Iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Volgend jaar dus alweer de laatste...
Ik zal het uitkomen van nieuwe HP-boeken gaan missen.
Als je de nederlandse versie leest moet je ook Gruzielementen zeggenquote:Op maandag 25 december 2006 23:20 schreef poon het volgende:
(met de gebruikelijke shit, nieuwe leraar vtzk, zwerkbal -ik lees de ned. versie- enz enz) Ondertussen worden de horcruxen gevonden of iig waar ze te vinden zijn.
Ja okee dit is het slechtste woord ooitquote:Op dinsdag 26 december 2006 08:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je de nederlandse versie leest moet je ook Gruzielementen zeggen
We hebben de vakantie nog! Rowling is er nooit vies van geweest die uitgebreid te beschrijven, dus dan kan er best wel een trip naar Godric's Hollow ingepropt wordenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ook het idee dat het verhaal zich voor een groot deel afspeelt in en rond Hogwarts. Ik hoop het in ieder geval. Wat overigens niet hoeft te betekenen dat hij weer voltijd student wordt.
Meh, ik zou het 't leukst vinden als Snape gewoon zo'n loner blijkt te zijn, niet met Voldie of met Harry affiliated.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:59 schreef Patch het volgende:
Ik hoop dat Dumbledore dood is en Snape gewoon slecht.
Iedere andere uitkomst zou een teleurstelling zijn...
'quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:19 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb een Hermione Granger opblaaspop.
Ik vind het anders best goed gevonden, het is niet eenvoudig om het goed te vertalen en Gruzielementen vind ik best origineel....quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja okee dit is het slechtste woord ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |