quote:Op donderdag 21 december 2006 15:14 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat 1 januari wel een originele datum is Sven!
quote:The sewers belch me up
The heavens spit me out
From ethers tragic I am born again
And now I'm with you now
Inside your world of wow
To move in desires made of deadly pretends
Till the end times begin
Is it bright where you are
Have the people changed
Does it make you happy you're so strange
And in your darkest hour, I hold secret's flame
You can watch the world devoured in its pain
Strange
Climb my ribcage to
The replays run for you
Unhook my lights to peek behind the flesh
For I am crystal chrome
I am shatter dome
I am gremlin king of angels avenged
To destroy the end
Have the people changed
The zeppelins rain upon us
The guns of love disastrous
A shadow lies amongst you
To defy the future cast
Have the people changed
Strange
Strange
ik had het ook over de combo HDTV met 360 :pquote:Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wii ondersteunt volgens mij geen HDTV.. Mijn tv is een beetje klein.. gelukkig heb ik wel een grote kamer
.. Ik wil ook een Wii
![]()
Dat geloof ik graag, 1 collega rookt shagg.. de andere klare.. als die mr shagg binnenkomt meurt het ook gigantischquote:Op donderdag 21 december 2006 15:12 schreef SvenM het volgende:
[..]
Lol, kom ik terug, begint er zon wijf te bleren dat het stinkt
![]()
Ik ga toch proberen te stoppen binnekort
hehe suc6 iig, laat het maar ff weten als je hem wel hebt gekocht.. ik heb er absoluut geen spijt van.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
je begint me aardig te overtuigenhaha
zal eens kijken wat ik over hou einde van de maand
Halloquote:Op donderdag 21 december 2006 15:14 schreef LLX het volgende:
hoihallo ik ben er ook weer! druk op de stage..
dan ga ik ook nog maar ffquote:Op donderdag 21 december 2006 15:12 schreef SvenM het volgende:
[..]
Lol, kom ik terug, begint er zon wijf te bleren dat het stinkt
![]()
Ik ga toch proberen te stoppen binnekort
Ik ben al de hele dag aan het doen over 7 bijna dezelfde bannersquote:Op donderdag 21 december 2006 15:22 schreef SvenM het volgende:
Nee, ik zit gewoon af te wachten, en is ook vrij weinig te doen nu
Show us what you've madequote:Op donderdag 21 december 2006 15:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag aan het doen over 7 bijna dezelfde banners![]()
Vanavond nog kerstshoppen en dan morgen nog...
Werkze!quote:
weetje, ik sluit me daar maar bij aanquote:Op donderdag 21 december 2006 15:39 schreef SvenM het volgende:
Hih, nog anderhalf uur max, en dan, en dan, en dan, en dan, en dan, HEB IK VAKANNNTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die ga ik dit weekend aanschaffen!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:19 schreef Theamerican het volgende:
mijn neefje krijgt morgen van mij nintendo ds
Nog 1 uur en 18 minuutjes en dan vakantie.. (mag dan wel aan mijn stageverslag werken)quote:Op donderdag 21 december 2006 15:40 schreef Zosk het volgende:
wel dood hier sinds meneer Rene ons kwam bespioneren![]()
zelf heb ik erook 1 top ding is hetquote:Op donderdag 21 december 2006 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Die ga ik dit weekend aanschaffen!
Wilde m eerst via internet kopen, maar lijkt me toch verstandiger om een nieuwe te kopen!
wie is rene opperhooft daar ?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:40 schreef Zosk het volgende:
wel dood hier sinds meneer Rene ons kwam bespioneren![]()
Zit nog een beetje te twijfelen tussen een DS en een PSP...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:43 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zelf heb ik erook 1 top ding is het
ik heb het over dit topic!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:43 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wie is rene opperhooft daar ?
Ik heb ze nog steeds niet afquote:
ja, weet ik 't hoe je het moet noemenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik moet ook zo werken!
Wat doe jij?!
DS Lite neem ik aan? heb dr ook een, heb nu iets van 8 spelletjes waarbij de helft nog nooit is gespeeldquote:Op donderdag 21 december 2006 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Die ga ik dit weekend aanschaffen!
Wilde m eerst via internet kopen, maar lijkt me toch verstandiger om een nieuwe te kopen!
Ik ook niet, probeer het eens!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja, weet ik 't hoe je het moet noemen![]()
dingen inpakken enzoquote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ook niet, probeer het eens!
Ds of DS lite, maakt mij niet zo uit.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
DS Lite neem ik aan? heb dr ook een, heb nu iets van 8 spelletjes waarbij de helft nog nooit is gespeeldzieke koopdrift had ik toen lol.. speel er nu helemaal niet meer op.
jepquote:Op donderdag 21 december 2006 15:49 schreef Stranger het volgende:
Is ds die ene waar je brain training op kan kopen? Want dan wil ik er misschien ook eentje
Jaquote:Op donderdag 21 december 2006 15:49 schreef Stranger het volgende:
Is ds die ene waar je brain training op kan kopen? Want dan wil ik er misschien ook eentje
Yoshi Island DS / Princess Peach / New Super Mario Brosquote:Op donderdag 21 december 2006 15:50 schreef PieterBas het volgende:
Weet iemand nog een leuk spel voor de DS? Ik heb die brain games wel ondertussen door. Heb ik ook nog iets voor onderweg te spelen naar mijn stage
heb je dat nodig danquote:Op donderdag 21 december 2006 15:49 schreef Stranger het volgende:
Nieuwe DS Litequote:Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef miss-scofield het volgende:
Zouden jullie via marktplaats kopen of toch liever een nieuwe?
ff opzoeken...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:52 schreef NrSiX het volgende:
[..]
@Miss , welke games kan je erbij "krijgen" ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef HansU het volgende:
[..]
heb je dat nodig dan
Ik ben er trouwens ook weer.
Vanavond eet ik trouwens Pizza Hawaii zoals jullie voor mij hebben gekozen![]()
Thanks, Zal ik een van die drie morgen eens gaan aanschaffen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:52 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Yoshi Island DS / Princess Peach / New Super Mario Bros
Echt topgames![]()
-edit-
@Miss , welke games kan je erbij "krijgen" ?
Nee?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:59 schreef Sitethief het volgende:
Weet je wat leuk is?
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:00 schreef Stranger het volgende:
Ik ga naar huis
En zeg dit topic vaarwel tot 2 of 3 januari (geheel afhankelijk van hoe intensief mijn jaarwisseling wordt)
Maar goed dat is mijn mening ... brain training gaat erg snel vervelen vind ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Games:
- Brain training Moah
- Advance wars: dual strike
- Tony Hawk's american sk8land
- Dragonball Z: supersonic warriors 2
- Super mario bros
- Nintendo touch golf: birdie challenge
- Nintendogs Labrador and friends![]()
Ja, ben ik wel met je eens denk ikquote:Op donderdag 21 december 2006 16:03 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Maar goed dat is mijn mening ... brain training gaat erg snel vervelen vind ik.
Ik zou nog steeds gaan voor een DS Lite zonder overbodige extra games waar je niets aan hebt. Ben je wel wat meer geld kwijt maar dan heb je wel een originele en in goed verkerende staat.
Mooi man, lees anders even wat reviews, kan je kijken wat je het leukste lijktquote:Op donderdag 21 december 2006 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thanks, Zal ik een van die drie morgen eens gaan aanschaffen.![]()
Inderdaad Brain Training gaat snel vervelen.. Ik vond Big Brain Academy veel leuker.. Meer spelletjes en je kan het meerdere malen achter elkaar spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:03 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Maar goed dat is mijn mening ... brain training gaat erg snel vervelen vind ik.
Ik zou nog steeds gaan voor een DS Lite zonder overbodige extra games waar je niets aan hebt. Ben je wel wat meer geld kwijt maar dan heb je wel een originele en in goed verkerende staat.
Broadcaststorm op het netwerk loslaten waardoor heel het bedrijf 30 minuten plat ligt,quote:
Prijzen:quote:Op donderdag 21 december 2006 16:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel met je eens denk ikLastig!
Ik wil sowieso Mario![]()
![]()
Is de DS lite duurder dan de gewonde DS?? Ben tenslotte nog steeds een arme student
ik ookquote:
Ja, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:10 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Prijzen:
DS Lite: 149,99 + Mario Kart 39.90 = 189.89
Oudere DS + Mario kart: 149,99
Bron: dixons.nl
Ik weet wel welke ik mooier vind
[afbeelding]
Geen dictee gedaan gisterquote:Op donderdag 21 december 2006 16:15 schreef HansU het volgende:
[..]
nog 50 minuten (ik dan) maar geef niet op!
Zet door, aplaus voor jezelf![]()
verschillend , check anders ff dixons.nlquote:Op donderdag 21 december 2006 16:00 schreef miss-scofield het volgende:
Hoeveel kost een nieuw spelletje? 25 euro ofzo?
Nee, want dan weet ik zeker dat ik meer vauten had dan Wolter Kroesquote:Op donderdag 21 december 2006 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geen dictee gedaan gister![]()
Het is applaus
(Sorry, ik studeer nou eenmaal Nederlands!!)
Heeft er nog iemand meegedaan met het Groot Nederlands Dictee 2006?
Liever niet, lijkt me klote om te zien dat een gemiddelde celebrity nog beter kan spellen dan ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geen dictee gedaan gister![]()
Het is applaus
(Sorry, ik studeer nou eenmaal Nederlands!!)
Heeft er nog iemand meegedaan met het Groot Nederlands Dictee 2006?
wel als het wolter kroes is waar ie het over hadquote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef miss-scofield het volgende:
Haha!! Ik zat gelukkig net onder het gemiddelde!!
Maar sommige woorden ken ik niet eens, hoe moet ik dan weten hoe ik ze moet spellen?! Haha!
Maar is altijd wel leuk...
Zo gedeprimeerd word je toch niet als je ziet en een BN'er beter is?
Wolter Kroes had toch 68 fout ofzo?!?! Nou, sorry, maar slechter kan bijna nietquote:Op donderdag 21 december 2006 16:33 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wel als het wolter kroes is waar ie het over had
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wolter Kroes had toch 68 fout ofzo?!?! Nou, sorry, maar slechter kan bijna niet
Het is laatquote:Op donderdag 21 december 2006 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want dan weet ik zeker dat ik meer vauten had dan Wolter Kroes![]()
![]()
Bestond het dictee maar uit 68 woorden dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wolter Kroes had toch 68 fout ofzo?!?! Nou, sorry, maar slechter kan bijna niet
LOLquote:Op donderdag 21 december 2006 16:36 schreef HansU het volgende:
[..]
Bestond het dictee maar uit 68 woorden dan?
waar heb je over liggen dromen danquote:Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef PieterBas het volgende:
Met hoogstaande tekst als "Ik heb de hele nacht liggen dromen"
* PieterBas schaamt zich een beetje dat ie uberhaupt een nummer kent van Wolter Kroes
omgquote:Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef PieterBas het volgende:
Met hoogstaande tekst als "Ik heb de hele nacht liggen dromen"
* PieterBas schaamt zich een beetje dat ie uberhaupt een nummer kent van Wolter Kroes
Smakelijk enquote:Op donderdag 21 december 2006 16:46 schreef miss-scofield het volgende:
Nou succes allemaal nog vandaag!
Ik ga zo werken, eerst mn kreeftensoep eten!!
Tot morgen!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |