Dat zal best, mijne heeft dat ook en die heb ik bedacht toen ik 13 was en voor t eerst een paspoort kreegquote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die een streep onder hun naam zetten zijn onzeker.
bij je volgende paspoortquote:Op donderdag 21 december 2006 19:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat zal best, mijne heeft dat ook en die heb ik bedacht toen ik 13 was en voor t eerst een paspoort kreeg![]()
Mag je dat eigenlijk zomaar veranderen, je handtekening?
Mijn handtekening zonder streep is gewoon mn naam.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef _Floddertje_ het volgende:
Een handtekening zonder streep eronder is gewoon niet af
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Die van mij is iets gecompliceerder
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
je zou een cursus handschriftlezen moeten doen.
mensen die een streep onder hun naam zetten zijn onzeker.
kansloos.quote:
je háát jezelf.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef SweetLittleRamona het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat ik m'n naam aan het doorkrassen ben...
Wat betekent dat dan volgens jou?
Persoonlijk vind ik een streep juist goed, staat wel chique. Zette ik maar een streep...
orly? gezocht...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef roque79 het volgende:
ik houd juist erg veel van mezelfzoveel dat ik iemand heb gezocht om me te vermenigvuldigen
2 strepen met zo'n dingetje erdoorheen #quote:
doe hem net als de mijne eens op paint, met dat kloterige potloodje dat nooit doet wat je wilt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 strepen met zo'n dingetje erdoorheen #
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe hem net als de mijne eens op paint, met dat kloterige potloodje dat nooit doet wat je wilt.
wow!quote:
Dat paint werd niksquote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wow!
die van mij ziet er ook beter uit zonder paint.![]()
bij mij ook nietquote:
je bedoeld dat de lus een streep onder je naam zet?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Mijn handtekening eindigt in een gewoone "r", dan kun je daar zo lekker aan zwiepen, alsof je aan het vliegvissen bent.
eerder naar ttk...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef buzzer het volgende:
---> KLB
Náh.... wat verbeterpuntjes, maar je moet niet overdrijven hoorquote:
Precies!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
In de tijd dat ik een handtekening moest kiezen kwam ik niet verder dan mijn voorletter, achternaam en een streep eronder die er inderdaad de helft van de tijd doorheen gaat
Waarschijnlijk is mijn handschrift wel veranderd maar de essentie van mijn handtekening is nog het zelfde
Inderdaad.quote:
Lijkt meer op iemand die door de wc is gezaktquote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die van mij is op het eerste gezicht een w, maar dan een ronde w, met de linkerpunt wat verlengd. Als je beter kijkt zie je dat het een w kan zijn (Eerste letter van mijn achternaam) maar ook een C (Christiaan doh) en v (doopnaam). Dan nog wat gestreep erdoorheen, zo dus, maar dan in het echt wat mooier:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:42 schreef tuvokki het volgende:
Ik vind het wel iets hebben die streep. Als ik een handtekening zet is het meestal omdat ik iets bezegel (ik ben nu eenmaal geen popidool) en dan zijn de streep en punt definitief. Bij het zetten van de punt heb ik ook de neiging om te roepen: "That's it!"
[afbeelding]
Die is wel heel erg...Maar denk dat dat niet aan jou ligt...quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies!
Voorletter (soms de C. erbij, voor de vorm), dan achternaam er doorheenkrabbelen, en afsluiten met een malle zwieper, die dwars door alles heen gaat.
Zoiets als dit:
[afbeelding]
Maar dan nog verdrietiger.
Dat lijken wel twee billen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die van mij is op het eerste gezicht een w, maar dan een ronde w, met de linkerpunt wat verlengd. Als je beter kijkt zie je dat het een w kan zijn (Eerste letter van mijn achternaam) maar ook een C (Christiaan doh) en v (doopnaam). Dan nog wat gestreep erdoorheen, zo dus, maar dan in het echt wat mooier:
[afbeelding]
Waarschijnlijk ben je daniemand die eenzaam is en zichzelf op sluit in zijn eigen gedachten, of een jihad figuur die het liefst meerdere zelfmoordaanslagen zou plegen. Ofzoiets ...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:57 schreef Verbal het volgende:
...en als je een soort cirkel om je handtekening zet, die ahw uitloopt in een streep eronder?
V.
Ik denk het ook, ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:13 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je daniemand die eenzaam is en zichzelf op sluit in zijn eigen gedachten, of een jihad figuur die het liefst meerdere zelfmoordaanslagen zou plegen. Ofzoiets ...
En als je een streep door je naam zet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:57 schreef Verbal het volgende:
...en als je een soort cirkel om je handtekening zet, die ahw uitloopt in een streep eronder?
V.
Dan heb je een suïcidale persoonlijkheid. Zie: Grafologie als exacte wetenschap: theorie en methoden. Derde, geheel herziene editie, Leiden 2005 (Academische Pers), p. 56 e.v.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als je een streep door je naam zet?
Ik heb geen idee... is dat een suggestie of een vraag?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als je een streep door je naam zet?
Het kostte mij jarenlang telkens absurd veel tijd om de nogal ingewikkelde handtekening die ik als kind had bedacht op papier te krijgen. Dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:29 schreef angelfist het volgende:
Maar hoe zit het dan, als je op je dertiende je handtekening hebt verzonnen, hij verandert natuurlijk wel, maar de hoofdlijnen blijven hetzelfde.
Ik heb er een krabbeltje in zitten, dat ik niet kan veranderen, omdat het dan een heel andere handtekening wordt, terwijl ik hem nu niet meer zo zou bedenken.
(zoals ik al zei, nu is hij niet meer leesbaar, dat was hij toen wel, maar dat krabbeltje blijft hetzelfde.)
Nou ja, je zit er natuurlijk niet verplicht aan vast voor de rest van je leven, maar als men voor de een of andere transactie je handtekening verifieert en het blijkt niet te kloppen is dat vervelend.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:08 schreef Repeat het volgende:
je kan je handtekening op ieder moment compleet aanpassen hoor, geen probleem.
ja je moet het ook niet gaan veranderen vlak voordat je iets gaat kopen met je creditcardquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nou ja, je zit er natuurlijk niet verplicht aan vast voor de rest van je leven, maar als men voor de een of andere transactie je handtekening verifieert en het blijkt niet te kloppen is dat vervelend.
ias dit een reactie op het 'uit gewoonte'-argument en/of voorbeeld?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:08 schreef Repeat het volgende:
je kan je handtekening op ieder moment compleet aanpassen hoor, geen probleem.
Alleen gisteren? Ik heb dat wel vaker. Als men goed gaat kijken is er zelfs uit de handtekening te halen hoe ik me voel op het moment.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest gisteren een aantal maal achter elkaar mijn handtekening zetten en het viel me op dat het elke keer anders was....maar wel elke keer met streep. Eronder, niet erdoor.
Die streep zorgt voor continuïteit hè...quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest gisteren een aantal maal achter elkaar mijn handtekening zetten en het viel me op dat het elke keer anders was....maar wel elke keer met streep. Eronder, niet erdoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |