abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46007712
Ik las trouwens dat er, naast de Pet Shop Boys remix, ook een akoestische versie van "Read My Mind" op de cd-single zal komen. De Duitse site maakt trouwens melding van nog een tweede remix op een 4-track single. En Amazon.co.uk meldt dat er een B-kant is die "Move Away" heet.
pi_46012408
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef woeshie het volgende:
Is er toevallig nog geen nieuws ofdat The Killers deze lente/zomer één of ander festival aandoen in NL of Belgie?
Het zou opzich wel een logische zijn ja, ze zijn iig gerucht voor Rock am Ring/Rock im Park
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 5 februari 2007 @ 18:33:23 #128
165299 KillingMoon
Desire is a terrible thing
pi_46014775
The Killers moeten het vooral van hun sterke singles hebben.
pi_46015198
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef KillingMoon het volgende:
The Killers moeten het vooral van hun sterke singles hebben.
Dat lijkt me nogal logisch bij een band. Wat anders dan? Van hun karakter??
  maandag 5 februari 2007 @ 18:49:38 #130
165299 KillingMoon
Desire is a terrible thing
pi_46015360
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch bij een band. Wat anders dan? Van hun karakter??
Van hun sterke albums bvb?
pi_46016554
dacht dat je de muziek sowieso bedoelde.
Maar dan nog, de meeste bands en albums draaien voor het overgrote deel om de singles
  maandag 5 februari 2007 @ 19:29:09 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46016807
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef KillingMoon het volgende:

[..]

Van hun sterke albums bvb?
Nou, ik vind dat ze dat met Sam's Town wel goed hebben aangepakt. Nagenoeg elk nummer is gewoon goed, met sommige toppers. Hot Fuss had meer liedjes die gewoon echt een stuk minder waren. Wat dat betreft zijn ze wel gegroeid.
2000 light years from home
  maandag 5 februari 2007 @ 22:09:39 #133
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_46023267
Als ik zo op enkele forums bekijk zijn er veel mensen die The Killers ook in de top 3 voor pinkpop hebben gezet. Nu nog bidden dat dhr. smeets hier ook gehoor aan geeft. Zou wel lekker zijn, op zo'n 10 minuten afstand.

(ochja ga sowieso toch al, maar zou mooi meegenomen zijn)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:47:20 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46050683
Laatst ontdekt dat All The Pretty Faces ook nog een nummer van The Killers is. Wat een goed nummer zeg .
pi_46069231
Uit nieuwsgierigheid heb ik gisteren Hot Fuss voor een zacht prijsje (9 euro) nieuw gekocht. Het is best een aardig album, maar Sam's Town vind ik toch echt beduidend beter.

Everything's Gonna Be Alright kende ik trouwens al in de live-uitvoering (cover) van Seal. Die vind ik (sorry) vele malen beter dan de oorspronkelijke uitvoering van The Killers...
pi_46078265
Bones is een heerlijk nummer! Stom dat je ze weinig hoort op de Nederlandse Radio. Op StuBru worden ze erg veel gedraaid! In bijna heel Nederland te ontvangen, en anders via internet!
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 13:39:39 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46104193
Een beetje laat maar ik heb een tijd terug een stukje geschreven over het optreden van the Killers in Paradiso. Ik dacht ik post het toch nog maar even

Het was één van de concerten waar je bij móést zijn, the Killers in Paradiso. Ze stonden nog niet vaak in Nederland dus de kaartjes waren binnen no time uitverkocht. Het concert viel goed samen met de lancering van hun nieuwe cd Sam´s Town die een paar weken voor het concert in de winkel lag.
Vanaf het moment dat de vier bandleden (met een anonieme vijfde muzikant in de coulissen) het podium betraden was de zaal in de ban van the Killers. Dat krijg je ook als je zo´n goede set speelt. Aftrappen met de eerste twee nummers van de nieuwe cd en daarna meteen de grootste hit van de vorige cd, Somebody Told Me, dát is lef hebben. Iedereen ging dan ook compleet uit zijn dak. Veel tijd om uit te rusten hadden de fans niet, na een wat rustiger nummer gooide ze er meteen hun nieuwste hit Bones in. Deze energie hielden ze de hele avond vol.
Frontman Brendan Flowers is niet de meest spraakzame zanger in indieland maar ook zonder woorden kun je contact met je publiek leggen. Door de fans af en toe te vragen om hem toe te schreeuwen maakte hij connectie met het publiek. En ook al loopt hij na elk nummer even van het podium af, hem vergeef je het. Was het dan alleen goed? Nee niet bepaald. Het geluid was erg slecht, de gitaren en de bas stonden zo hard dat je aan het eind van de avond half doof naar huis ging. Het geluid van de zanger stond dan weer erg zacht. Dit schijnt bij elk concert zo te zijn om te maskeren dat Flowers niet altijd even zuiver zingt. Het feit dat er een extra muzikant verstopt zat in het donker die toevallig net als de zanger keyboard speelde bevestigt dit misschien wel. Maar wat boeit het, zo´n superconcert zul je zelden meemaken. Op 7 maart treden ze weer op in Nederland. Dit keer in de HMH, Paradiso is inmiddels een stapje te klein.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46105413
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
Een beetje laat maar ik heb een tijd terug een stukje geschreven over het optreden van the Killers in Paradiso. Ik dacht ik post het toch nog maar even

Het was één van de concerten waar je bij móést zijn, the Killers in Paradiso. Ze stonden nog niet vaak in Nederland dus de kaartjes waren binnen no time uitverkocht. Het concert viel goed samen met de lancering van hun nieuwe cd Sam´s Town die een paar weken voor het concert in de winkel lag.
Vanaf het moment dat de vier bandleden (met een anonieme vijfde muzikant in de coulissen) het podium betraden was de zaal in de ban van the Killers. Dat krijg je ook als je zo´n goede set speelt. Aftrappen met de eerste twee nummers van de nieuwe cd en daarna meteen de grootste hit van de vorige cd, Somebody Told Me, dát is lef hebben. Iedereen ging dan ook compleet uit zijn dak. Veel tijd om uit te rusten hadden de fans niet, na een wat rustiger nummer gooide ze er meteen hun nieuwste hit Bones in. Deze energie hielden ze de hele avond vol.
Frontman Brendan Flowers is niet de meest spraakzame zanger in indieland maar ook zonder woorden kun je contact met je publiek leggen. Door de fans af en toe te vragen om hem toe te schreeuwen maakte hij connectie met het publiek. En ook al loopt hij na elk nummer even van het podium af, hem vergeef je het. Was het dan alleen goed? Nee niet bepaald. Het geluid was erg slecht, de gitaren en de bas stonden zo hard dat je aan het eind van de avond half doof naar huis ging. Het geluid van de zanger stond dan weer erg zacht. Dit schijnt bij elk concert zo te zijn om te maskeren dat Flowers niet altijd even zuiver zingt. Het feit dat er een extra muzikant verstopt zat in het donker die toevallig net als de zanger keyboard speelde bevestigt dit misschien wel. Maar wat boeit het, zo´n superconcert zul je zelden meemaken. Op 7 maart treden ze weer op in Nederland. Dit keer in de HMH, Paradiso is inmiddels een stapje te klein.
Cool, en helemaal mee eens. Een van de leukste, zo niet het leukste concert wat ik meegemaakt heb.
pi_46105524
Dit is het 2na leukste concert wat ik gedaan heb
(Offtopic: 1ste infadels )
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 14:20:11 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46105588
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:18 schreef Leonos het volgende:
Dit is het 2na leukste concert wat ik gedaan heb
(Offtopic: 1ste infadels )
Infadels Staat mij denk ik ook op #1, hun concerten zijn zo tof Maar the Killers scoren ook erg hoog, wat een energie!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46105674
Die reactie verwachte ik al
pi_46105681
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Infadels Staat mij denk ik ook op #1, hun concerten zijn zo tof Maar the Killers scoren ook erg hoog, wat een energie!
Zou naar hun concert gaan, maar die vriend werd ziek. Ging dus niet door.
Heb ze wel als afterparty van de Chiefs en op een bevrijdingsfestival gezien, maar dat is toch anders.

Zo merk je trouwens dat het geluid enzo vaak niet eens het belangrijkste is. Las vandaag een review van het concert van Snow Patrol van maandag. Werd zowat alles afgezeken. Maar ik vond het gewoon een leuke show, goede zang enzo. Ik kan met van het concert van The Killers in Paradiso ook geen goede review voor mijn neus halen, bijna alles was negatief.
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 14:36:16 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46106184
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Zou naar hun concert gaan, maar die vriend werd ziek. Ging dus niet door.
Heb ze wel als afterparty van de Chiefs en op een bevrijdingsfestival gezien, maar dat is toch anders.

Zo merk je trouwens dat het geluid enzo vaak niet eens het belangrijkste is. Las vandaag een review van het concert van Snow Patrol van maandag. Werd zowat alles afgezeken. Maar ik vond het gewoon een leuke show, goede zang enzo. Ik kan met van het concert van The Killers in Paradiso ook geen goede review voor mijn neus halen, bijna alles was negatief.
Ach ja, recensenten zijn vaak verzuurde oude lullen die zeiken om het zeiken. Beetje triest vind ik dat altijd. Ok, het geluid bij the Killers was slecht, de bassen stonden te hard en Brendan te zacht, maar wat een show gaven ze weg. Iedereen ging helemaal uit zijn plaat. Dat lijkt me toch een beter criterium dan al die randzaken...
pi_46114520
Zojuist de eerste samples gehoord van de Pet Shop Boys remixes van Read My Mind. Ze klinken - hoe kan het ook anders - uitstekend. Muzikaal gezien redelijk dicht bij het origineel, maar iets meer synths, veel van de oorspronkelijke gitaren en wat extra achtergrondzang van Neil Tennant. Al met al ERG radiovriendelijk.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:45:53 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46114629
Waar geluisterd?
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:55:01 #146
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46114980
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef Merkie het volgende:
Waar geluisterd?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_46115236
Via een link naar een bepaalde Universal-website. De sample duurt denk ik te lang om hier te mogen plaatsen, zonder dat ik forumregels overtreed. PM mag altijd, of anders nog even geduld hebben.
pi_46127878
Ik heb nog even wat geneusd, de samples komen van een website. Ze duren anderhalve minuut per stuk, zodat je een goede indruk krijgt. Hier hoor je een preview van 4 remixes. Je hebt Real Player nodig om ze te horen.

http://www.vertigo.fm/_artists/thekillers/
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:53:01 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46174010
Lekker dat je op de site wordt geattendeerd op de video van 'Read my mind', die je vervolgens buiten de States niet kunt kijken
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_46174313
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach ja, recensenten zijn vaak verzuurde oude lullen die zeiken om het zeiken.
Majo toch ! Nietes, ik ben niet oud, geen verzuurde lul en zeik niet extreem veel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')