abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 11:40:22 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45656724
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Nee, maar als de ´grote´ radiostations als 538 het niet draaien, wordt het geen grote hit, hooguit een gewone. En als het geen grote hit is, is er echt niemand zo gek om ze naar Nederland te halen, ook al vinden sommige mensen hen nog zo leuk.

Of jij die zender nou leuk vindt of niet is niet belangrijk
Dat is kul. Ooit van The Fratellis gehoord? Juist, door 3fm! Ik ben het wel met je eens dat de meeste jongeren naar 538 luisteren maar het is echt niet de enige zender die hits genereert. Britpop hoor je meer op 3fm dan 538 en dat genre scoort toch behoorlijk goed in de hitlijsten(The Kooks, Razorlight, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand enz.)

Je laatste opmerking ben ik het ook niet mee eens. Er zijn genoeg bands die wel groot zijn in het buitenland maar (nog) niet in Nederland. Zouden die daarom niet naar Nederland komen? Jawel hoor. Ik noem bijvoorbeeld Maxïmo Park en We are Scientists, omdat deze bands zonder de grote bekendheid toch wel een fanbasis hebben. En nee ze zullen niet in de HMH staan maar wel in zalen als Paradiso en Tivoli, des te beter alleen maar.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_45660317
Fratellis is toch geen hit joh Majo, das een bandje wat grijs gedraait wordt op 3FM maar verder hoor je het nergens, ik ben het met bertha eens dat het pas een echte hit als het op 538 en TMF komt. Als je daar een hit bent kan je geld verdienen als band....
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 13:48:56 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45660422
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:45 schreef kreuk050 het volgende:
Fratellis is toch geen hit joh Majo, das een bandje wat grijs gedraait wordt op 3FM maar verder hoor je het nergens, ik ben het met bertha eens dat het pas een echte hit als het op 538 en TMF komt. Als je daar een hit bent kan je geld verdienen als band....
Chelsea Dagger hoor je nergens? Ik hoor het OVERAL. Tijdens het uitgaan, in de winkel, mensen die het zingen op straat. Iedereen kent het dus van een hit is zeker wel sprake hoor. Je hoeft echt niet alleen op 538/TMF gedraaid te worden om bekendheid te vergaren...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_45660643
op tv word je ook een beetje doodgegooid met chelsea dagger. op tmf en mtv iig.
Tap tap tap
pi_45661340
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:45 schreef kreuk050 het volgende:
Fratellis hoor ik vaker dan bijvoorbeeld the Killers hoor.
pi_45661576
Fratellis is dan idd een extreem voorbeeld, maar MaJo heeft wel gelijk. 9 vd 10 nummers op 538 is van die commerciele rotzooi die ze zelf tot 'hit' dopen. Van mij mogen ze, maar ik luister er niet naar.

En 3fm vind ik niet echt een klein radiostation hoor.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_45664121
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is kul. Ooit van The Fratellis gehoord? Juist, door 3fm! Ik ben het wel met je eens dat de meeste jongeren naar 538 luisteren maar het is echt niet de enige zender die hits genereert. Britpop hoor je meer op 3fm dan 538 en dat genre scoort toch behoorlijk goed in de hitlijsten(The Kooks, Razorlight, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand enz.)

Je laatste opmerking ben ik het ook niet mee eens. Er zijn genoeg bands die wel groot zijn in het buitenland maar (nog) niet in Nederland. Zouden die daarom niet naar Nederland komen? Jawel hoor. Ik noem bijvoorbeeld Maxïmo Park en We are Scientists, omdat deze bands zonder de grote bekendheid toch wel een fanbasis hebben. En nee ze zullen niet in de HMH staan maar wel in zalen als Paradiso en Tivoli, des te beter alleen maar.
3fm behoort ook tot de grotere stations. Slam (maar das een heel andere hoek), Qmusic en Caz! worden verder het meest beluisterd door de 'doelgroep', maar 3fm en 538 'creeëren' toch de meeste hits.

Maar idd, je kúnt ook groot worden zonder de Nederlandse radiostations, maar dat zijn meestal de uitzonderingen. Meestal worden goede bands groot door de hoeveelheid airplay.
quote:
Britpop hoor je meer op 3fm dan 538 en dat genre scoort toch behoorlijk goed in de hitlijsten(The Kooks, Razorlight, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand enz.)
Hier ben ik het niet mee eens, 538 draait alles wat in de top whatevers staat, soms zelfs zoveel dat je er gek van wordt.
pi_45664146
Ik vind fratellis kut, die chelsea dagger is leuk maar de rest van dat album....bah....
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 17:04:16 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45666263
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef B.ertha het volgende:

Hier ben ik het niet mee eens, 538 draait alles wat in de top whatevers staat, soms zelfs zoveel dat je er gek van wordt.
Ik bedoel dan de bands naast die bekende bands die ik noemde: Infadels, We are Scientists, Maxïmo Park, die hoor je wél op 3fm en niet op 538. Sowieso pakt 3fm dit soort bands veel eerder op, als ze dan 'groot' zijn wordt het ook op 538 gedraaid. Daarom is 3fm meer een indiezender dan 538
pi_45667278
The Killers heb ik nog nooit op 3FM gehoord terwijl hij elke dag aanstaat bij m'n stage. The Kooks, The Fratellis, A Balladeer en Johan komen wel vaak langs. En nog meer van dat indie spul maar The Killers heb ik nog niet gehoord. Welk nummer komt dan? Bones of When You Were Young?
pi_45668671
Killers is ook weer een beetje 'uit' in nederland volgens mij
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 18:48:51 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45669204
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:36 schreef Guerra het volgende:
The Killers heb ik nog nooit op 3FM gehoord terwijl hij elke dag aanstaat bij m'n stage. The Kooks, The Fratellis, A Balladeer en Johan komen wel vaak langs. En nog meer van dat indie spul maar The Killers heb ik nog niet gehoord. Welk nummer komt dan? Bones of When You Were Young?
'S avonds worden ze vaak gedraaid Bones en We were young heb ik al meerdere malen voorbij horen komen Vooral de dinsdagavond is leuk qua indie
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 18:49:33 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45669230
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Leonos het volgende:
Killers is ook weer een beetje 'uit' in nederland volgens mij
Dat blijkt inderdaad wel uit het feit dat ze de HMH in no time uitverkochten
pi_45669359
euh... tpv..
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:09:20 #115
76339 woeshie
Let your mind go
pi_45669883
LOL, deze foto vandaag op perezhilton.com gezien :

Brandon Flowers on the set of the new Killers video for Read My Mind.

wtf ..
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:36:09 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_45676567
Rofl
Iemand trouwens een site om setlists van vorige concerten van The Killers te bekijken?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_45676640
hangt bij mij aan de muur
pi_45676944
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef MaJo het volgende:

[..]
Sowieso pakt 3fm dit soort bands veel eerder op, als ze dan 'groot' zijn wordt het ook op 538 gedraaid. Daarom is 3fm meer een indiezender dan 538
Idd, kijk maar naar Razorlight.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:56:08 #119
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_45677592
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef lienelien het volgende:
hangt bij mij aan de muur
Ik bedoelde van recente concerten...
29.10 Novastar HMH
pi_45677650
Ik denk dat er weinig aan veranderd is....
On top lijkt me wel leuk om te horen in maart
pi_45678294
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik bedoelde van recente concerten...
2 maandjes geleden ..
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:27:42 #122
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_45679562
Ik luister zelf ook 3fm en merk daar behoorlijk gehyped wordt op een bandje. Nu is dat bijvoorbeeld The Fratellis, Cooks etc. Dit is natuurlijk helemaal niet erg ofzo maar het is een tijdje geleden ook gedaan met The Killers in de tijd van Somebody Told Me. Zelf vind ik het behoorlijk jammer dat When You Were Young te weinig te horen was (behalve bij MetMichiel), terwijl ik hem toch regelmatig op MTV en TMF (ok, hier ietsjes minder) heb zien langskomen. Bones hetzelfde verhaal maar staat nog niet eens in de database van 3fm...! Jammer.

Toch heb ik nog hele goede hoop voor Read My Mind. Helemaal als de Pet Shop Boys hem remixen, dan gaan Gerard Ekdom en Michiel Veenstra helemaal overstag!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:28:36 #123
60704 LeonH
pi_45679616
Oei shit... Dacht dat pagina 2 de laatste pagina was
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 5 februari 2007 @ 14:37:02 #124
76339 woeshie
Let your mind go
pi_46007087
Is er toevallig nog geen nieuws ofdat The Killers deze lente/zomer één of ander festival aandoen in NL of Belgie?
pi_46007678
Het gerucht gaat dat ze op Lowlands staan. Dus wie weet, maar dat is nog even afwachten
Er is iig nog niet bekend gemaakt dat ze op een Nederlands festival staan, de komende maanden.
pi_46007712
Ik las trouwens dat er, naast de Pet Shop Boys remix, ook een akoestische versie van "Read My Mind" op de cd-single zal komen. De Duitse site maakt trouwens melding van nog een tweede remix op een 4-track single. En Amazon.co.uk meldt dat er een B-kant is die "Move Away" heet.
pi_46012408
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef woeshie het volgende:
Is er toevallig nog geen nieuws ofdat The Killers deze lente/zomer één of ander festival aandoen in NL of Belgie?
Het zou opzich wel een logische zijn ja, ze zijn iig gerucht voor Rock am Ring/Rock im Park
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 5 februari 2007 @ 18:33:23 #128
165299 KillingMoon
Desire is a terrible thing
pi_46014775
The Killers moeten het vooral van hun sterke singles hebben.
pi_46015198
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef KillingMoon het volgende:
The Killers moeten het vooral van hun sterke singles hebben.
Dat lijkt me nogal logisch bij een band. Wat anders dan? Van hun karakter??
  maandag 5 februari 2007 @ 18:49:38 #130
165299 KillingMoon
Desire is a terrible thing
pi_46015360
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch bij een band. Wat anders dan? Van hun karakter??
Van hun sterke albums bvb?
pi_46016554
dacht dat je de muziek sowieso bedoelde.
Maar dan nog, de meeste bands en albums draaien voor het overgrote deel om de singles
  maandag 5 februari 2007 @ 19:29:09 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46016807
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef KillingMoon het volgende:

[..]

Van hun sterke albums bvb?
Nou, ik vind dat ze dat met Sam's Town wel goed hebben aangepakt. Nagenoeg elk nummer is gewoon goed, met sommige toppers. Hot Fuss had meer liedjes die gewoon echt een stuk minder waren. Wat dat betreft zijn ze wel gegroeid.
2000 light years from home
  maandag 5 februari 2007 @ 22:09:39 #133
60704 LeonH
pi_46023267
Als ik zo op enkele forums bekijk zijn er veel mensen die The Killers ook in de top 3 voor pinkpop hebben gezet. Nu nog bidden dat dhr. smeets hier ook gehoor aan geeft. Zou wel lekker zijn, op zo'n 10 minuten afstand.

(ochja ga sowieso toch al, maar zou mooi meegenomen zijn)
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:47:20 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46050683
Laatst ontdekt dat All The Pretty Faces ook nog een nummer van The Killers is. Wat een goed nummer zeg .
pi_46069231
Uit nieuwsgierigheid heb ik gisteren Hot Fuss voor een zacht prijsje (9 euro) nieuw gekocht. Het is best een aardig album, maar Sam's Town vind ik toch echt beduidend beter.

Everything's Gonna Be Alright kende ik trouwens al in de live-uitvoering (cover) van Seal. Die vind ik (sorry) vele malen beter dan de oorspronkelijke uitvoering van The Killers...
pi_46078265
Bones is een heerlijk nummer! Stom dat je ze weinig hoort op de Nederlandse Radio. Op StuBru worden ze erg veel gedraaid! In bijna heel Nederland te ontvangen, en anders via internet!
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 13:39:39 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46104193
Een beetje laat maar ik heb een tijd terug een stukje geschreven over het optreden van the Killers in Paradiso. Ik dacht ik post het toch nog maar even

Het was één van de concerten waar je bij móést zijn, the Killers in Paradiso. Ze stonden nog niet vaak in Nederland dus de kaartjes waren binnen no time uitverkocht. Het concert viel goed samen met de lancering van hun nieuwe cd Sam´s Town die een paar weken voor het concert in de winkel lag.
Vanaf het moment dat de vier bandleden (met een anonieme vijfde muzikant in de coulissen) het podium betraden was de zaal in de ban van the Killers. Dat krijg je ook als je zo´n goede set speelt. Aftrappen met de eerste twee nummers van de nieuwe cd en daarna meteen de grootste hit van de vorige cd, Somebody Told Me, dát is lef hebben. Iedereen ging dan ook compleet uit zijn dak. Veel tijd om uit te rusten hadden de fans niet, na een wat rustiger nummer gooide ze er meteen hun nieuwste hit Bones in. Deze energie hielden ze de hele avond vol.
Frontman Brendan Flowers is niet de meest spraakzame zanger in indieland maar ook zonder woorden kun je contact met je publiek leggen. Door de fans af en toe te vragen om hem toe te schreeuwen maakte hij connectie met het publiek. En ook al loopt hij na elk nummer even van het podium af, hem vergeef je het. Was het dan alleen goed? Nee niet bepaald. Het geluid was erg slecht, de gitaren en de bas stonden zo hard dat je aan het eind van de avond half doof naar huis ging. Het geluid van de zanger stond dan weer erg zacht. Dit schijnt bij elk concert zo te zijn om te maskeren dat Flowers niet altijd even zuiver zingt. Het feit dat er een extra muzikant verstopt zat in het donker die toevallig net als de zanger keyboard speelde bevestigt dit misschien wel. Maar wat boeit het, zo´n superconcert zul je zelden meemaken. Op 7 maart treden ze weer op in Nederland. Dit keer in de HMH, Paradiso is inmiddels een stapje te klein.
pi_46105413
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
Een beetje laat maar ik heb een tijd terug een stukje geschreven over het optreden van the Killers in Paradiso. Ik dacht ik post het toch nog maar even

Het was één van de concerten waar je bij móést zijn, the Killers in Paradiso. Ze stonden nog niet vaak in Nederland dus de kaartjes waren binnen no time uitverkocht. Het concert viel goed samen met de lancering van hun nieuwe cd Sam´s Town die een paar weken voor het concert in de winkel lag.
Vanaf het moment dat de vier bandleden (met een anonieme vijfde muzikant in de coulissen) het podium betraden was de zaal in de ban van the Killers. Dat krijg je ook als je zo´n goede set speelt. Aftrappen met de eerste twee nummers van de nieuwe cd en daarna meteen de grootste hit van de vorige cd, Somebody Told Me, dát is lef hebben. Iedereen ging dan ook compleet uit zijn dak. Veel tijd om uit te rusten hadden de fans niet, na een wat rustiger nummer gooide ze er meteen hun nieuwste hit Bones in. Deze energie hielden ze de hele avond vol.
Frontman Brendan Flowers is niet de meest spraakzame zanger in indieland maar ook zonder woorden kun je contact met je publiek leggen. Door de fans af en toe te vragen om hem toe te schreeuwen maakte hij connectie met het publiek. En ook al loopt hij na elk nummer even van het podium af, hem vergeef je het. Was het dan alleen goed? Nee niet bepaald. Het geluid was erg slecht, de gitaren en de bas stonden zo hard dat je aan het eind van de avond half doof naar huis ging. Het geluid van de zanger stond dan weer erg zacht. Dit schijnt bij elk concert zo te zijn om te maskeren dat Flowers niet altijd even zuiver zingt. Het feit dat er een extra muzikant verstopt zat in het donker die toevallig net als de zanger keyboard speelde bevestigt dit misschien wel. Maar wat boeit het, zo´n superconcert zul je zelden meemaken. Op 7 maart treden ze weer op in Nederland. Dit keer in de HMH, Paradiso is inmiddels een stapje te klein.
Cool, en helemaal mee eens. Een van de leukste, zo niet het leukste concert wat ik meegemaakt heb.
pi_46105524
Dit is het 2na leukste concert wat ik gedaan heb
(Offtopic: 1ste infadels )
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 14:20:11 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46105588
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:18 schreef Leonos het volgende:
Dit is het 2na leukste concert wat ik gedaan heb
(Offtopic: 1ste infadels )
Infadels Staat mij denk ik ook op #1, hun concerten zijn zo tof Maar the Killers scoren ook erg hoog, wat een energie!
pi_46105674
Die reactie verwachte ik al
pi_46105681
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Infadels Staat mij denk ik ook op #1, hun concerten zijn zo tof Maar the Killers scoren ook erg hoog, wat een energie!
Zou naar hun concert gaan, maar die vriend werd ziek. Ging dus niet door.
Heb ze wel als afterparty van de Chiefs en op een bevrijdingsfestival gezien, maar dat is toch anders.

Zo merk je trouwens dat het geluid enzo vaak niet eens het belangrijkste is. Las vandaag een review van het concert van Snow Patrol van maandag. Werd zowat alles afgezeken. Maar ik vond het gewoon een leuke show, goede zang enzo. Ik kan met van het concert van The Killers in Paradiso ook geen goede review voor mijn neus halen, bijna alles was negatief.
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 14:36:16 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46106184
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Zou naar hun concert gaan, maar die vriend werd ziek. Ging dus niet door.
Heb ze wel als afterparty van de Chiefs en op een bevrijdingsfestival gezien, maar dat is toch anders.

Zo merk je trouwens dat het geluid enzo vaak niet eens het belangrijkste is. Las vandaag een review van het concert van Snow Patrol van maandag. Werd zowat alles afgezeken. Maar ik vond het gewoon een leuke show, goede zang enzo. Ik kan met van het concert van The Killers in Paradiso ook geen goede review voor mijn neus halen, bijna alles was negatief.
Ach ja, recensenten zijn vaak verzuurde oude lullen die zeiken om het zeiken. Beetje triest vind ik dat altijd. Ok, het geluid bij the Killers was slecht, de bassen stonden te hard en Brendan te zacht, maar wat een show gaven ze weg. Iedereen ging helemaal uit zijn plaat. Dat lijkt me toch een beter criterium dan al die randzaken...
pi_46114520
Zojuist de eerste samples gehoord van de Pet Shop Boys remixes van Read My Mind. Ze klinken - hoe kan het ook anders - uitstekend. Muzikaal gezien redelijk dicht bij het origineel, maar iets meer synths, veel van de oorspronkelijke gitaren en wat extra achtergrondzang van Neil Tennant. Al met al ERG radiovriendelijk.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:45:53 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46114629
Waar geluisterd?
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:55:01 #146
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46114980
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef Merkie het volgende:
Waar geluisterd?
29.10 Novastar HMH
pi_46115236
Via een link naar een bepaalde Universal-website. De sample duurt denk ik te lang om hier te mogen plaatsen, zonder dat ik forumregels overtreed. PM mag altijd, of anders nog even geduld hebben.
pi_46127878
Ik heb nog even wat geneusd, de samples komen van een website. Ze duren anderhalve minuut per stuk, zodat je een goede indruk krijgt. Hier hoor je een preview van 4 remixes. Je hebt Real Player nodig om ze te horen.

http://www.vertigo.fm/_artists/thekillers/
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:53:01 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46174010
Lekker dat je op de site wordt geattendeerd op de video van 'Read my mind', die je vervolgens buiten de States niet kunt kijken
29.10 Novastar HMH
pi_46174313
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach ja, recensenten zijn vaak verzuurde oude lullen die zeiken om het zeiken.
Majo toch ! Nietes, ik ben niet oud, geen verzuurde lul en zeik niet extreem veel
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:21:34 #151
60704 LeonH
pi_46178319
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker dat je op de site wordt geattendeerd op de video van 'Read my mind', die je vervolgens buiten de States niet kunt kijken
Idd behoorlijk zuur ja...
Maar gelukkig heb ik digitale TV met MTV2 waar ze hem nu ook regelmatig uitzenden!
Lekker leuk vrolijk clipje toch wel, ergens opgenomen in de streken van China/Hongkong/Japan ofzo
of natuurlijk Chinatown in the States
pi_46189718
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach ja, recensenten zijn vaak verzuurde oude lullen die zeiken om het zeiken. Beetje triest vind ik dat altijd. Ok, het geluid bij the Killers was slecht, de bassen stonden te hard en Brendan te zacht, maar wat een show gaven ze weg. Iedereen ging helemaal uit zijn plaat. Dat lijkt me toch een beter criterium dan al die randzaken...
o.
Brandon
  maandag 12 februari 2007 @ 01:11:54 #153
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_46226644
Ik wil echt graag naar The Killers alleen dus uitverkocht. Nu kan ik 1 kaartje bemachtigen die aan mijn prijsvoorwaarden voldoet. Alleen niemand wilt met me mee Tenminste ze willen er niet zo veel voor betalen. Zal ik gewoon in mijn eentje gaan?
Zijn er ook peeps die in hun eentje naar concerten gaan? Vind het eigenlijk zo niet gezellig, en kan de ervaring niet delen... maar wil ze wel dolgraag zien
Seen it all done it all, can't remember most of it
  Moderator maandag 12 februari 2007 @ 03:57:03 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46228405
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef lienelien het volgende:

[..]

o.
Brandon
Oh ja
  Moderator maandag 12 februari 2007 @ 03:57:56 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46228411
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Pink_Floyd het volgende:

[..]

Majo toch ! Nietes, ik ben niet oud, geen verzuurde lul en zeik niet extreem veel
Ik recenseer ook wel eens en voor mij geldt deze omschrijving ook niet Maar ik doel dan op de vastgeroeste recensenten bij de dagbladen
  maandag 12 februari 2007 @ 09:17:19 #156
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_46229780
quote:
Op maandag 12 februari 2007 03:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik recenseer ook wel eens en voor mij geldt deze omschrijving ook niet Maar ik doel dan op de vastgeroeste recensenten bij de dagbladen
Dan is het goed
pi_46246018
quote:
Op maandag 12 februari 2007 01:11 schreef Hopey het volgende:
Ik wil echt graag naar The Killers alleen dus uitverkocht. Nu kan ik 1 kaartje bemachtigen die aan mijn prijsvoorwaarden voldoet. Alleen niemand wilt met me mee Tenminste ze willen er niet zo veel voor betalen. Zal ik gewoon in mijn eentje gaan?
Zijn er ook peeps die in hun eentje naar concerten gaan? Vind het eigenlijk zo niet gezellig, en kan de ervaring niet delen... maar wil ze wel dolgraag zien
Als je geen andere keus hebt zal ik zeker in m'n eentje gaan. Maar het is denk ik leuker met z'n 2'en.

Anders wil ik wel mee. Heb alleen geen kaartje
  maandag 12 februari 2007 @ 18:42:18 #158
60704 LeonH
pi_46246162
quote:
Tja... heb 2 kaartjes en daar gaat m'n zus al op mee, mits ik niemand anders vind. Maja aangezien niemand in m'n vriendenkring is die ervan houdt... Anders ging ik ook gewoon lekker in me eentje.

Maar weet d'r toch altijd mee te sleuren ook al houd ze niet van deze muziek.
Ben tenslotte ook al 2x met d'r mee moeten gaan naar Madonna
pi_46247100
quote:
Ligt eraan hoe graag je ze wilt zien. Er zijn een paar artiesten waarbij ik zeker in mijn eentje ook zal gaan als echt niemand wilt.
pi_46247858
er ís een aantal.
pi_46248186
Ook goed.
pi_46273229
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:23 schreef lienelien het volgende:
er ís een aantal.
Is er een reden dat je iedereen verbeterd? Of vind je het gewoon fijn dat er goed NL op een forum wordt gesproken? Interesseert mij nou geen reet...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:54:04 #163
11502 nipeng
The last ride is free
pi_46276366
Offtopic.

Ik zou zeker alleen gaan als ik de band graag zou willen zien.
Heb de beste gigs "alleen" gezien.
pi_46283742
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Is er een reden dat je iedereen verbeterd? Of vind je het gewoon fijn dat er goed NL op een forum wordt gesproken? Interesseert mij nou geen reet...
Ja, ik erger me namelijk aan zulk soort fouten waarvan blijkbaar niet veel mensen doorhebben dat ze het fout doen, net zoals men 'bij deze' schrijft, zonder n dus. En ik voel me geroepen om deze bevolkingsgroep te helpen aan een beter taalkundig inzicht
En 'iedereen' vind ik dan ook wel weer ietwat overdreven

Maar verder zijn The Killers heel erg leuk enzo, hoor
pi_46287545
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef nipeng het volgende:

Ik zou zeker alleen gaan als ik de band graag zou willen zien.
Heb de beste gigs "alleen" gezien.
Ik ga vaak met mijn baas / vriend naar concerten. Hij wil dan graag rustig zitten en ik wil (vooraan) staan. Komt er dan meestal op neer dat ik alleen sta.

Bij The Killers zijn we met zijn 4en, dus dan staan we wel met een groepje denk ik.
pi_46294187
Dus dan ga je met iemand naar een concert en dan ga je toch apart staan?
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:24:09 #167
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46294235
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Leonos het volgende:
Ja idd vrij apart
29.10 Novastar HMH
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:52:48 #168
76339 woeshie
Let your mind go
pi_46301727
De clip van Read my Mind is zaaaaaalig !!
http://www.youtube.com/watch?v=Ch3hppFG3UQ
pi_46310515
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Leonos het volgende:
Ja..

Ik heb geen zin om, bijvoorbeeld in de HMH, op de tribune te gaan zitten. Ik ga liever ergens beetje naar voren staan.. zitten kan ik thuis ook.
pi_46316043
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Goover het volgende:

[..]

Ja..

Ik heb geen zin om, bijvoorbeeld in de HMH, op de tribune te gaan zitten. Ik ga liever ergens beetje naar voren staan.. zitten kan ik thuis ook.
Dat heb ik ook. Een vriendin van me is best klein en gaat dus liever meer naar achteren staan zodat ze het kan zien, maar staat iedereen er een beetje doods bij, niet bewegen, beetje drinken, beetje praten en zo. Ik sta liever maar naar voren (wel iets aan de zijkant ) een beetje mee te hupsen en mee te blèren zonder dat ik voor lul sta.
Tap tap tap
pi_46321663
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Een vriendin van me is best klein en gaat dus liever meer naar achteren staan zodat ze het kan zien, maar staat iedereen er een beetje doods bij, niet bewegen, beetje drinken, beetje praten en zo. Ik sta liever maar naar voren (wel iets aan de zijkant ) een beetje mee te hupsen en mee te blèren zonder dat ik voor lul sta.
Precies!
pi_46322999
Ik sta het liefst voorin in het midden, anders is het altijd zo dood
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 15:15:07 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46332776
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:53 schreef Leonos het volgende:
Ik sta het liefst voorin in het midden, anders is het altijd zo dood
Ik ook Lekker meeraggen met de rest
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:12:17 #174
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46334935
Links of Rechtsvoor.
29.10 Novastar HMH
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 16:18:21 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46335191
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
Links of Rechtsvoor.
Ik sta áls ik aan de zijkant sta op de een of andere manier altijd rechts Geen flauw idee waarom
pi_46335270
iemand trouwens meer footage van de Brit awards?
you might aswell do the white line
pi_46335275
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik sta áls ik aan de zijkant sta op de een of andere manier altijd rechts Geen flauw idee waarom
Ligt aan de zaal bij mij, meestal sta ik aan de kant die het verste bij de ingang vandaan is. Daar is het altijd net iets rustiger en kan je soms dichterbij komen. In de HMH is dit vanuit het publiek gezien dus aan de linker kant bijvoorbeeld.
pi_46335345
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:20 schreef Goover het volgende:

[..]

Ligt aan de zaal bij mij, meestal sta ik aan de kant die het verste bij de ingang vandaan is. Daar is het altijd net iets rustiger en kan je soms dichterbij komen. In de HMH is dit vanuit het publiek gezien dus aan de linker kant bijvoorbeeld.
Dan staan wij vaak aan dezelfde kant
pi_46338889
Mensen vertonen vaak lemming-gedrag en sluiten dus gewoon aan waar de rest staat, dus gelijk aan de kant waar de ingang zit . Echt heel typisch.
Tap tap tap
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 19:47:02 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46342285
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Mensen vertonen vaak lemming-gedrag en sluiten dus gewoon aan waar de rest staat, dus gelijk aan de kant waar de ingang zit . Echt heel typisch.
Klopt ja In Paradiso is het ook altijd vooral druk achterin het midden, aan de zijkanten is vaak nog zat ruimte (hoewel het bij Wolfmother helemaal volstond...)
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:10:40 #181
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46343135
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tis maar net waar ik binnenkom
29.10 Novastar HMH
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:11:19 #182
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46343162
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:20 schreef Goover het volgende:

[..]

Sta ik 7 maart ook
lekker veel ruimte en rustiger bij de bar, voor als je tussendoor nog dorst krijgt
29.10 Novastar HMH
pi_46343177
Waar de bar natuurlijk het minst ver lopen is, logisch natuurlijk
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:22:38 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46343616
Misschien teveel offtopic, maar kan iemand mij uitleggen waarom 1 muntje @ HMH 1 euro kost en vervolgens alles vanaf 2 munten is?
29.10 Novastar HMH
pi_46345916
quote:
Hey

Ja ik ben een iemand die wel eens alleen naar concerten gaat, omdat anderen mensen geen zin/tijd hebben.
En ik heb voor de The Killers in de HMH wel een kaartje kunnen bemachtigen want ik wil er ook graag heen!

En dat ga ik ook gewoon doen ... en sure weet ik dat het veel lekker en gezelliger is om met iemand te gaan , dan kan je idd de evaring delen van het concert.

Heb je nog een kaartje kunnen bemachtigen voor het concert?

Misschien kunnen we elkaar dan meeten op het concert? ( als je dat wat lijkt natuurlijk.)

Misschien vinden andere mensen ook leuk soort fok meet @ HMH

[ Bericht 9% gewijzigd door silentwaves_ op 15-02-2007 22:56:56 ]
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_46349842
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien teveel offtopic, maar kan iemand mij uitleggen waarom 1 muntje @ HMH 1 euro kost en vervolgens alles vanaf 2 munten is?
omdat je dan drankjes/mixjes van ¤3 euro kan verkopen, in plaats van dat het dan meteen ¤4 zou kosten als je muntjes van ¤2 zou maken
pi_46350561
Ze hebben dus een Britaward gewonnen...
pi_46350635
En om die reden gaan de muntjes ook altijd zo hard en moet je steeds nieuwe halen .

Verder ja het midden vind ik het altijd te druk, meestal vlak naast het midden zo ver mogelijk vooraan.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:53:09 #189
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46368623
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

omdat je dan drankjes/mixjes van ¤3 euro kan verkopen, in plaats van dat het dan meteen ¤4 zou kosten als je muntjes van ¤2 zou maken
Volgens mij zijn de mixjes wel duurder dan 4,-
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:23:15 #190
76339 woeshie
Let your mind go
pi_46369630
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef JeroenV het volgende:
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:35:18 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46370038
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Welke categorie?
29.10 Novastar HMH
pi_46370523
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij kan je bij de verschillende eet standjes soms nog wel eens iets met een oneven aantal muntjes aantreffen. (Was een broodje unox niet 3 munten? Of was dat meer?)
pi_46373640
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de mixjes wel duurder dan 4,-
bijvoorbeeld
Nee, wijn ed is denk ik wel 3 muntjes
pi_46375179
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Welke categorie?
Twee zelfs
Beste internationale album en groep
pi_46459314
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:27 schreef Sautor het volgende:

[..]

Twee zelfs
Beste internationale album en groep
Nice
pi_46543426
En er is weer wat Killers-nieuws:
quote:
The Killers coveren Dire Straits

Uitgegeven: 21 februari 2007 09:39
Laatst gewijzigd: 21 februari 2007 09:41

Terwijl bijna iedere band op dit moment zegt door Bruce Springsteen te zijn geïnspireerd, laten The Killers horen dat hun favoriete nummer ooit niet van The Boss is, maar van de Dire Straits.

Voor een programma voor de Britse zender Channel deden The Killers een sessie in de beroemde Abby Road studios, waarbij ze zelf mochten kiezen welke cover ze deden. Voor zanger Brandon Flowers was daar geen twijfel over mogelijk, het moest Romeo and Juliet van de Dire Straits worden: " een van de allerbeste nummers die ik ooit heb gehoord".
Bron: nu.nl

Filmpje:
The Killers - Romeo And Juliet

Muziek geript van 't filmpje door een onbekend iemand die 'm nu lekker op z'n mp3-speler heeft staan :
The Killers - Romeo And Juliet

Uiteraard niet zo mooi als het origineel, maar er zijn maar weinig covers die hun voorganger overtreffen. Toch luistert het nummer wel lekker weg.

Natuurlijk heeft iedereen ook al de Pet Shop Boys Remix van Read My Mind geluisterd, het blijven uiteraard koningen, maar ook deze remake kan me minder bekoren dan het origineel.
pi_46544397
Hoe kom ik aan die Pet Shop remix?
pi_46544515
dit concert[7 maart] lijkt bij mij ondertesneuwen in de ''nieuwe albums+nieuwe concerten in de planning'' hypes.....ik vergat eigelijk tot ik deze topic dat ik zowiezo al kaarten had

nouja ik heb ze 2 jaar geleden als opener voor U2 gezien[samen met Kaiser chiefs,die me nu zo bezighouden ] en daar waren ze [behalve t cliche arena geluid] ''goed te doen'', zeker'índie rock and roll'' was erg fijn om live te horen zeker omdat ze de eerste band waren die ik live hoorde in lange tijd toen
pi_46544562
Ik weet zeker dat ze je niet teleur gaan stellen
pi_46544680
tja ik had eigelijk al overtuigd moeten worden in paradiso maar m'n ''kaartenkoopslaafje'' slash goede vriend van me was te lui om daadwerkelijk optijd te gaan ''liggen'', hij kwam met koffie aankakken bij zn pctje om 10.05 en dat bleek precies 5 minuten telaat....achja ;p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')