Ik mis eigenlijk de supermarkt in de buurtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, heb alleen wel honger nu, had vanochtend nog even langs de supermarkt moeten gaan eigenlijk, maar ik was al te laat, omdat ik blijkbaar achteraan mocht sluiten in de rij voor de douche. Er wonen verdomme maar twee mensen bij mij in huis en dan moet ik nog een half uur wachten voor ik de badkamer kan gebruiken
haha, ik sta er ook altijd 20minuten onder ofzo. ookal ben ik al te laat. Ik kan er gewoon niet onderuit omdat ik die kou niet in wilquote:Op donderdag 21 december 2006 13:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, heb alleen wel honger nu, had vanochtend nog even langs de supermarkt moeten gaan eigenlijk, maar ik was al te laat, omdat ik blijkbaar achteraan mocht sluiten in de rij voor de douche. Er wonen verdomme maar twee mensen bij mij in huis en dan moet ik nog een half uur wachten voor ik de badkamer kan gebruiken
hehe me2, afdrogen terwijl je de douche teringwarm zet in de cabine.. lekker warmquote:Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
haha, ik sta er ook altijd 20minuten onder ofzo. ookal ben ik al te laat. Ik kan er gewoon niet onderuit omdat ik die kou niet in wil![]()
Douche gewoon 's avonds. In de ochtend douchen is een te groot risico als je meerdere huisgenoten hebt in combinatie met een strikt schemaquote:Op donderdag 21 december 2006 13:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Normaal heb ik er geen last van, want eentje is altijd om 7 uur al weg en de andere slaapt tot 1 uur 's middags. Vanochtend hadden helaas de huisstoner en die ene die tot 1 uur slaapt een verplichting ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Douche gewoon 's avonds. In de ochtend douchen is een te groot risico als je meerdere huisgenoten hebt in combinatie met een strikt schema
wtflol jij hebt echt leuke collegae of niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef Theamerican het volgende:
waarom heb iedereen toch vakantie JEMIG anyway BIJNA STAGE VOORBIJ JOEPIEEEEEEEEEEE
JOEPIEEEEEEE
STEEK ZE BANDEN LEK KUT CHINEES MET ZE KUT SMOEL EN ZE KLOTE DOMME GRAPJES
ACHTERLIJKE HOND
GA JE MOEDER ZOEKEN
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef Theamerican het volgende:
waarom heb iedereen toch vakantie JEMIG anyway BIJNA STAGE VOORBIJ JOEPIEEEEEEEEEEE
JOEPIEEEEEEE
STEEK ZE BANDEN LEK KUT CHINEES MET ZE KUT SMOEL EN ZE KLOTE DOMME GRAPJES
ACHTERLIJKE HOND
GA JE MOEDER ZOEKEN
Daarom heb ik ook twee wekkers staan, mijn telefoon om kwart voor acht die ik kan doorsnoozen, en mijn gewone wekker om kwart over acht als teken 'teveel gesnoozed'.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef wickedweirdo het volgende:
Doorsnoozen zit er bij mij nooit in, ik heb wel es de 'gewoonte' om 't alarm uit te zetten en te blijven liggen.. niet goed
Ik moet gelukkig ook nooit wachten voor de douche.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Normaal heb ik er geen last van, want eentje is altijd om 7 uur al weg en de andere slaapt tot 1 uur 's middags. Vanochtend hadden helaas de huisstoner en die ene die tot 1 uur slaapt een verplichting ofzo
Komt ook door mezelf omdat ik van kwart voor acht tot kwart over acht had doorgesnoozed op mijn wekker
Mijn wekker gaat af om 6:30 en de radio 10 - 15 seconden later.. en als het even tegen zit komt de derde wekker miauwend mijn kamer in lopen.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:24 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
mijn wekker gaat om 6:51 af
ga er om 7:30 uit![]()
ze zeggen dat elke dag douchen slecht is beter is om de dag :squote:Op donderdag 21 december 2006 13:24 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig ook nooit wachten voor de douche.
We hebben 2 douches op 5 personen.
1 persoon douchet niet eens dagelijksMaar mocht ze douchen is dat pas rond een uur of 2 als ze uit d'r nest komt.
Een andere zit vaak bij vriendinnetje.
En weer een andere leeft op compleet andere tijdstippen.
Ik ook..quote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef SvenM het volgende:
Ieinde van de maand
21-12-2006 330****038 SHIMANO EUROPE HOLDING
BETALINGS PERIODE 12 250,00
sommige mensen zouden dit melden bij de politie...quote:Op donderdag 21 december 2006 13:25 schreef Theamerican het volgende:
trek het niet meer hoor echt hij maak me gek ik probeerde alles positief in te zien en te denken ach gut arme dreumig lulliputter hij weet niet beter
MAAR TREK HET NIET MEER word gek alles zuigt uit me hersens voel me klote ik wil hem vermoorden LAATSTE DAG PAK IK HEM met ze opschepperig gedoe en dat domme blijdschap als die film heb gedownload oh oh ik heb james bond NOUEN DIE KAN IEDEREEN KRIJGEN CAM VERSIE OPGENOMEN UIT BIOSCOOP
ga terug naar je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |