna te wedden dat de PS3 niet in maart uit gaat komen.. gezien de nog veel te grote tekorten in USA en Japan. Ik zie het zelfs wel gebeuren dat Sony hem eerst uitsteld naar juli/augustus, en uiteindelijk besluit hem toch in oktober te releasen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb mijn xbox360 net verkocht![]()
ik ga hem wel missen denk
hij wordt begin februari opgehaald![]()
en dan in maart , PS3![]()
![]()
je kan zelf zoeken naar custom matches en kan je kiezen hie lang ze minimaal moeten durenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Vanmiddag GOW gehaald, maar ik vind de multiplayer een beetje tegenvallen
Alleen maar hele korte matches van 1 minuutje ofzo.
En dan zoek ik een custom match uit, en kan ik negen van de tien keer niet verbinden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je kan zelf zoeken naar custom matches en kan je kiezen hie lang ze minimaal moeten duren
moet je ook bijna direct op eentje klikken als die lijst er staat en niet eerst ff wachten want dan zitten die matches al volquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dan zoek ik een custom match uit, en kan ik negen van de tien keer niet verbinden.![]()
![]()
Heb je wel gelijk in ja! Alleen MP trekt mij zowiezo nooit heel erg doe mij maar Co-op of iets met een echt doel!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:47 schreef Heintje het volgende:
De MP is geweldig. Maar je moet het wel een tijdje spelen wil je er de pracht van inzien. En het is ook eecht een spel waar je beter in wordt na een tijdje spelen. Ik speel het nou al meer dan een maand en ik moet nog steeds dingen leren.
Ik vind het alles, MP is heerlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
GOW MP doet het het ook niet voor mij! Ik vind het nix!
Heintje is de man van de Achievmentsquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Voor heintje heeft het ook een doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |