OTT.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Tering. Dit ga je toch niet menen.
Zo krijgen we dus zelfs op primtime ultieme bagger op de televisie
Dat zijn alleen de daders iedere keer die ze zoeken.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:42 schreef N.icka het volgende:
Kom op niet zeuren Loedertje . opsporing verzocht gaat al bijna helemaal over allochtonen , we gaan best de goede kant op
politiek natuurlijk vreselijk incorrect, maar ik moest echt heel erg lachenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:42 schreef N.icka het volgende:
Kom op niet zeuren Loedertje . opsporing verzocht gaat al bijna helemaal over allochtonen , we gaan best de goede kant op
De zaken voor de rijdende rechter moeten ook makkelijk te vinden zijn dacht ik zo.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:42 schreef N.icka het volgende:
Het is ook gestoord om te denken dat interesse afgedwongen kan worden. Komt een beetje jaren tachtig politiek correct over.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:01 schreef FJD het volgende:
Vertelde het aan een vriend hier, z'n reactie zegt genoeg:
"most insane thing i've heard in a while"
nee want dat is dan weer stigmatiserendquote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef CodeCaster het volgende:
Dus nu krijg je ook irritante groepjes Marokkanen die De Koning op stelten gaan zetten in GTST?
Dit commentaar is een harde...maar wat zou er aan waarheid inzitten?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:37 schreef FJD het volgende:
[..]
nee want dat is dan weer stigmatiserendZe mogen wel in beeld want dat is representatief maar alleen als ze positief in beeld komen want dat is ook representatief.
De onzin van deze regel wordt in dit commentaar kort onder elkaar opgesomd:
http://www.elsevier.nl/op(...)nr/131551/index.html
quote:Het voornaamste doel lijkt me: de kijker gewoon te maken aan en permanent te overspoelen met de islamitische denkwereld.
De reacties staan standaard ingekort. Je moet er op een klikken om ze uit te vouwen.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:08 schreef FJD het volgende:
Als ik Ctrl+F op denk dan kan ik denkwereld niet vinden. Waar zou dat moeten staan dan? Of is dat je eigen mening? Kan het niet zo goed plaatsen nml.
Aan die optie had ik nog gedacht maar goed als je publieke reacties gaat gebruiken dan is het eind zoek. Kijk alleen al naar het gemiddelde wat op de FP binnen komtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef CodeCaster het volgende:
De reacties staan standaard ingekort. Je moet er op een klikken om ze uit te vouwen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:45 schreef Repeat het volgende:
ze schieten in dit land nu écht te ver door.
Ik heb er ook bijgezet dat het om een commentaar ging.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan die optie had ik nog gedacht maar goed als je publieke reacties gaat gebruiken dan is het eind zoek. Kijk alleen al naar het gemiddelde wat op de FP binnen komt![]()
Dan begrijpen we elkaar verkeerd. Het stuk zelf is het commentaar, daarmee doelde ik niet op de reacties die daar onder stondenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:35 schreef wonko het volgende:
Ik heb er ook bijgezet dat het om een commentaar ging.
Hahahaquote:Op donderdag 21 december 2006 10:42 schreef N.icka het volgende:
Mijn fout...ik had er reactie bij moeten zetten.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar verkeerd. Het stuk zelf is het commentaar, daarmee doelde ik niet op de reacties die daar onder stondenDat is iets wat de Elsevier elke dag er in gooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |