Jij hebt zo een diertje al als huisdier danquote:Op donderdag 21 december 2006 14:20 schreef Ticootje het volgende:
pinguins stinken wel heel erg!!!
zo bedoel ik het niet, dat gaat natuurlijk nooit lukken in een normaal huishouden. En honden leefde vroeger ook in bossen met soort genoten, en die leven nu ook gewoon thuis binnen bij mensen. die vergelijking probeer ik te maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef kniertjeh het volgende:
Goeie vraag...
Als je in huis wat ijsschotsen heb, een oceaan met flink vis en je geeft het beest een soortgenoot voor de gezelligheid moet het lukken...
Ben je serieus dat je dat wilt?
neequote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef tha_rizzo het volgende:
je hebt happy feet gezien in de bios?
Ergens in het zuiden van Afrika en/of Amerika leven ook pinguïns en daar heb je geen ijs.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef kniertjeh het volgende:
Goeie vraag...
Als je in huis wat ijsschotsen heb, een oceaan met flink vis en je geeft het beest een soortgenoot voor de gezelligheid moet het lukken...
Ben je serieus dat je dat wilt?
als of een pinguin persee kou nodig heeft. een kameel kan bijvoorbeeld ook leven bij vries tempraturen ter vergelijking.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil al jaren een pinguin
Als je een ruime koelkast hebt moet het best haalbaar zijn
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ergens in het zuiden van Afrika en/of Amerika leven ook pinguïns en daar heb je geen ijs.
http://www.zoo-emmen.nl/nl/dierenpark/spreekbeurt_pinguin.htmquote:De meeste mensen denken dat pinguïns alleen in koude gebieden leven. Dat is niet helemaal waar. De meeste pinguïns leven in de buurt van de Zuidpool (Antarctica). Maar sommige pinguïns leven in warmere gebieden. Zoals Australië, Zuid-Afrika en Zuid-Amerika. Of bijvoorbeeld de Galapagoseilanden. De gebieden waar pinguïns leven bestaan uit zeewater, rotsen, eilanden en kusten. In de koude gebieden ligt ook ijs.
Rare opvatting, pinguins en ijs... er leven ook pinguins in Australie en Nieuw Zeeland, die zien ook niet heel erg vaak ijs... die één op één relatie is voor peuters en kleuters gelegd, maar staat ver van de realiteit...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ergens in het zuiden van Afrika en/of Amerika leven ook pinguïns en daar heb je geen ijs.
hier in de dierentuinen ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Nee. Een pinguin is namelijk een waterdier.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef Apekoek het volgende:
allemaal interessant, maar kan ik nou theoretisch thuis in mijn warme huis zo'n diertje onderhouden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |