Vraag een modquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben het edit knopje kwijt in de OP![]()
Een mod die ons lijstje bij gaat houden? Ze hebben niets beters te doen denk jequote:
Je weet maar nooit, maar een OP op Wiki is sowieso het bestequote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Een mod die ons lijstje bij gaat houden? Ze hebben niets beters te doen denk je.
Gewoon een OP maken op de Wiki! Ik ben momenteel op mijn stageplek. Miss dat ik het vanavond ff doe, tenzij iemand mij voor is natuurlijk....![]()
Of kom ik met oud nieuws?quote:Bron: Radio.nl
The Killers zijn gevraagd om de titelsong te schrijven voor de volgende James Bond-film. Op het moment beraden de rockers uit Amerika zich nog over het voorstel, zo meldt de Britse krant The Sun. Indien de mannen op het voorstel ingaan treden ze in de voetsporen van legendes in de muziekwereld als Duran Duran en Tina Turner.
Een anonieme bron vertelt in de krant de The Killers er helemaal klaar voor zijn. "Voor The Killers is dit het perfecte moment om een Bond-nummer te doen. Ze hebben het juiste geluid en ontzettend veel fans." Wanneer de Amerikanen hun beslissing laten horen, is nog niet bekend.
Niet oud, wel al genoemd geloof ik... Ik wist het iig alquote:
Ik wist het ook nog niet dus .. maar cool om te horen dat ze waarschijnlijk een nummer voor bond film gaan schrijvenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:04 schreef dVTB het volgende:
Volgens de doorgaans betrouwbare release schedule van de website UKmix.org komt de nieuwe single van The Killers, Read My Mind uit op maandag 19 februari.
zooo lang nogquote:Op maandag 15 januari 2007 13:04 schreef dVTB het volgende:
Volgens de doorgaans betrouwbare release schedule van de website UKmix.org komt de nieuwe single van The Killers, Read My Mind uit op maandag 19 februari.
Op 538 enzo komt When You Were Young en kwamen Mr Brightside en Somebody Told Me. En zonder die hits waren de Killers echt niet zo groot geworden. Stonden ze nou niet in de HMHquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Zijn de killers nou een beetje een hit? Want in NL merk ik er weinig van....hoor wel steeds van die berichten zoals hierboven dat er singles uitkomen maar op 538/3FM komen ze niet en dat maakt wel een hit...
538 luister ik ook nog meestal, maar vind het steeds minder. Evers is nog het best. De muziek daar verloedert echt snel idd. Maar wil de hits van nu ook horen (geen R&B of 'breezermuziekquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Leonos het volgende:
538
Daar draaien ze alleen maar commerciele breezer muziek.
En op 3fm hoor ik ze nog wel regelmatig langskomen hoor
Ja, want iedereen die van alternatief/rock/indie/etc houd luistertdt inderdaad naar 538..quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op 538 enzo komt When You Were Young en kwamen Mr Brightside en Somebody Told Me. En zonder die hits waren de Killers echt niet zo groot geworden. Stonden ze nou niet in de HMH
luistert met dtquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:21 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die van alternatief/rock/indie/etc houd luisterdt inderdaad naar 538..![]()
Nee, maar als de ´grote´ radiostations als 538 het niet draaien, wordt het geen grote hit, hooguit een gewone. En als het geen grote hit is, is er echt niemand zo gek om ze naar Nederland te halen, ook al vinden sommige mensen hen nog zo leuk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:21 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die van alternatief/rock/indie/etc houd luisterdt inderdaad naar 538..![]()
Dat is kul. Ooit van The Fratellis gehoord? Juist, door 3fm! Ik ben het wel met je eens dat de meeste jongeren naar 538 luisteren maar het is echt niet de enige zender die hits genereert. Britpop hoor je meer op 3fm dan 538 en dat genre scoort toch behoorlijk goed in de hitlijsten(The Kooks, Razorlight, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand enz.)quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar als de ´grote´ radiostations als 538 het niet draaien, wordt het geen grote hit, hooguit een gewone. En als het geen grote hit is, is er echt niemand zo gek om ze naar Nederland te halen, ook al vinden sommige mensen hen nog zo leuk.
Of jij die zender nou leuk vindt of niet is niet belangrijk
Chelsea Dagger hoor je nergens? Ik hoor het OVERAL. Tijdens het uitgaan, in de winkel, mensen die het zingen op straat. Iedereen kent het dus van een hit is zeker wel sprake hoor. Je hoeft echt niet alleen op 538/TMF gedraaid te worden om bekendheid te vergaren...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:45 schreef kreuk050 het volgende:
Fratellis is toch geen hit joh Majo, das een bandje wat grijs gedraait wordt op 3FM maar verder hoor je het nergens, ik ben het met bertha eens dat het pas een echte hit als het op 538 en TMF komt. Als je daar een hit bent kan je geld verdienen als band....
Fratellis hoor ik vaker dan bijvoorbeeld the Killers hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:45 schreef kreuk050 het volgende:
Fratellis is toch geen hit joh Majo, das een bandje wat grijs gedraait wordt op 3FM maar verder hoor je het nergens, ik ben het met bertha eens dat het pas een echte hit als het op 538 en TMF komt. Als je daar een hit bent kan je geld verdienen als band....
3fm behoort ook tot de grotere stations. Slam (maar das een heel andere hoek), Qmusic en Caz! worden verder het meest beluisterd door de 'doelgroep', maar 3fm en 538 'creeëren' toch de meeste hits.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is kul. Ooit van The Fratellis gehoord? Juist, door 3fm! Ik ben het wel met je eens dat de meeste jongeren naar 538 luisteren maar het is echt niet de enige zender die hits genereert. Britpop hoor je meer op 3fm dan 538 en dat genre scoort toch behoorlijk goed in de hitlijsten(The Kooks, Razorlight, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand enz.)
Je laatste opmerking ben ik het ook niet mee eens. Er zijn genoeg bands die wel groot zijn in het buitenland maar (nog) niet in Nederland. Zouden die daarom niet naar Nederland komen? Jawel hoor. Ik noem bijvoorbeeld Maxïmo Park en We are Scientists, omdat deze bands zonder de grote bekendheid toch wel een fanbasis hebben. En nee ze zullen niet in de HMH staan maar wel in zalen als Paradiso en Tivoli, des te beter alleen maar.
Hier ben ik het niet mee eens, 538 draait alles wat in de top whatevers staat, soms zelfs zoveel dat je er gek van wordt.quote:Britpop hoor je meer op 3fm dan 538 en dat genre scoort toch behoorlijk goed in de hitlijsten(The Kooks, Razorlight, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand enz.)
Ik bedoel dan de bands naast die bekende bands die ik noemde: Infadels, We are Scientists, Maxïmo Park, die hoor je wél op 3fm en niet op 538. Sowieso pakt 3fm dit soort bands veel eerder op, als ze dan 'groot' zijn wordt het ook op 538 gedraaid. Daarom is 3fm meer een indiezender dan 538quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef B.ertha het volgende:
Hier ben ik het niet mee eens, 538 draait alles wat in de top whatevers staat, soms zelfs zoveel dat je er gek van wordt.
'S avonds worden ze vaak gedraaidquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:36 schreef Guerra het volgende:
The Killers heb ik nog nooit op 3FM gehoord terwijl hij elke dag aanstaat bij m'n stage. The Kooks, The Fratellis, A Balladeer en Johan komen wel vaak langs. En nog meer van dat indie spul maar The Killers heb ik nog niet gehoord. Welk nummer komt dan? Bones of When You Were Young?
Dat blijkt inderdaad wel uit het feit dat ze de HMH in no time uitverkochtenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Leonos het volgende:
Killers is ook weer een beetje 'uit' in nederland volgens mij
Idd, kijk maar naar Razorlight.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso pakt 3fm dit soort bands veel eerder op, als ze dan 'groot' zijn wordt het ook op 538 gedraaid. Daarom is 3fm meer een indiezender dan 538
Ik bedoelde van recente concerten...quote:
2 maandjes geleden ..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde van recente concerten...
Het zou opzich wel een logische zijn ja, ze zijn iig gerucht voor Rock am Ring/Rock im Parkquote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef woeshie het volgende:
Is er toevallig nog geen nieuws ofdat The Killers deze lente/zomer één of ander festival aandoen in NL of Belgie?
Dat lijkt me nogal logisch bij een band. Wat anders dan? Van hun karakter??quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef KillingMoon het volgende:
The Killers moeten het vooral van hun sterke singles hebben.
Van hun sterke albums bvb?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal logisch bij een band. Wat anders dan? Van hun karakter??
Nou, ik vind dat ze dat met Sam's Town wel goed hebben aangepakt. Nagenoeg elk nummer is gewoon goed, met sommige toppers. Hot Fuss had meer liedjes die gewoon echt een stuk minder waren. Wat dat betreft zijn ze wel gegroeid.quote:
Cool, en helemaal mee eens. Een van de leukste, zo niet het leukste concert wat ik meegemaakt heb.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
Een beetje laat maar ik heb een tijd terug een stukje geschreven over het optreden van the Killers in Paradiso. Ik dacht ik post het toch nog maar even
Het was één van de concerten waar je bij móést zijn, the Killers in Paradiso. Ze stonden nog niet vaak in Nederland dus de kaartjes waren binnen no time uitverkocht. Het concert viel goed samen met de lancering van hun nieuwe cd Sam´s Town die een paar weken voor het concert in de winkel lag.
Vanaf het moment dat de vier bandleden (met een anonieme vijfde muzikant in de coulissen) het podium betraden was de zaal in de ban van the Killers. Dat krijg je ook als je zo´n goede set speelt. Aftrappen met de eerste twee nummers van de nieuwe cd en daarna meteen de grootste hit van de vorige cd, Somebody Told Me, dát is lef hebben. Iedereen ging dan ook compleet uit zijn dak. Veel tijd om uit te rusten hadden de fans niet, na een wat rustiger nummer gooide ze er meteen hun nieuwste hit Bones in. Deze energie hielden ze de hele avond vol.
Frontman Brendan Flowers is niet de meest spraakzame zanger in indieland maar ook zonder woorden kun je contact met je publiek leggen. Door de fans af en toe te vragen om hem toe te schreeuwen maakte hij connectie met het publiek. En ook al loopt hij na elk nummer even van het podium af, hem vergeef je het. Was het dan alleen goed? Nee niet bepaald. Het geluid was erg slecht, de gitaren en de bas stonden zo hard dat je aan het eind van de avond half doof naar huis ging. Het geluid van de zanger stond dan weer erg zacht. Dit schijnt bij elk concert zo te zijn om te maskeren dat Flowers niet altijd even zuiver zingt. Het feit dat er een extra muzikant verstopt zat in het donker die toevallig net als de zanger keyboard speelde bevestigt dit misschien wel. Maar wat boeit het, zo´n superconcert zul je zelden meemaken. Op 7 maart treden ze weer op in Nederland. Dit keer in de HMH, Paradiso is inmiddels een stapje te klein.
Infadelsquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:18 schreef Leonos het volgende:
Dit is het 2na leukste concert wat ik gedaan heb
(Offtopic: 1ste infadels)
Zou naar hun concert gaan, maar die vriend werd ziek. Ging dus niet door.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
InfadelsStaat mij denk ik ook op #1, hun concerten zijn zo tof
Maar the Killers scoren ook erg hoog, wat een energie!
Ach ja, recensenten zijn vaak verzuurde oude lullen die zeiken om het zeiken. Beetje triest vind ik dat altijd. Ok, het geluid bij the Killers was slecht, de bassen stonden te hard en Brendan te zacht, maar wat een show gaven ze weg. Iedereen ging helemaal uit zijn plaat. Dat lijkt me toch een beter criterium dan al die randzaken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zou naar hun concert gaan, maar die vriend werd ziek. Ging dus niet door.
Heb ze wel als afterparty van de Chiefs en op een bevrijdingsfestival gezien, maar dat is toch anders.
Zo merk je trouwens dat het geluid enzo vaak niet eens het belangrijkste is. Las vandaag een review van het concert van Snow Patrol van maandag. Werd zowat alles afgezeken. Maar ik vond het gewoon een leuke show, goede zang enzo. Ik kan met van het concert van The Killers in Paradiso ook geen goede review voor mijn neus halen, bijna alles was negatief.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef Merkie het volgende:
Waar geluisterd?
Majo tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ja, recensenten zijn vaak verzuurde oude lullen die zeiken om het zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |