quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef tonks het volgende:
Aha! dit topic doet mij denken aan shakespear
dankje, ik vond het zelf ook al een sterke OPquote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef tonks het volgende:
Aha! dit topic doet mij denken aan shakespeare
Harry Mulischquote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef Soli het volgende:
Dus: zeik hier op/over wannabe intellectuelen of offer jezelf als wannabe intellectueel om afgezeken te worden
Ik moest lachen.quote:
En uitgescholden met twee woorden!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Herr_Munk het volgende:
Vroeger werden de intellectuelen gewoon nog keurig netjes gepest!
En onderbroeken over de hoofden getrokken. Wat was het vroeger toch mooi.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:32 schreef gronk het volgende:
[..]
En uitgescholden met twee woorden!
Persoonlijk vond ik het meer Marlowe, maar dat mag evenwel geen naam hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef tonks het volgende:
Aha! dit topic doet mij denken aan shakespeare
U heeft iets tegen Marlowe?quote:
Verrekte rekel!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:32 schreef gronk het volgende:
[..]
En uitgescholden met twee woorden!
Jawel; wannabee intellectuelen zijn intellectuelen (of soms zelfs niet) die té duidelijk laten blijken dát ze intellectueel zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:02 schreef BasEnAad het volgende:
Er is geen verschil tussen intellectuelen en wannabe intellectuelen
Hehe. Jij bent gewoon de fase "het is stoer om af te geven op docenten" nog niet voorbijquote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
Door collumns te schrijven in schookranten en te slijmen bij docenten etc.
Dit riekt naar jaloezie!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
[..]
Jawel; wannabee intellectuelen zijn intellectuelen (of soms zelfs niet) die té duidelijk laten blijken dát ze intellectueel zijn.
Het moet zijn 'wannabe', 'columns' en 'schoolkranten', mijn waarde.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
[..]
Jawel; wannabee intellectuelen zijn intellectuelen (of soms zelfs niet) die té duidelijk laten blijken dát ze intellectueel zijn.
Helaas, ik zal je toch moeten corrigeren, er is geen eenduidigheid in deze.quote:
Ach, welnee. Eenduidigheid genoeg. Die tweede 'e' in het woord is slechts voor de ongeletterden. Zulks is eenvoudig te deduceren door de etymologie van een en ander niet uit het oog te verliezenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helaas, ik zal je toch moeten corrigeren, er is geen eenduidigheid in deze.
Mensen die dom zijn en daarom stoer doenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die slim zijn en daarom stoer doen
Kort samengevat:quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen die dom zijn en daarom stoer doen
![]()
Hij vraagt eromquote:
Serieus op mijn reply reagerenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mensen die dom zijn en daarom stoer doen
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus op mijn reply reageren
Klopt. Het is een beetje komkommertijd hierquote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef Originele_Naam het volgende:
Jij hebt ook niks te doen Catbert
That's right!!! Live that dream!!! You go girl!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Relneger18 het volgende:
Nog erger zijn mensen die DENKEN dat ze alles weten maar waarbij ik dmv een paar woorden hen verbaal de grond in ram.
Doe eens?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Relneger18 het volgende:
Nog erger zijn mensen die DENKEN dat ze alles weten maar waarbij ik dmv een paar woorden hen verbaal de grond in ram.
Ja doe eens, ik denk weet dat ik alles weet, kom maar opquote:
dan moet je wel foute feiten gaan uitkramen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ja doe eens, ik denk weet dat ik alles weet, kom maar op
Die zijn juist leuk! Altijd goed materiaal om mn (ochtend)humeur op af te reageren...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:41 schreef Relneger18 het volgende:
Maarreh; TS; komt jouw plotselinge frustratie over dat soort mensen voort uit een belevenis die je hebt meegemaakt offe?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef Soli het volgende:
of het overmatig gebruiken van spreekwoorden en gezegdes
iehl
gisteren in de kroeg, met zo'n stel ballen van het bestuur van mn studievereniging...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maarreh; TS; komt jouw plotselinge frustratie over dat soort mensen voort uit een belevenis die je hebt meegemaakt offe?
Zo ja: Tell me!![]()
Zoals welke spreekwoorden en triviale feiten?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:56 schreef Soli het volgende:
[..]
gisteren in de kroeg, met zo'n stel ballen van het bestuur van mn studievereniging...
De spreekwoorden en triviale feitjes vlogen me om de oren...
en op zo'n moment ook gewoon mee proberen te praten en dan van die doodse stiltes als je een opmerking maakt
kan ze me niet meer voor de dag halen omdat ik me er zo aan ergerde dat ik ze uit mn geheugen gewist hebquote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Zoals welke spreekwoorden en triviale feiten?
Laat me raden: van die rijmpjes voor simpele zielen. Zoals bijvoorbeeld 'Roerbakei, roerbakei, heroīne dealen op een kinderboerderij.'quote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Zoals welke spreekwoorden en triviale feiten?
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met Verbal eens. In het Oxford staat alléén 'wannabe', en dat is toch zeker hét woordenboek.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helaas, ik zal je toch moeten corrigeren, er is geen eenduidigheid in deze.
http://dictionary.reference.com/browse/wannabee
Dit topic riekt naar de inhoud van jouw hersenpan die jij zonodig overal tegenaan moet smeren met je wannabe intellectuele praatquote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met Verbal eens. In het Oxford staat alléén 'wannabe', en dat is toch zeker hét woordenboek.
Dit topic riekt trouwens naar jaloezie, kinderachtigheid en onzekerheid over TS' eigen hersencapaciteit...
Da's een spagaat waarin wel meer Fok!'ers terechtkomenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het met Verbal eens.
Zo, die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Dit topic riekt naar de inhoud van jouw hersenpan die jij zonodig overal tegenaan moet smeren met je wannabe intellectuele praat![]()
'...vuige rekel'quote:Op donderdag 21 december 2006 21:12 schreef Soli het volgende:
pak aan
Waar maak je je druk om. Als die gasten zo irritant zijn, ga dan met andere (leuke) mensen drinken. Zijn er geen leuke mensen, weet je dat je volgende keer ook niet meer hoeft te komen en gewoon met je eigen maten kan gaan zuipen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:56 schreef Soli het volgende:
[..]
gisteren in de kroeg, met zo'n stel ballen van het bestuur van mn studievereniging...
De spreekwoorden en triviale feitjes vlogen me om de oren...
en op zo'n moment ook gewoon mee proberen te praten en dan van die doodse stiltes als je een opmerking maakt
Ik heb het niet zo op columnisten, met hun Che Gevarra, Lenin en Karl Marx...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
[..]
Kgeloof dat de laatste columnist die met Che, Lenin of Marx dweepte alweer een hele tijd onder de zoden ligtquote:Op vrijdag 22 december 2006 04:37 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op columnisten, met hun Che Gevarra, Lenin en Karl Marx...
Kijk dát is pas een intellectuele opmerking....![]()
psssst, volgens mij was het een garpje, als in de verwarring tussen columnist en communist, geddit?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Kgeloof dat de laatste columnist die met Che, Lenin of Marx dweepte alweer een hele tijd onder de zoden ligt
zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:20 schreef Nr.G het volgende:
wat een dom topic. staan veels te veul moeilijke woorden in
Ja, dat krijg je nou als je zo vaak in topics reacties ziet van mensen met een ontzettend bord voor hun kop: dan heb je niet meer door dat sommige posts een grapje zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
psssst, volgens mij was het een garpje, als in de verwarring tussen columnist en communist, geddit?
V.
Die laatste schreef veel spannendere boekenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef trabant het volgende:
Karl Marx? Karl May!
ja maar een array index kan heul maal niet met een float worden aangegevenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Die laatste schreef veel spannendere boeken
O nee?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja maar een array index kan heul maal niet met een float worden aangegeven
Ja ik denk, laat ik mij ook eens van mijn meest wannabe intellectuele kant zien.quote:
Je weet toc hopelijk wel dat elk topic in de klaagbaak voornamelijk gebruikt wordt voor het tegenovergestelde van wat TS er eigenlijk mee wou hč?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef Soli het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dit topique is om wannabe intellectuelen in de zeik te zetten, niet om de wannabe intellectueel uit te hangen!![]()
Doe ik ook regelmatig, altijd lachen geblazen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef Soli het volgende:
of het overmatig gebruiken van spreekwoorden en gezegdes
iehl
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:05 schreef gronk het volgende:
Ik vind mensa wel geinig. Dat laat al te prima zien dat 'intellectuelen' prima geld uit de zak te kloppen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |