Jij hebt zo een diertje al als huisdier danquote:Op donderdag 21 december 2006 14:20 schreef Ticootje het volgende:
pinguins stinken wel heel erg!!!
zo bedoel ik het niet, dat gaat natuurlijk nooit lukken in een normaal huishouden. En honden leefde vroeger ook in bossen met soort genoten, en die leven nu ook gewoon thuis binnen bij mensen. die vergelijking probeer ik te maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef kniertjeh het volgende:
Goeie vraag...
Als je in huis wat ijsschotsen heb, een oceaan met flink vis en je geeft het beest een soortgenoot voor de gezelligheid moet het lukken...
Ben je serieus dat je dat wilt?
neequote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef tha_rizzo het volgende:
je hebt happy feet gezien in de bios?
Ergens in het zuiden van Afrika en/of Amerika leven ook pinguïns en daar heb je geen ijs.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef kniertjeh het volgende:
Goeie vraag...
Als je in huis wat ijsschotsen heb, een oceaan met flink vis en je geeft het beest een soortgenoot voor de gezelligheid moet het lukken...
Ben je serieus dat je dat wilt?
als of een pinguin persee kou nodig heeft. een kameel kan bijvoorbeeld ook leven bij vries tempraturen ter vergelijking.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil al jaren een pinguin
Als je een ruime koelkast hebt moet het best haalbaar zijn
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ergens in het zuiden van Afrika en/of Amerika leven ook pinguïns en daar heb je geen ijs.
http://www.zoo-emmen.nl/nl/dierenpark/spreekbeurt_pinguin.htmquote:De meeste mensen denken dat pinguïns alleen in koude gebieden leven. Dat is niet helemaal waar. De meeste pinguïns leven in de buurt van de Zuidpool (Antarctica). Maar sommige pinguïns leven in warmere gebieden. Zoals Australië, Zuid-Afrika en Zuid-Amerika. Of bijvoorbeeld de Galapagoseilanden. De gebieden waar pinguïns leven bestaan uit zeewater, rotsen, eilanden en kusten. In de koude gebieden ligt ook ijs.
Rare opvatting, pinguins en ijs... er leven ook pinguins in Australie en Nieuw Zeeland, die zien ook niet heel erg vaak ijs... die één op één relatie is voor peuters en kleuters gelegd, maar staat ver van de realiteit...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ergens in het zuiden van Afrika en/of Amerika leven ook pinguïns en daar heb je geen ijs.
hier in de dierentuinen ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Nee. Een pinguin is namelijk een waterdier.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef Apekoek het volgende:
allemaal interessant, maar kan ik nou theoretisch thuis in mijn warme huis zo'n diertje onderhouden?
Ja hoor theoretisch kan dat.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef Apekoek het volgende:
allemaal interessant, maar kan ik nou theoretisch thuis in mijn warme huis zo'n diertje onderhouden?
een goudvis ook...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Een pinguin is namelijk een waterdier.
je vroeg toch of een normaal mens een pinguin kan geven , in je rijtjeshuis, wat een pinguin nodig heeft?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef Apekoek het volgende:
Een cavia is van origine een exotisch dierquote:Op donderdag 21 december 2006 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
Het houden van exotische dieren is in ons land nog steeds niet verboden, geloof ik.
Theoretisch gezien kan bijna alles.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef Apekoek het volgende:
Zal de kat schrikkenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel plezier met het in een aquarium proppen van een vogel van 10 kilo
Heb jij een neusbeertje te koopquote:Op donderdag 21 december 2006 14:36 schreef angelfist het volgende:
Weet niet of het mag, maar heb je misschien interesse in een neusbeertje?(die mag je hier in elk geval houden)
[afbeelding]
Nee, verbaasde me erover dat dat mag...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:49 schreef mark_82 het volgende:
[..]
Heb jij een neusbeertje te koop![]()
drogreden, een hond heeft inprincipe ook een bos nodig en soortgenoten nodig zoals dat eerst in de natuur dat bedoeld had. een hond heeft ook mij en mijn achtertuin niet nodig.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
je vroeg toch of een normaal mens een pinguin kan geven , in je rijtjeshuis, wat een pinguin nodig heeft?
nee, dus, dat kan je niet, want een pinguin heeft pinguins nodig, niet jou en niet je achtertuin, maar de ruimte op land en in het water.
waar heeft hij water voor nodig als ik hem voldoende eten/vis en drinken geef?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Een pinguin is namelijk een waterdier.
Tja, als je een pinguin van jongs af aan hebt kan ie wellicht wel zo 'groeien' zeg maar.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
drogreden, een hond heeft inprincipe ook een bos nodig en soortgenoten nodig zoals dat eerst in de natuur dat bedoeld had. een hond heeft ook mij en mijn achtertuin niet nodig.
Om te zwemmen en zo voldoende lichaamsbeweging te krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
waar heeft hij water voor nodig als ik hem voldoende eten/vis en drinken geef?
Een mens kan ook overleven in water, dat wil echter niet zeggen dat je een mens zijn leven lang in een bak water kan houden.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
geloof me een mens altijd in het water komt echt niet goed, huid gaat los weken en dergelijke. een pinguin wordt op het land lichamelijk niet minder van.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een mens kan ook overleven in water, dat wil echter niet zeggen dat je een mens zijn leven lang in een bak water kan houden.
Mensen zijn landdieren. Pinguins zijn waterdieren.
dat ligt eraan wat voor vis je geeft en of de pinguin daar genoeg vocht uithaalt. Uiteraard moettie ook een groot bassin om in te zwemmen, ik geloof nooit dat ze genoegen nemen met een vijvertje of een badkuipquote:Op donderdag 21 december 2006 14:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
geloof me een mens altijd in het water komt echt niet goed, huid gaat los weken en dergelijke. een pinguin wordt op het land lichamelijk niet minder van.
dit bedoel ik dus, dan moet er toch geen problemen zijn? dan weet zo'n beest toch niet beter?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, als je een pinguin van jongs af aan hebt kan ie wellicht wel zo 'groeien' zeg maar.
Wat een nondiscussie trouwensquote:Op donderdag 21 december 2006 15:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus, dan moet er toch geen problemen zijn? dan weet zo'n beest toch niet beter?
HO wacht. Over het water-gedeelte weet ik dat niet. Een vis kan immers ook niet zonder water, ook al zou je hem van jongs af aan op het droge leggen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus, dan moet er toch geen problemen zijn? dan weet zo'n beest toch niet beter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |